mykal יפתי, יום הכיפורים
מהותו היא לייצר הזדמנות למחילה.
אם אדם מנסה להתנצל על שגיאה מותר לנפגע לקבל או לא לקבל
הזדמנות זו.
עם זאת , על הפוגע לנסות למרות החשש שהעלית.
ולעשות זאת מספר פעמים בהזדמנויות שונות
ועם מתווכים אפילו
כדי להביא להרמוניה. גם אם מערכת היחסים
לאחר השבר תהיה קורקטית בלבד.
אני מאמינה שחג האהבה הבא עלינו לטובה הערב ומחר
מביא בכנפיו גם הזדמנות לנסות לגשר על הפער והכאב.
הבחורה מודעת שפגעה בגיסתה.
אמנם התנצלה פעמים אחדות אך
היום אני מייעצת לה לנסות פעם נוספת.
הסיבה המרכזית לטעמי היא החוט המשפחתי המקשר בינהן.
זו סיבה למפגשים משפחתיים מסוגים שונים
ועדיף שיהיו אלה מפגשים
לא טעונים. לפחות לא ברמה הנוכחית.
אני מבינה שגם בני זוגן שהם אחים נמצאים כאן במצב לא פשוט.
ייתכן שהגיסה המרירה דחתה יוזמות פיוס אלה שהוצע בשל
ה"טריות" של העניין.
הזדמנות נוספת והבחורה שכתבה את הפוסט
תוכל להיות שלמה עם עצמה שעשתה כל שביכולתה.
היא לא חייבת ליישם את המלצתי, כמובן.
זו דעתי האישית. המלצה. טייק איט אור ליב איט.
ולך יקרה, אני מאחלת את כל האור הגנוז.
חג אהבה מושלם לחיים כאלה.
חיבוקים
רחל
מהותו היא לייצר הזדמנות למחילה.
אם אדם מנסה להתנצל על שגיאה מותר לנפגע לקבל או לא לקבל
הזדמנות זו.
עם זאת , על הפוגע לנסות למרות החשש שהעלית.
ולעשות זאת מספר פעמים בהזדמנויות שונות
ועם מתווכים אפילו
כדי להביא להרמוניה. גם אם מערכת היחסים
לאחר השבר תהיה קורקטית בלבד.
אני מאמינה שחג האהבה הבא עלינו לטובה הערב ומחר
מביא בכנפיו גם הזדמנות לנסות לגשר על הפער והכאב.
הבחורה מודעת שפגעה בגיסתה.
אמנם התנצלה פעמים אחדות אך
היום אני מייעצת לה לנסות פעם נוספת.
הסיבה המרכזית לטעמי היא החוט המשפחתי המקשר בינהן.
זו סיבה למפגשים משפחתיים מסוגים שונים
ועדיף שיהיו אלה מפגשים
לא טעונים. לפחות לא ברמה הנוכחית.
אני מבינה שגם בני זוגן שהם אחים נמצאים כאן במצב לא פשוט.
ייתכן שהגיסה המרירה דחתה יוזמות פיוס אלה שהוצע בשל
ה"טריות" של העניין.
הזדמנות נוספת והבחורה שכתבה את הפוסט
תוכל להיות שלמה עם עצמה שעשתה כל שביכולתה.
היא לא חייבת ליישם את המלצתי, כמובן.
זו דעתי האישית. המלצה. טייק איט אור ליב איט.
ולך יקרה, אני מאחלת את כל האור הגנוז.
חג אהבה מושלם לחיים כאלה.
חיבוקים
רחל