ספקולציות..

שיאנה

New member
נכון

אבל אל תגידי שאני אף-פעם לא משיימת, לפעמים יש פה אנשים עם הברקות. אנחנו יודעים הכי טוב לבד, זה נכון, אנחנו יודעים מתי זה טוב לנו ומתי לא. יש לנו תחושות בטן בשביל זה (לרובנו לפחות). התייעצות עם אנשים היא טובה כי לפעמים זה מעלה דברים שלא חשבנו עליהם, או שזה מחדד את המחשבות שלנו. לפעמיום אני מגיעה להחלטות כשאנשים אחרים שמקשיבים לי נותנים הזדמנות לנסח את הדילמה ולהגיע לפיתרון. אני אישית חושבת יותר טוב בקול רם. אין ספק שמפרסמים כאן לפעמים כל מיני בעיות שהפתרון להם נראה לך או לי טריוואלי. ואז אנחנו פשוט לא צריכים להגיב. מה שלא מעניין אותך, אל תקראי, זה מה שאני עושה. אבל אם נפסיק לעשות מה שאנחנו עושים זה יהרוג את הפורום, לא?....
 

artrmis

New member
תשומת לב זה חשוב.

וזה גם בסדר לחזק את עצמך בעזרת תגובות אחרים. רק שנראה לי שהפתרון היה יותר פשוט אם היא היתה שואלת אותו ומקבלת את תשובתו במקום אותנו. נכון שאז היא גם היתה צריכה להחליט מה היא עושה עם התשובה. אבל אז לפחות היה לה נושא חדש להעלות פה.:)
 

שיאנה

New member
סבבה

את מדברת על מקרה ספציפי, אני גם מסכימה איתך בנושא הזה וגם חושבת שההתעסקות בו היא קצת מסיבית מידי. אני דיברתי יותר בכלליות.
 

sh53

New member
גם לשאול צריך אומץ ולא תמיד יש

לפעמים הפחד יותר "חזק" ומתפקד אצלנו מאשר האומץ.
 
שתי תגובות

למה לא להגיד - אני נאלצת (בלב כבד) להסכים עם ליאור. לא רוצים לשמוע את התשובה. לעפמים נח לנו יותר לחיות בעולם פנטזיות שבנינו מאשר להתמודד עם המציאות. שרשורים בפורום של "מה לעשות" - האמת, אף לא הבנתי את הקטע. אני לא רואה איך עצות של זרים יעזרו לי. אבל אולי הן כן. נשקול לנסות את זה פעם.
 

sh53

New member
נסי אותנו

מקווה שכשתהיה לך דילמה (קטנה או גדולה) תבחרי להתייעץ בנו, שווה לנסות אותנו.
 
זה לא שאני לא מעריכה

את תגובותיכם. אבל בנושאים שבינו לבינה אתם לא תוכלו לעזור לי. אני יכולה להתייעץ בפורום האונברסיטה איזה קורס לקחת, או בפורום מכוניות איזה מכונית לקנות. אבל אם לדבר עם מישהו, לגלות לו מה אני מרגישה, מה לעשות במערכת יחסים, עם כל הכבוד אתם לא מכירים אותי ולא מכירים אותו ולא יכולים לייעץ....
 

sh53

New member
לא צריך להכיר לעומק תמיד

נכון שזה פורום סינגלס, אבל עדיין דנים פה לפעמים בנושאים שבינו לבינה - השלב ההתחלתי של הקשר. יש לקוקי עוד פורום - אהבה ורומנטיקה
ד"א בנושאים שבינו לבינה - אני מניחה שאפשר לעזור בפורומים (לא אומרת בפורום הזה דווקא), לא צריך להכיר אותך אישית או אותו, אך אם תספרי את סיפורך יקבלו תמונה כללית, ואם יהיו חסרים פרטים - ישאלו. כל השאלות שמנית - דווקא כן דנים בהן בפורומים, ולא תמיד מכירים באופן אישי את כותבי ההודעות.
 

lior 30 rg

New member
../images/Emo58.gif הבנת הנראה?

זה מה שהיא אומרת, היא לא מאמינה שמי שלא מכיר אותה יכול לעזור לה... לגבי עצמי אני רק יכול להוסיף שמי שמכיר אותי יודע שהוא לא יכול לעזור לי.
 

sh53

New member
בענין האמונה

לפעמים אנו מאמינים במצב X, אך לאחר ש"פותחים" לנו את העיניים אנו רואים בכלל שהמצב אחר, ואל נשכח שהמדובר באנשים שלא מכירים אותנו ועדיין יכולים להביע דיעה. לא אומרת שהתשובה הראשונה שנקבל "תקלע" למטרה, אך לצורך זה צריך להמשיך להשתתף בפורום, לא לשאול שאלה ולהעלם, אלא אם יש משהו לא נכון - למקד את תשובת העונים. האם כדי לתת עצה בפורום צריכים להיות 10 שנים חברים שלו/שלה? אם התשובה היא כן, אז למה אנשים בכלל פונים לפורומים?
 
אני לא יכולה לענות בשם כל העולם

אישית בפוומים אני מוצאת קצת חברה, דיונים מעניינים לפעמים, ועצות בנושאים לא אישיים (גכון כמה ביצים צריך כדי להכין עוגת שוקולד). למה אנשים שואלים שאלות כאלו בפורומים אני ממש לא יודעת תצטרכי לשאול אותם.
 
נכון שדנים בהם

את זה אני לא יכולה להכחיש. אבל כמו שאמרתי לא ברור לי למה. כן צריך להכיר את האדם שמאחורי הסיפור, עובדות קרות לא תורמות הרבה לטעמי, אלא אם הסיפור הוא מאוד קיצוני. לדוגמא - אחת הבנות שאלה כאן אם לשמור על קשר עם ה- X. לי יש כאלו ששמרתי איתם על קשר וכאלו שלא, וכאלו שהיה קשר וניגמר. זה תלוי שאיך ניגמר, למה ניגמר, מי אני ומי הוא. ואתם לא מכירים, לא אותי לא אותו ולא את טיב הקשר בינינו. אולי יש כאלו שהשיחה הזו בפורום תורמת להם. לי לא
 

dudusch

New member
מאחר וכאשר מישהו

מעלה הודעה היא בד"כ חד צדדית, גם העיצות תסטינה מהמיקוד. למרות שבשביל לייעץ לא צריך להכיר אותך, מאחר ולדעתי מהות הפורום היא להעלות שאלות לדיון וכך כל אחד יוכל להתחבר להודעה מכיוונו. יכול להיות שתגלי דברים שכלל לא ידעת שנמצאים שם, כמו שאמר ראמספלד... יש דברים שאנחנו יודעים, יש כאלו שאנחנו יודעים שאיננו יודעים וישנם כאלו שאיננו יודעים שאיננו יודעים... מעבר לזה.. אם נכיר, יכול להיות שיהיה לא נעים לאמר את האמת הקרה בפנים ואז תקבלי מעין "עוף מכובס", עצות פרווה שתוכלי לפרש לכאן ולכאן... כך שכמו בכל מקום ודבר, יש את היתרונות ואת החסרונות
 

sh a ch a r

New member
התבלבלת

אם היית יכולה להסיק בצורה כל כך פשוטה מה לעשות מתוך מה שאנחנו אומרים, לא היינו עושים את זה רע, היינו עושים את זה לא נכון
אנחנו עושים את זה רע - אי אפשר אפילו להניח שאנחנו טועים!
 

artrmis

New member
מיקוד.

הדוגמא היתה לשם הדוגמא. אני רוצה למקד את הנושא בשיחות העצמיות שאנו מנהלים .. מה יותר קל להתעסק עם זה בראש או לשחרר?
 

lior 30 rg

New member
זה כבר תלוי אישיות,

שונה בין אישיות אינטרוורטית לאישיות אקסטרוורטית
 
למעלה