יצאת אחת הכלות ריספקטטט ממשששש... כל הכבוד תמשיכי
S stas10 New member 14/5/07 #42 ואיי ראיתי אותה בכרמיאל היא נוסעת סבבה לגמריי נדיר לראות בחורה נוסעת בישראל