סופית:מי יותר טוב-ברט או שון?

AmitNHB

New member
זה אחד מ 2 הקרבות שרשמתי !

שון וויידר ושון מנקינד, ואני מתנצל על שלא רשמתי את שון\ג'נטי.
 

גיא לנץ

New member
לא שמתי לב ../images/Emo13.gif

בכל מקרה, קרב ענקי. באמת אחד הקרבות שלא תמיד שמים לב אליהם (בטח בגלל האירוע שהוא התקיים בו) - אבל קרב חובה לכולם.
 

AmitNHB

New member
אה, זה היית אתה ?

אני היתי אחראי על באף באגוול מול בוקר טי כמיין איבנט של RAW במדיסון קוור גארדון...
 

pufpuf

New member
ועל ביגלו-טיילור במיין איבנט של WM

ודיוויד ארקט אלוף- גם אני! הפינגרפוק אופ דום- אני!
 

AmitNHB

New member
ביגלו טיילור, יש את זה בסקר "עלוב ה

עלובים" ?? אתה יודע מה, זה באמת היה אחד הדברים הכי גרועים אי פעם, ששחקן פוטבול ללא ניסיון לא רק ניצח, אלא יצא מהפינישר (שנחשב אחד הקטלניים) של מתאבק בכיר.
 

קופיני

New member
כבר בתור ילד-מארק צעיר

שהייתי אז זה הרגיז אותי. אני זוכר שחשבתי: איזה שטויות! מתאבקים אמורים לא לצאת מזה ,אז שחקן פוטבול(בלי הקסדה) יצא מזה? איפה האמינות?
 

AmitNHB

New member
שון ג'נטי היה מעולה, נכון.

את שון אייץ' האחרון לא ראיתי, אבל אני לא חושב ששון\ג'ארט ושון\בולדוג ובטח שלא שון\אסטין היו כאלה טובים.
 

ThEgReEnKiNg

New member
שון אוסטין היה נפלא

אם זה ברסלמניה 14 או אם זה במלך הזירה 97 אז מה הזיון מוח הזה?
 

AmitNHB

New member
מניה 14 בכלל היה בינוני ביותר.

אתה זה שמזיין ת'מוח !
 

pufpuf

New member
מה שאתה חושב לא משנה...

ואני לא אומר את זה בטון תוקפני או בטון של זלזול חלילה (וחס!), אלא הכוונה היא שאתה אולי אישית לא חושב שהקרב הזה הוא ככה וככה כוכבים או ככה וככה ברמה, אבל כרגע אנחנו עושים דיון ברמה של הדעה הקולקטיבית ולא ברמת הדעה שלך. תגגל קצת. תראה את הציונים והדעות הנפוצות על הקרבות האלה. מייקלס נגד ג'ארט הוא אחד הקרבות בעלי הקונצנזוס היותר גדול שאני מכיר. כמעט בכל מקום שראיתי שסקרו את הקרב הוא קיבל 5 כוכבים. הוא מקום שני בקרבות השנה של PWI ב 95. זה שאתה לא חושב שהוא היה כזה טוב, לא אומר שהוא לא היה כזה טוב. אז אפשר לנהל דיון ברמה הזאת, אבל אז צריך לנהל אותו לפי הדעה הרווחת, ואפשר שאתה תגיד איזו קרבות אתה אהבת יותר ואיזה פחות (וזאת כמובן זכותך המלאה ואין כאן צודק וטועה או נכון ולא נכון), אבל כאן בעצם נגמר כל הסיפור. על הדעה שלך, אין ממש מה לעשות דיון, ובטח שלא ניתן להתייחס אליה כמייצגת של הדעה הרווחת וכאחת כזאת שמציגה עובדות בשטח.
 

AmitNHB

New member
ומה שאתה חושב משנה יותר ?

יכול להיות שאני לא מעריך נכון קרב זה או אחר כי ראיתי אותם ממש מזמן, וזה נכון גם לגביי קרבות של ברט, אבל בגדול צריך לזכור שמהלכים בסיסיים כמו אגרופים וסופלקסים ברט עושה יותר טוב משון, ולכן אותו הקרב, שון או ברט, של ברט יהיה יותר טוב. כן כן... זו רק דעתי, אני יודע. יש שיסכמו ויש שלא. מי שלא מסכים, לא מבין מהחיים שלו, וגם זו רק דעה שלי. לא בטון תקפני או מזלזל חס (ושלום!)
 

pufpuf

New member
מוזר

לא ידעתי שקרב מורכב ונשפט רק לפי המהלכים הבסיסיים שלו. חשבתי שגם לתרגילים האחרים בו, ולסיפור שהוא העביר, ולפסיכולוגיה, ולכימיה בין המתאבקים יש חלק... כנראה שטעיתי.
 

AmitNHB

New member
מה מוזר ?

כל מה שאמרתי היה שאם תקח את אותו הקרב עם אותם המהלכים הבסיסיים, אז לברט יש יתרון כי הוא מבצע אותם טוב ואמין יותר. ברור שעם תוספת של מהלכים מורכבים, פסיכולוגיות קרב וכו' הקרב יהיה יותר טוב, ואכן לשון היו הרבה מאוד קרבות מעולים. עדיין, לברט היו יותר, כי מה לעשות ? חוץ מלבצע מהלכים בסיסיים מושלם, הוא גם ידע לחדש, לעבוד עם פסיכולוגיה נכונה וכו'... לא פחות, ובאספקטים מסוימים אף יותר משון. מה לא מובן ?
 

pufpuf

New member
עזוב, זה חסר טעם

אתה לא יודע לקבל דעות שונות משלך, או אפילו להקשיב בכבוד לדעות שונות משלך.
 

AmitNHB

New member
טוב, עזוב...

זה שאני לא מקבל את הדעות עצמן, לא אומר שאני לא מקבל את העובדה שהן קיימות. כמות ההודעות להן הגבתי בימים האחרונים דוקא מוכיחה שאני כן יודע להקשיב, וזה שאני לא מסכים, לא אומר שאני לא מכבד. מה שאני לא מכבד זה הודעות כמו "לברט היו רק אגרופים ובעיטות". אלו לא דעות, אלא רק הקנטות.
 

Y2Jim

New member
אני לא מבין

איך מה שהוא חושב לא משנה אם בעצם הסקר שואל אותו על דעתו.
 

Y2Jim

New member
ועוד משהו על השטות שהיא הדעה הרווחת

לדעתי ממש לא צריך להתייחס לדעה הרווחת שאתה מציג כאן. מה אכפת לי אם הקרב קיבל חמישה כוכבים אם אני אישית לא נהניתי ממנו ולא חשבתי שהוא קרב טוב? אז אני צריך פשוט לקבל את זה ולהפנים כי זו הדעה הרווחת/קולקטיבית? לדעתי ג'נטי נגד מייקלס מרויאל רמבל 93 (אם אכן זה הקרב המדובר) ממש לא היה קרב טוב ובהחלט לא קרב חמישה כוכבים. שני כוכבים בקושי, גם לאותה תקופה. פרפקט-ברט ממלך הזירה של אותה שנה אוכל את הקרב הזה בלי מלח. שון-טריפל אייץ' מסוף 2003 מבחינת אקשן היה טוב בלבד, לא מצויין ולא בטיח. האווירה, הסיום, והקהל הגועש שעודד את הגיבור המקומי עשו את הקרב. הקרב הזה מוערך יותר מדי (Over-Rated) לטעמי. הבעיה היא שיותר מדי אוהדים הולכים לפי הדעה הרווחת גם אם הם לא מסכימים איתה כדי "להשתלב". אני כבר עברתי את השלב הזה בגיל 14. הגיע הזמן שכולם יתחילו לגבש דעות משלהם רק מצפייה, ולא מקריאת דעות של אחרים. ורק לרקורד: לא, אני ממש לא חושב שריק פלייר הוא מתאבק טוב או אפילו בינוני, כנראה בגלל שלא חייתי בתקופה שלו.
 

pufpuf

New member
אתה וואי אאוט אוף קשר

הקרב המדובר הוא לא מהראמבל אלא מרו. הדיון לא היה על דעתו או דעתי. כפי שאמרתי קודם, "ואפשר שאתה תגיד איזו קרבות אתה אהבת יותר ואיזה פחות אבל כאן בעצם נגמר כל הסיפור. " אבל הדיון התתפתח הרבה מעבר לזה. הוא הביא רשימת קרבות של כביכול 5 כוכבים ופסל קרבות שאחרים הביאו שהם 5 כוכבים, וכשנכנסים לדיון הזה לשם השוואה, כבר אי אפשר להתבסס על דעות אישיות, אלא על הדעה הרווחת, אחרת אין מה להכנס לדיון הזה, והוא נגמר בהודעה הראשונה בו הוא כותב את דעתו האישית נטו.
 
למעלה