פשוט יותר זה בטוח...
השאלה היא האם זה מה שאנחנו רוצים לעצמנו? חיים פשוטים ומתסכלים, או חיים קצת יותר מסובכים, עם מעט יותר אכזבות, אבל הרבה יותר סיכויים להיות אמיתיים... האמת, זה ממש קל להגיד למישהו "תהיה ישיר, לך על זה." - בפועל, רובנו לא עושים את זה. מהנסיון האישי שלי, הרבה פעמים העדפתי להשאר עם הספקולציות ולא לשאול את השאלות בעיקר בגלל שנכוותי בפעמים היחידות שבהן כן הלכתי עם הלב (ואיתו בלבד) ושאלתי את השאלות... וקיבלתי את התשובות שלא ממש רציתי לשמוע. יכול מאוד להיות שבפעמים הבאות אני אקבל תשובות נעימות יותר, אבל מאוד יכול להיות שלא.