סופן של החנויות הלא-וירטואליות הולך ומתקרב...

1שמוקי

New member
מעבר בעקבות לימודים

שלום לכם,
אני נרשמת ללימודי דוקטורט בארה"ב. במידה ואתקבל, אני מניחה שאקבל ויזת לימודים ועבודה (כי אעבוד דרך האוניברסיטה). אך מה יהיה עם בעלי? האם הוא יקבל ויזת עבודה ויוכל לעבוד בארה"ב?
חשוב לומר שעוד אין לנו ילדים.

אשמח לעזרתכם, תודה!
 

liat1271

New member
המרת דולרים ליורו

איפה הכי כדאי להמיר, בבנק, בשדה התעופה בארה"ב, שדה תעופה במדינה בה אנחנו נוחתים, או אולי יש לכם רעיון אחר
 
בישול אתיופי למתחילים.

הבן שלי מאוד נהנה לאכול במסעדות אתיופיות, ואשתי הבטיחה לו לנסות להכין בבית.
המטבל עדשים (מיסר וואט) יצא טוב. אבל האינג'רה מסרבת...
היא התסיסה שלושה ימים את הקמח טף וניסתה להכין כמו שהיא מכינה פלאט-ברד, על מחבת שטוח מברזל, ואחרי זה על מחבת אחר. לא יוצא עם הבועות כמו אצל בשלנים אתיופים אסלים.

למישהו יש ניסיון עם הכנת אינג'רה בבית ויכול לתת טיפים?
 
רילוקשיין משפחתי לאורלנדו

שלום ,
אנחנו הורים ל 3 ילדים :21,12,10 ושוקלים הצעה לרילוקשיין ל- oak ridge [ צפונית לאגם אלינור] באורלנדו. יש הרבה התלבטות וסימני שאלה , נשמח לשוחח עם משפחה שעברה תהליך דומה ויכולה להאיר את עניינו בתהליך המעבר וההתאקלמות .
תודה יורם וגלי .
 

ilanvag

New member
למי יש ניסיון אישי עם Overstock.com ?

האם המוצרים שנמכרים שם הם באיכות סבירה, ובאמת מדובר במחירים אטרקטיביים? או שהכל זה זבל?

ובאופן כללי -- האם מדובר באתר אמין? מדיניות החזרות אמינה? (נניח כמו אמאזון, שמעולם לא הייתה לי בעיה איתם של החזרת מוצר...)

מחפש מיטת חדר שינה חדשה, גודל "קליפורניה קינג", ולא קל למצוא דבר שכזה, ובמיוחד במחירים סבירים. ראיתי כמה מיטות יפות ב-אוברסטוק, וגם עם הרבה ביקורות טובות, אבל עדיין מתלבט...

מעולם לא רכשתי אצלם כלום, אז אשמח לדעת וללמוד ממי שיש להם ניסיון אישי.

ואגב, אם יש המלצות נוספות על אתרים שבהם אני יכול לראות ולרכוש מיטות - תודה מראש
 

ilanvag

New member
מי המליץ/ה על הספר against all grain? נוגה?

האם הספר עצמו מומלץ, או שרק לקחת כמה מתכונים מהאתר?

האתר נראה מאוד מעניין, אבל זה נראה כאילו רוב המתכונים שם אינם נגישים -- הם מפנים לעמוד מסוים בספר?...

תודה
 

debby12

New member
מנהל
aשרשור עדכונים מרחבי היבשת

מה חדש? איך היה הסופ"ש? איפה הייתם ומה עשיתם?
 

hardgore

New member
מחפש מישהו/י שחוזר לארץ

הי
יש פה מישהו/י שחוזר בקרוב לארץ?
אני רוצה לחסוך את המשלוח, מכס וכל זה,
רוצה להביא מוצר חשמלי - DAC (ממיר מדיגיטל לאנלוג, וגם מגבר אוזניות)
בגודל של טלפון בערך,
מידות:
אורך 10 ס"מ
רוחב 13.2 ס"מ
גובה 2 ס"מ
400 גרם
https://www.whathifi.com/chord/hugo/specs
יש מצב לעזרה? : )
תודה
 

applebee

New member
ויזת l1b ופיטורים

היי
אנחנו משפחה שהגיעה לרילו׳ לפני 4 שנים וכרגע הפרוייקט של בעלי נסגר ועומדים לפטר אותו. הויזה שלנו תקפה עד 2019 עוד שנה מהיום. הבנתי שנותנים לנו grace period של חודשיים לנסות למצוא מעסיק אחר. מישהו יודע אם יש סיכוי לזה שיקרה תוך חודשיים? מישהו אולי הצליח לעשות את זה? ומה קורה אחרי החודשיים? הבנתי שסה״כ יש חצי שנה ורק חודשיים ראשונים לנסות לשנות סטטוס?
ועל הדרך עוד שאלה: הילד כאן לומד בבי״ס פאבליק. כל עוד אנחנו גרים כאן הוא יכול חהמשיך ללמוד?
 

vinney

Well-known member
איזה אוקלנד, קליפורניה?

שום בית אתה לא יכול לקנות באוקלנד בכזה סכום, אפילו לא דירה. אולי איזה mobile home ישן על מגרש שכור, אם יתמזל מזלך, וגם זה לא בטוח.
 

Midriff

New member
עד שיגיעו המומחים
ההבדל הוא ב:
א. השריה מראש
ב. סוג הבשר - לבישול ארוך צריך בשר לא רזה עם שומן
 

liat1271

New member
לדעתי 3 שעות בסיר לבישול איטי זה לא מספיק
סיר לבישול איטי לא מאבד הרבה נוזלים כמו בבישול על כיריים.
בנוסף הכל תלוי גם בנתח הבשר שאת משתמשת.
 

ilanvag

New member
השטן נמצא בפרטים הקטנים...

(והביטוי הזה נשמע הרבה יותר טוב באנגלית...)

כפי שכבר כתבו לך, יש המון גורמים שמשפיעים. באופן כללי, אם הבשר נשאר קשה או מתייבש, אז כנראה שאת משתמשת מראש בנתח שהוא דל שומן, וזה לא מתאים לבישול איטי (צריך נתח עם שומן).

בנוסף, 3 שעות זה כלום. הנה מתכון מוצלח לצלי בסלו-קוקר -- תראי כמה שעות הם כותבים שם, בסעיף 8 (ולפעמים זה אפילו קצת יותר זמן...):
https://www.allrecipes.com/recipe/220125/slow-cooker-beef-pot-roast/

ואגב - אם לדודה שלך יוצא צלי ממש מוצלח -- טעים ורך -- למה שלא תבקשי ממנה את המתכון המדויק, ותשתפי גם אותנו, בבקשה?

אני אשמח לקבל מתכון טוב, כל הזמן מנסה דברים חדשים.
 

John the Savage

New member
זה יכול להיות שווה לדברים מסויימים
זה סך הכל גד'ט נחמד ויש לו את הפלוסים שלו. זה מעולה לבישול אורז מלא, זה נחמד להכנת ביצים קשות. ירקות מבושלים (גזר, דלעת וכו') גם יוצאים מוצלחים. לגבי חומוס, עדיין לא הצלחתי למצוא את הנוסחה המדוייקת להכנת חומוס מוצלח לסלט חומוס, אבל יכול להיות שזה אפשרי. לגבי בשר, עד עכשיו לא הייתי מרוצה מהתוצאות.
 

10utb

New member
מק'קיין

האחרון מסוגו בפוליטקה -- אדם הגון שבאמת יכל וגם רצה לחבר אנשים משני צידי המתרס.
 

John the Savage

New member
והינה, בעוד אנחנו מדברים על טראמפ

התפרסם היום טור דיעה ב-NYT, שנכתב על ידי "בעל תפקיד בכיר" בממשל טראמפ. זהותו שמורה במערכת העיתון. לא מדובר כאן במתנגדי טראמפ מהשמאל. מדובר כאן על אדם בכיר, שמונה על ידי טראמפ, ושעובד עם טראמפ.

והינה מה שיש לו לומר:
https://www.nytimes.com/2018/09/05/opinion/trump-white-house-anonymous-resistance.html

"The root of the problem is the president’s amorality. Anyone who works with him knows he is not moored to any discernible first principles that guide his decision making."

"But these successes have come despite — not because of — the president’s leadership style, which is impetuous, adversarial, petty and ineffective."

"Given the instability many witnessed, there were early whispers within the cabinet of invoking the 25th Amendment, which would start a complex process for removing the president. But no one wanted to precipitate a constitutional crisis."

וזה אדם שעובד צמוד עם טראמפ. מה שהוא כותב עולה בקנה אחד אם מה ששמענו כבר מדי הרבה מקורות, אבל הפעם זה ממקור ראשון. במקביל, יוצא עוד מעט עוד ספר על טראמפ, והפעם זה לא ספר שנכתב על ידי עיתונאי רכילות או כוכבת ריאליטי, אלא ספר שנכתב על ידי בוב וודוורד, אחד העיתונאים הבכירים והאמינים ביותר. וגם הוא מביא דברים דומים, ולא ממקור אחד אלא מראיונות של הרבה אנשים שונים בממשל טראמפ. והמסר הוא בקיצור: טראמפ לא שפוי, ואם לא היינו עובדים יום יום לבלום את טראמפ ולמנוע ממנו לעשות שטויות יותר חמורות ממה שהוא עשה, היה קורה אסון.
 
טוב, בואו נדבר על המילה שמתחילה באות "M"

יאללה, גמרנו לשלוח את הגדולה לקולג' ומשהו חדש לא נותן לי לישון בלילה (כן, השעה 5:45 בבוקר וויתרתי אחרי מלחמה של שעה... אני לוקחת כדורים עם קופאין נגד כאב הראש ומתחילה את היום...) למי שעוד לא הבין על איזה מילה אני מדברת אז זה ה-Menopause.

תמיד ישנתי נהדר בלילה, שמתי את הראש ונרדמתי עד הבוקר... כשהילדים היו קטנים קיימתי את תאוריית הרצף לא מתוך האמונה שזאת התאוריה הנכונה בהורות, אלא פשוט כי היא הייתה מבחינתי הישרדות... הילד ישן איתי, לקח שלוק מהציצי באמצע הלילה, וחזר לישון - שירות עצמי... ואני ישנתי עד הבוקר. אני זוכרת את רופא הילדים שאיים עלי שבגיל 16 הוא עוד ישן איתי, החלפנו רופא והכל בסדר, הילד בן 16 וממש לא רוצה לישון איתי.... אבל אני לא מצליחה לישון...
ושלא תבינו לא נכון, אני יחסית בתקופה נהדרת בחיים שלי, הגדולה משתלבת נהדר בקולג', המתחים של שנת הלימודים של הילד עוד לא התחילו, בעבודה הכל טוב, איתגרתי את עצמי ולקחתי קורס בקולג' ואני ממש ניהנת ממנו... החיים דבש... אבל אני לא ישנה בלילה... חשבתי שזה הג'טלג, אבל חזרנו מישראל לפני חודש אז גם התירוץ הזה כבר פג תוקף... מה יהיה? אתמול דיברתי עם חברה בגילי והיא באותו מצב... לא ישנה בלילה...

והבעיה השניה היא גלי החום... נכנסתי באיחור לישיבה בעבודה, כל הכיסאות היו תפוסים, המקום הפנוי היחיד היה מתחת למזגן... הזזתי את כולם והעברתי את הכיסא לצד השני של החדר כי לא רציתי לשבת בתוך המזגן... ואז חטפתי גל חום... ואני נוזלת... הבוסית הגדולה שאלה אותי אם אני רוצה לחזור למקום מתחת למזגן... אוף....
כבר לא שמתי על עצמי איפור כמעט חודשיים, אני לא מסוגלת להתאפר כי בא גל חום ואני מתחילה לנזול...

איך מתמודדים עם זה? קראתי שזה יכול להמשך שנים...
שמעתי שההורמונים מסרטנים, אני לוקחת איזה כדור צימחי נגד העיניין הזה אבל גם בתור placebo הוא כבר איבד את האפקטיביות שלו...


ה-צ-י-ל-ו....
 

Anat Shemer RDI

New member
תראו משהו מעניין

https://www.netflix.com/watch/80222...532,6e17fa61-4a96-4182-aa21-38954a826055_ROOT
מדענים שחוקרים תופעות שבהן מרכיב הלא-נודע מאוד מרכזי. הסרט מפגיש את הראשון\ה עם השני\ה, ואז את השני\ה עם השליש\ית וכן הלאה. כל אחד מהם מוטס ע"י יוצר הסרט למקום בעולם שבו פועל השני והם חולקים את הידע וההתרגשות והלא-ידוע. בעיני זה מרתק... (למרות שאין שם שום רצח. לא רגיל בשבילי).
 
למעלה