סתם לא מה זה השרשור התחנפות אליה פתאום? אני זוכר שכשהיו פה שרשורים על זה שיש בנות סקייטריות כולכם אמרתם שזה מגעיל לאללה ולא עושה לכם את זה, כל הזיעה והשרירים שזה מפתח להן וכל זה ושעדיף שייפרשו..
רציני. אתה לא יודע על מה אתה מדבר דיברו על בנות עם פוזה שלא נוסעות, תמר זה בדשיוק ההפך מזה. אףףףףף אחד לא יגיד משהו רע על זה. רק אתה שמחפש להיות מיוחד ופריק הומו שוחט עטלפים די להיות קוקסינל עוף מפה
דיברתי בכללי, סתכל בשרשורים קודמים על הנושא ושכולם אמרו שגם בנות שלא נוסעות בשביל הפוזה, כמו הסינית ההיא שהעלו סרטון שלה עם קפיצות מגאפים כולם אמרו שזה איכסה ולא עושה להם את זה ולא סובלים בנות סקייטריות ושייפרשו לרולר וכאלה שטויות וסתכל בהודעה שלי שהגבתי לפני, שאמרתי שהיא נוסעת טוב... וגם פרגנתי לה לא רק בפורום, אז תשתוק כבר