סטיילללללל.

  • פותח הנושא msn1
  • פורסם בתאריך

msn1

New member
סטיילללללל.

הקטנים פה גם נוסעים סבבה זה רק חלק מהם.. יש עוד כמה שלא היו וזההההה http://www.youtube.com/watch?v=NYZUCbCEHA0 אוהבים משפחת סטריט מאשין
 

eVeR WiSH

New member
כי רוב הבנות

סתם נהנות להתלבש מגניב וללכת אם הסקיט ביד...והיא משקיעה בזה ורוב הסיכוי שהיא גם היחידה בארץ
 

master pedo 666

New member
חחח וואי באמת סטייל

בת כמה היא? איזה כלה תותחית חחחח!! שלא תפרוש!!!
 

craperz

New member
חחח וואי הבחורה הכי שוחטת שראיתי בארץ

פייבוריטס :)
 

master pedo 666

New member
פיייי נעים מאוד תמר..

את נוסעת ממש סטייל כמה זמן את נוסעת בחברת פרחחים כבר..?
 

mcGooo

New member
3 שנים בערך אולי יותר חח

אבל חצי מהזמן לא היה ממש רציני.. נראה לי 3 וחצי שנים בערך אני נוסעת.. לא זוכרת
 

master pedo 666

New member
יאוו סטייל!!

ועם מי את מתפרחחת לך..? פשוט כשהייתי בכרמיאל בדמו של הדיסי ראיתי אותך נוסעת אבל לא הבנתי כ''כ עם מי.. נוסעת רק עם בנים..?
 

mcGooo

New member
כן

אין בנות שנוסעות בכרמיאל.. פעם נסעתי עם חברה שלי אבל היא פרשה כבר מאיפה אתה?
 

eVeR WiSH

New member
פשששששש

כל הכבוד... סוףסוף אחת שהיא לא מהזיינות שכל אם הפוזות
 

craperz

New member
פשש ואפילו לא ידענון

איזו צניעות איזו ענווה קיפ איט ריל
 
למעלה