סטיילללללל.

  • פותח הנושא msn1
  • פורסם בתאריך

goskatecoil

New member
שיא הסטייל !! כול הכבוד לראות ככה סקיטרית יא

סטייל תשקיעי חמודה יש לך את זה !! יא יא יא את הרבה יותר טובה מכמה סקיטרים גדולים שאני מכיר חחחחחחחחחחחחחחחח.................... SKATE AND DESTROY
 

patrik6

New member
פשש

סטייל הבת הזאות סוסה התרגילים קצת מגולגלים למרות שגם שלי לא משהו אבל היא סוסה ריסבקט:p
 

msn1

New member
לא איזה הם סתם גונבים לי את הסטיז

סתם לא יודע הוא בטעות בא נראה לי עם כאלה
 

em AllיKill

New member
מי שרוצה ללקק לתמר שיעמוד בשורה בקארב בכרמיאל

סתם לא מה זה השרשור התחנפות אליה פתאום? אני זוכר שכשהיו פה שרשורים על זה שיש בנות סקייטריות כולכם אמרתם שזה מגעיל לאללה ולא עושה לכם את זה, כל הזיעה והשרירים שזה מפתח להן וכל זה ושעדיף שייפרשו..
 

msn1

New member
עילי די להיות הומו תסתום את הפה ועוף מפה

רציני. אתה לא יודע על מה אתה מדבר דיברו על בנות עם פוזה שלא נוסעות, תמר זה בדשיוק ההפך מזה. אףףףףף אחד לא יגיד משהו רע על זה. רק אתה שמחפש להיות מיוחד ופריק הומו שוחט עטלפים די להיות קוקסינל עוף מפה
 

em AllיKill

New member
לך הבית טמבל

דיברתי בכללי, סתכל בשרשורים קודמים על הנושא ושכולם אמרו שגם בנות שלא נוסעות בשביל הפוזה, כמו הסינית ההיא שהעלו סרטון שלה עם קפיצות מגאפים כולם אמרו שזה איכסה ולא עושה להם את זה ולא סובלים בנות סקייטריות ושייפרשו לרולר וכאלה שטויות וסתכל בהודעה שלי שהגבתי לפני, שאמרתי שהיא נוסעת טוב... וגם פרגנתי לה לא רק בפורום, אז תשתוק כבר
 

ProP E

New member
אתה מקנא

כי זה היה פורום שונאי בנות ועילי עכשיו זה סתם פורום שונאי עילי
 

Tal126

New member
כל יציאה שלך זה לך הבית

אפילו בחתימה זה כתוב לו כדיי שלכל ירידה עליו הוא לא ייצטרך לפתוח הודעה חדשה
 

itamar229

New member
סטיייל

אשכרה בחורה שנוחתת משהוא ריספקט תנו לה ספונסרים תתמכו בה שתמשיך להשתפר בסוף היא תקרע את כולנו
 
למעלה