סופית:מי יותר טוב-ברט או שון?

AmitNHB

New member
הקרב המדובר הוא מ RAW ?

גם אני היתי בטוח שמדובר על הקרב מהראמבל. מי ראה RAW באותה תקופה בכלל... לגביי קרבות שפסלתי כדבריך... אם "פסלתי", זה אומר שאני לא מסכים, לא שאני לא מקבל את זה שזו דעה של מישהו אחר...
 
דבר בשם עצמך

אם אתה לא ראית RAW באותה תקופה אני חושב שאין לך זכות להתווכח בכלל אם אתה לא יודע במה מדובר. איך אפשר להתווכח על משהו אם אין לך מושג מה היה ? זה כמו שהתווכח על שנים 2002-2005 מבלי לראות לראות אותם, די אידיוטי הייתי אומר.
 

AmitNHB

New member
דיברתי בשם עצמי...

ואני מדבר בשם עצמי גם שאני אומר שאני עדיין לא בטוח על איזה קרב אתם מדברים... אני ראיתי 2 קרבות של שון\מרטי. בראמבל 93 וב RAW זכור לי קרב אחרי שג'נטי חזר מפציעה ארוכה. אני זוכר במעורפל את הקרב, אבל זכור לי שהוא חזר והוריד ת'כובע ואז ראו שזה הוא, והוא קרא תיגר על שון, ומשהו... אני לא זוכר אם זה היה סוף 93 או 94 בכלל... זה הקרב, או שהיה קרב עוד לפני זה ב RAW לפני 93 ? אם לפני זה, אז לא ראיתי כי לא היה שידור בארץ.
 

AmitNHB

New member
שון\בולדוג מ"וואן נייט" עולה על...

ברט\פייפר ממניה 8 ? סע לגליל !
 

kendog keds

New member
הוא יסע, הוא יחזור, והוא יגלה שלא

השתנה כלום. שני הקרבות נפלאים, אבל בולדוג-שון עומד במבחן הזמן טוב יותר, ובכללי היה קרב משובח יותר
 

kendog keds

New member
מבחן הזמן:

קרב שלפני 15-20 שנה נחשב לטוב (נגיד הוגן-ווריור) היום כבר לא ממש נחשב ככזה מאחר וסגנון הרסלינג הלך והשתדרג עם הזמן. קרבות שעוברים את מבחן הזמן הם קרבות שתסתכל עליהם היום והם עדיין ייחשבו בעיניך לטובים, גם בסטנדרטים של היום. אולי מיקלס-בולדוג חדש יותר וקרוב יותר לסגנון של היום ולכן קל לו יותר לעבור את מבחן הזמן, אבל בכל אופן, אם הקרב של ברט ופייפר היה קורה היום הוא היה מקבל הרבה פחות קרדיט ממה שקיבל. עדיין קרב טוב, אבל לא עד כדי כך, כמו שהיה בזמנו.
 

AmitNHB

New member
זה בעיקרון נכון, אבל...

בגדול זה קשור לכמה מתאבק הוא "אובר". תראה, הוגאן - מישהו אחר עושה את מה שהוא עושה היום, הוא חוטף ת' BORING של החיים שלו. הוגאן וורייאר היה קרב בינוני אז וגם היום הוא יחשב כך לדעתי. ברט פייפר היה מעולה אז ולדעתי יהיה גם היום, אם כי יצטרכו ל"חתוך" כמה דקות של "אולד סקול רסלינג". שון בולדוג היה טוב אז, והיום לדעתי יהיה סביר +.
 

the hakimi

New member
עמית יש לך מנהג...

אתה לא קורא טוב את ההודעות (או בתת מודע מדחיק חלקים מהן) ומנסח תגובה ארוכה שהיא למעשה לא קשורה לכלום. אלון דיבר על כך שהוא לא ראה מברט קרב של חמישה כוכבים בתוכנית שהיא לא אירוע PPV.
 

AmitNHB

New member
ברט לא היה בתקופה של RAW\SMACK

ב WWF. וב WCW, כמו שאמרתי היה בוקינג זוועה.
 

t-man

New member
התגובה הכי סקסית אבר!../images/Emo99.gif

לא יכולתי לנסח טוב יותר.
 

the hakimi

New member
רסלמניה 29 שלטה!!!!

אהבתי את הקרב רובו וינס נגד רובו ג'ארט על השליטה בגלקסיה.
 

Alon316

New member
אבל...

תסכים איתי שרסלמניה 22>רסלמניה29>רסלמניה 20 מהסיבה הפשוטה..... שנהיה שם! אורלה!
 

גיא לנץ

New member
../images/Emo58.gif מרסלמניה 29

הוגאן עושה קאמבאק! One More Match!... מי היה מאמין!
 
למעלה