סופית:מי יותר טוב-ברט או שון?

Y2Jim

New member
מה לעשות?

מה לעשות שברט היה עדיין מחוייב בחוזהו לעבוד? מה לעשות שבאותו זמן הבוקרים רצו שהוא יהיה אלוף? דבר לא סותר כאן דבר. ה-WWE לא נעשה "קצת" יותר אלים, אלא הרבה יותר אלים והרבה יותר מלוכלך וצהוב. זה היה WWE שונה לגמרי ממה שהיה כשהיינו ילדים. שוב, דבר לא סותר דבר. ברט עשה מה שנתבקש ממנו ע"י וינס. אני משער, ואם אני לא טועה קראתי באחת התגובות שלך, שראית "Wrestling With Shadows". שם ברט תאר איך הוא לא רצה ממש לעשות היל טרן ולכוון את הדמות שלו בכיוון שהלכה אחרי, אך וינס אמר שזו תהיה החלטה טובה יותר מבחינה עסקית (יריבים טובים יותר שקרבות איתם יכניסו יותר עניין וכסף) ולבסוף שיכנע את ברט שזה הדבר הנכון לעשות. ברט עדיין לא אהב את זה, אך עשה את זה כי זה היה הצעד הנכון מבחינת העסק וכי נתבקש על-ידי וינס.
 

AmitNHB

New member
לעשות !

אני מצטער, אבל פשוט לא מקובל עליי שאתה נכנס לעסק של אלימות, ואז מבקר אותו כי הוא נהיה יותר אלים לבקשת הקהל. בסה"ך לא הוציאו אנשים להורג בשידור חי ולא אנסו אף בחורה, נכון ?? ברט לא רצה לעשות "היל" טרן... אני יודע, הוא היה מעדיף להיות תמיד הגיבור הטוב שמנצח אבל העסק פשוט לא עובד ככה. ווינס צדק שה"היל טרן" הייתה החלטה נכונה מכל הבחינות, וגם ברט הבין את זה, למרות ההסתייגויות.
 

Y2Jim

New member
אני חוזר: מה לעשות?

בסדר, אני מסכים את מה שאמרת לגבי הביקורת שלו, הוא לא היה צריך לומר את זה בפומבי. עדיין, הייתה לו את הזכות המלאה להרגיש כמו שהרגיש. כמה עצוב שאת הדברים שאמרת כבר ניסו לעשות כמה פעמים מאז (לא בזמן ההוא בדיוק, ובמקרים מסויים ממש אחרי, אבל עדיין). אני לא מבין את הנקודה שלך בשני המשפטים האחרונים. איך דבר סותר דבר או איך ההודעה שלך סותרת את מה שאמרתי?
 

AmitNHB

New member
מה כבר ניסו לעשות ???

לאנוס או לרצוח ? מתי ? כנראה פיספסתי את זה... תראה, ברט לא היה צריך לאמר את זה בפומבי וכאן נגמר הויכוח כי שנינו מסכימים. להרגיש... הוא ירגיש מה שהוא רוצה... המשפטים האחרונים שלי לא סתרו, אלא הביעו הסכמה איתך.
 

Y2Jim

New member
לרצוח? מיליון פעם

רצח: מיליון דריסות (אוסטין-אייץ'), שריפות (טייקר-קיין), וכדו' אונס: לינדה-בישוף הוא האחרון, אבל אם אני לא טועה היו מקרים של מכי-נשים [מוש מההדבאנגרס, בגימיק שאני לא זוכר את שמו. נראה לי צ'אז]. אני ממש עייף ומאוחר. היה טופיק שטל עשה על כל הפשעים בהיאבקות. זה פורסם שוב בטופיק אחר לא מזמן.
 
אגו נורא עצום

"הוא לא עשה את הג'וב נקי למייקלס במניה 12 ?" - עשה, אבל הוא לא היה מוכן להפסיד במשך הקרב למייקלס, מייקלס ענה לו באותה צורה. "כל מה שברט דרש, ובצדק, וגם החוזה שלו התיר זאת, היה לא לעשות ג'וב נקי בקנדה." המקורות שלך שגויים, ברט הארט דרש לא רק לא לעשות רק ג'וב נקי אלא לא להפסיד בכלל בארוע לשון מייקלס, הוא אמר שהוא היה מוכן להפסיד בRAW שאחרי הארוע אבל לא בארוע כי אז הוא יראה לא טוב בפני הקנדים שלו, זה אגו, דואג איך הוא יראה במקום שוב לשים את שון מייקלס אובר ועוד בארוע האחרון, אז במקום להפסיד בכבוד להעביר את הלפיד להבא בתור ולהודות לקנדים שלו ברט הארט יצא כזה || קטן ובנוסף לזה נדפק. כל הפיוד בין ברט למייקלס התחיל בגלל האגו של ברט, מייקלס ציפה שברט יעשה לו ג'וב כמו גדול ברסלמניה 12 כי למייקלס לא הייתה בעיה להפסיד לו כמה פעמים כמה שנים לפני, אבל פה האגו העצום של ברט התחיל לשחק את המשחק, מייקלס החזיר לו באותו מטבע. מגיע לו שיפסיק להתבכיין כבר, גם אתם המארקים של ברט מספיק להתבכיין.
 

Y2Jim

New member
...אההם!

לא שמעתי על הקטע הראשון לגבי קרב "איש הברזל", אבל אני מאמין שזו הייתה התכנית מלכתחילה. ואם הוא היה מפסיד בפסילה או בספירת חוץ, למי זה היה עושה טוב? אחרי כל-כך הרבה שנים בחברה, המעמד שאליו הגיע (ובפעם האחרונה: זה לא שברט רצה לעבור ל-WCW ובטח שלא בגלל שהוא רצה את הכסף, הוא רצה להישאר ב-WWE פשוט וינס החליט שזו לא החלטה כלכלית נבונה להשאיר אותו) ובמיוחד הסטוריליין הספציפי הזה וגילומו של מייקלס על מסכי הטלוויזיה. הפיוד שלהם ממש לא התחיל במניה 12, הוא התחיל שנים לפני. ואני לא מבין איך אתה משווה בין ג'ובים ב-92, שם או שברט היה אלוף בין-יבשתי ומייקלס נחות לו, או שברט היה אלוף עולם ומייקלס עוד בקושי אלוף בין-יבשתי, לבין ג'וב בקרב המרכזי של רסלמניה. סלח לי אם אני טועה: אבל האם בסופו של דבר ברט עשה את הג'וב למייקלס? נקי מסופר-קיק? ככה חשבתי.
 
באותו זמן

מייקלס היה מועמד חזק לאליפות הבין יבשתית וב92 מייקלס היה אלוף בין ישבתי, חוץ מזה הוא מתאבק יחיד עולה, קיבל פוש והיה בין המתאבקים הבולטים ב WWE ב92. באותה השנה מייקלס התמודד מול ברט על אליפות העולמית במיין איבנט של סרבייבר סיריוס והפסיד, נקי, מתאבקים חדשים עולים לא מפסידים נקי. אומנם לא מיין איבנטר, אבל נחות ? "ואם הוא היה מפסיד בפסילה או בספירת חוץ, למי זה היה עושה טוב?" - לקהל בבית ובאולם, הם לא היו משתעממים שעה שלמה של אחיזות אין סופיות, אולי היה קצת אקשן. "סלח לי אם אני טועה: אבל האם בסופו של דבר ברט עשה את הג'וב למייקלס? נקי מסופר-קיק? ככה חשבתי." - אחרי שעה של קרב שבו ברט לא היה מוכן להפסיד בקרב איירון מן כדי להראות לעולם כולו שברט הארט חזק והוא לא מפסיד וכשהוא עצמו בדקה האחרונה מעל שון מייקלס כדי להראות שהנה הצוציק הזה נחות ממנו, ואז התצטרכו להתחיל קרב חדש אז כן, כן זה היה נקי. למה הוא פשוט לא רצה להפסיד בקרב מבלי להתחיל קרב חדש ? אגו ? ככה חשבתי.
 

kendog keds

New member
אבך גם לא 1:0 מוטל בספק אחרי הארכה

ואחרי שהיה לכוד בשארפשוטר כשנגמר הזמן
 
גם אם צפיתי אז ?

אפילו צפיתי שזה יהיה 13:0 13:0 13:0 13:0 13:0 13:0 13:0 13:0 13:0 13:0 13:0 13:0 13:0 אתה מנסה להתחכם בשאלות מפגרות שלא קשורות לכלום ?
 

AmitNHB

New member
מר דד מן שמע,

לצערי אני לא מבין את התגובות שלך ואתה לא את שלי, אז אין לי טעם להתווכח איתך יותר. מה להתחכם ? בזמן החוקי לא הייתה הכרעה ואז היה "כאילו" קרב חדש ושון ניצח נקי. זה לא מספיק ג'וב נקי ? לא היה איזה שרשור אחר עם טייקר ואסטין והלאו בלאו, שטענת בדיוק הפוך בקשר לקרב שון\ברט, שכן היה נקי ???
 

Y2Jim

New member
תגובה

בסוף 92 הוא זכה בחגורה והוא ממש לא היה בין המתאבקים הבולטים של השנה. איזה קרב של שון מייקלס אתה זוכר מ-92 חוץ מהקרב עם ברט בסדרת ההישרדות? נגד אל מטאדור מרסלמניה 8 בקרב הפותח? או אולי נגד ריק מרטל בסאמרסלאם? יש את הקרבות האקסלוסיבים לקולסיאום וידאו שאמנם היו טובים אך יש לערער בחשיבותם. הם התרחשו ב"הופעות בית" למיניהם, לא על במה גדולה. למרות שהתמודד נגד ברט על האליפות העולמית, מייקלס היה עדיין רחוק ממעמד מיין-איבנטר. הוא היה מידקארדר (אפר-מידקארדר בלחץ) שהתחרה על האליפות. "מתאבקים חדשים עולים לא מפסידים נקי" דבר ראשון, מייקלס לא היה חדש, ודבר שני, אני חושב שקרב עם ברט על האליפות ב-PPV הוא פוש מספק. אתה לא באמת ציפית שהוא ינצח אז, נכון? אין אפילו טענה שאתה יכול לומר על קרב, כי חוץ מברט מנצח נקי לא הייתה אפשרות אחרת. "'ואם הוא היה מפסיד בפסילה או בספירת חוץ, למי זה היה עושה טוב?' - לקהל בבית ובאולם, הם לא היו משתעממים שעה שלמה של אחיזות אין סופיות, אולי היה קצת אקשן" - דיברתי על מונטריאול. ובקשר ל"איש הברזל", אני ממש חושב שאם הקרב היה מוכרע כך הוא היה נחשב לגרוע ביותר רק בגלל עובדה זו. "אחרי שעה של קרב שבו ברט לא היה מוכן להפסיד בקרב איירון מן כדי להראות לעולם כולו שברט הארט חזק והוא לא מפסיד וכשהוא עצמו בדקה האחרונה מעל שון מייקלס כדי להראות שהנה הצוציק הזה נחות ממנו, ואז הצטרכו להתחיל קרב חדש אז כן, כן זה היה נקי. למה הוא פשוט לא רצה להפסיד בקרב מבלי להתחיל קרב חדש ? אגו ? ככה חשבתי" אתה ממש קטנוני. ואם שון היה מנצח 1-0 היית מתלונן על זה שהוא לא ניצח 2-0. הוא ניצח נקי וזהו! אתה זה שמתבכיין. אם היית טורח לראות את הקרב, מה שאני לא חושב שעשית, היית רואה שהבוקינג ממש ניסה להוציא את מייקלס כיותר טוב מברט, בעיקר מבחינה טכנית שזה משהו שמאוד צרם לי, וברט השיג את היתרון בכך שנתן מכות זולות (Cheapshots). למרות שלא אהבתי את הבוקינג, הקרב היה מדהים. קרא את ההודעה שלי לטופיק הראשי לפרטים המלאים על הקרב.
 
ובכן

"איזה קרב של שון מייקלס אתה זוכר מ-92 חוץ מהקרב עם ברט בסדרת ההישרדות? נגד אל מטאדור מרסלמניה 8 בקרב הפותח? או אולי נגד ריק מרטל בסאמרסלאם?" - הנה אמרת בעצמך, אתה שואל ועונה באותו משפט, הוכחתי לעצמך עכשיו שהנה יש קרבות של שון מייקלס מ92 מבלי שאני אתאמץ בכלל. תודה. "שהתמודד נגד ברט על האליפות העולמית, מייקלס היה עדיין רחוק ממעמד מיין-איבנטר. הוא היה מידקארדר (אפר-מידקארדר בלחץ) שהתחרה על האליפות." - זה מה שאמרתי, אתה מחזק את דבריי. תודה. "אני חושב שקרב עם ברט על האליפות ב-PPV הוא פוש מספק." - שון מייקלס לא היה נחות ואתה חיזקת את דבריי. תודה. ""מתאבקים חדשים עולים לא מפסידים נקי" דבר ראשון, מייקלס לא היה חדש" - הכוונה הייתה למתאבק עולה יחיד, רשמתי את זה שם. ""'ואם הוא היה מפסיד בפסילה או בספירת חוץ, למי זה היה עושה טוב?' - לקהל בבית ובאולם, הם לא היו משתעממים שעה שלמה של אחיזות אין סופיות, אולי היה קצת אקשן" - דיברתי על מונטריאול." - אם כך זה הוא היה צריך להפסיד נקי כפי שביקשו ממנו מלכתחילה לפני שעוזב. "ובקשר ל"איש הברזל", אני ממש חושב שאם הקרב היה מוכרע כך הוא היה נחשב לגרוע ביותר רק בגלל עובדה זו." - הקרב עצמו לא היה גרוע, קרב טכני טוב, יותר מדי טכני מה שגרם לשיעמום, הדבר היחידי שהיה מרגש בקרב הזה זאת הכניסה של מייקלס והדקה האחרונה של הקרב, את מה שבאמצע אפשר לגזור. "אתה ממש קטנוני. ואם שון היה מנצח 1-0 היית מתלונן על זה שהוא לא ניצח 2-0. הוא ניצח נקי וזהו! אתה זה שמתבכיין" - תראו מי שמדבר, זה קצת מצחיק שאתה אומר שאני מתבכיין כשבכל הטופיק הזה מתבכיין הוא אתה שדפקו את ברט כי הוא לא רצה להפסיד. אתה לא הבנת את הפואנטה, זה לא עניין של כמה שון היה מנצח או ברט, העניין הוא מה הם היו צריכים לעשות כדי לגרום לקרב להראות מעניין בעיני הצופה, לבדר את הצופים, לגרום להגיד WOW, ואם שניהם היו צריכים להפסיד אחד לשני 10 פעמים כל אחד בשביל זה אז הם היו צריכים לעשות את זה אבל ברט כמו שניר אמר אקא קנדוג קדס העדיף לא לעשות זאת ומייקלס גם בגלל האגו של השניים. אני בטוח שאתה לא הייתי חושב על זה בכלל, אתה יותר עסוק בלהגן על ברט מאשר לנתח מה הם היו צריכים לעשות כדי שיהיה טוב לנו לצופים. "אם היית טורח לראות את הקרב, מה שאני לא חושב שעשית, היית רואה שהבוקינג ממש ניסה להוציא את מייקלס כיותר טוב מברט, בעיקר מבחינה טכנית שזה משהו שמאוד צרם לי, וברט השיג את היתרון בכך שנתן מכות זולות (Cheapshots). למרות שלא אהבתי את הבוקינג, הקרב היה מדהים." - דבר ראשון אם אתה רוצה להגיד למישהו כמו "אם אתה טורח" או "מה שאני לא חושב שעשית" אז טעית בכתובת, לך תגיד את זה לילד בן 11 ההוא שטוען שהוא אהב את מייקלס עוד מתקופת הרוקרז, אני ראיתי יותר ממך יותר ממה שאתה יכול לדמיין לעצמך, אז תרגיע, אתה רק תראה מגוחך. בקשר לבוקינג, איך בדיוק ראית שהבוקינג ניסה להוציא את מייקלס יותר טוב מברט ? בכך שברט בעצם היה מעל מייקלס בשארפשוטר בסוף ? או כשמייקלס היה צריך לעשות פעמיים את הסופר קיק כדי לרתק אותו ? ממש אנדרטייקר הוא.
 

Y2Jim

New member
אתה פשוט מתעלם מהפואנטות!

"הנה אמרת בעצמך, אתה שואל ועונה באותו משפט, הוכחתי לעצמך עכשיו שהנה יש קרבות של שון מייקלס מ92 מבלי שאני אתאמץ בכלל. תודה" זו לא חוכמה, פשוט במקרה ראיתי את האירועים האלה לפני מס' שבועות ויש לי זכרון ממש טוב (אני יכול לפרוס לך את כל הקארד של שניהם בלי להתאמץ. זה מה שקורה כשמבלים עם גורדון). מה שזה בא לומר, הפואנטה שממנה התעלמת, הוא שלא סה"כ קרבות לו-קארד נשכחים, לא משהו ראוי לציון. רק כדי להפריך את הטענה שלך ששון היה מתאבק בולט ב-92. "זה מה שאמרתי, אתה מחזק את דבריי. תודה." לאאאאא.... מה שאמרת היה "אומנם לא מיין איבנטר, אבל נחות ?" אמממ ממה ששמעתי לאחרונה מידקארדר זה מעמד נחות ממיין איבנטר. תקן אותי אם אני טועה. "'אני חושב שקרב עם ברט על האליפות ב-PPV הוא פוש מספק' - שון מייקלס לא היה נחות ואתה חיזקת את דבריי. תודה." אתה עוד פעם מתעלם ממה שכתבתי. שון מייקלס היה מיד-קארדר וזה שהוא קיבל טייטל שוט היה פוש מעל ומעבר, שלא יחזור על עצמו באירוע PPV עד שלוש שנים אחרי. ""מתאבקים חדשים עולים לא מפסידים נקי" דבר ראשון, מייקלס לא היה חדש" - הכוונה הייתה למתאבק עולה יחיד, רשמתי את זה שם." אתה בכלל קראת את כל המשפט שרשמתי?!?!?! אתה מצטט חלק שנוח לך להגיב לו ופשוט מתעלם, שוב ושוב, מהפואנטות של המשפטים. ""'ואם הוא היה מפסיד בפסילה או בספירת חוץ, למי זה היה עושה טוב?' - לקהל בבית ובאולם, הם לא היו משתעממים שעה שלמה של אחיזות אין סופיות, אולי היה קצת אקשן" - דיברתי על מונטריאול." - אם כך זה הוא היה צריך להפסיד נקי כפי שביקשו ממנו מלכתחילה לפני שעוזב." מקרה אבוד, אין לי כוח להתווכח על זה יותר. ""ובקשר ל"איש הברזל", אני ממש חושב שאם הקרב היה מוכרע כך הוא היה נחשב לגרוע ביותר רק בגלל עובדה זו." - הקרב עצמו לא היה גרוע, קרב טכני טוב, יותר מדי טכני מה שגרם לשיעמום, הדבר היחידי שהיה מרגש בקרב הזה זאת הכניסה של מייקלס והדקה האחרונה של הקרב, את מה שבאמצע אפשר לגזור." אני נהניתי מהקרב, אם אתה לא אז זו בעיה שלך (אני גם יודע שאתה לא היחיד, יש עוד הרבה שמרגישים כמוך). אני לא השתעממתי, ואם אתה חושב שאת כל מה שהיה באמצע אפשר לגזור אז למה את טוען שהקרב היה טכני טוב? "תראו מי שמדבר, זה קצת מצחיק שאתה אומר שאני מתבכיין כשבכל הטופיק הזה מתבכיין הוא אתה שדפקו את ברט כי הוא לא רצה להפסיד. אתה לא הבנת את הפואנטה, זה לא עניין של כמה שון היה מנצח או ברט, העניין הוא מה הם היו צריכים לעשות כדי לגרום לקרב להראות מעניין בעיני הצופה, לבדר את הצופים, לגרום להגיד WOW, ואם שניהם היו צריכים להפסיד אחד לשני 10 פעמים כל אחד בשביל זה אז הם היו צריכים לעשות את זה אבל ברט כמו שניר אמר אקא קנדוג קדס העדיף לא לעשות זאת ומייקלס גם בגלל האגו של השניים. אני בטוח שאתה לא הייתי חושב על זה בכלל, אתה יותר עסוק בלהגן על ברט מאשר לנתח מה הם היו צריכים לעשות כדי שיהיה טוב לנו לצופים." שניהם אשמים בדבר, אבל אתה מנסה להוציא את שון כהטוב משני רשעים (רק מהסגנון כתיבה). אני מעולם לא טענתי ששון אשם בדבר יותר מברט או להיפך. שוב אני אומר: אני נהניתי מהקרב, דבר בשם עצמך. אתה סתם אומר שטויות שלא תקפות לגביי. תשים לב יותר למה שאתה כותב. "אני ראיתי יותר ממך יותר ממה שאתה יכול לדמיין לעצמך, אז תרגיע, אתה רק תראה מגוחך." מה אתה ביסודי? אתה מתלהב עליי? מאיפה לך לדעת מה ראיתי ומה לא? זו אחת השורות הכי מגוחכות שהוצאת בדיון הזה - ברכותיי! "בקשר לבוקינג, איך בדיוק ראית שהבוקינג ניסה להוציא את מייקלס יותר טוב מברט ? בכך שברט בעצם היה מעל מייקלס בשארפשוטר בסוף ? או כשמייקלס היה צריך לעשות פעמיים את הסופר קיק כדי לרתק אותו ? ממש אנדרטייקר הוא." בקרב עצמו, השדרנים לא הפסיקו לדבר על איך שמייקלס מצליח להתאבק טוב יותר מברט וזה בלט מאוד בבוקינג בקרב שמנסים בכל דרך אפשרית להראות שמייקלס טוב יותר מברט (ממש ממש הפריע לי! זה פשוט לזלזל לגמרי בגימיק של מישהו. כל הקטע עם ברט היה שהוא המתאבק הטכני הטוב ביותר אז מה לעזאזל?! ועוד מייקלס ממש חלש בקטע הזה מה שגרם לכך להיראות ממש מגוחך). ברט לא מצליח להשיג יתרון עד שהוא משתמש באמצעים מלוכלכים, ולהזכירך, גם הוא פייס. הרבה הרבה אלמנטים בקרב. אני יכול להביא עוד מצפייה חוזרת, פשוט אני לא חושב שיש טעם.
 
חוץ מלצטט אותי

להאשים את גורדון, להמציא כל מיני תירוצים מגוכחים "ראיתי לא מזמן את הקלטות" ובלה בלה בלה בלה ידה ידה ידה ולהגיד לי שאני לא מבין מה פואנטה ולהתחכם לא כתבת שום דבר וחכם, דברים כאלה לא עובדים עליי. אם אין לך מה להגיד עדיף שאל תגיד כלום, רק אל תנסה לצאת גבר מהויכוח בדרכים מטומטמות שנראים מתוחכמים, זה פשוט לא יוצא לך.
 

Y2Jim

New member
תגובה

אני מצטט אותך ומגיב, בדיוק כמו שאתה עושה, ככה בונים ויכוח. ההערה עם גורדון הייתה סתם בצחוק, ותשאל את עודד (THE G1) אם אתה רוצה, לקחתי ממנו את הקלטות לפני חודש בערך וראיתי את האירועים האלו פעם ראשונה בערך באותו הזמן. הבעיה שלך היא שאתה מגיב רק לחלק שאתה רוצה להגיב ונוח לך, אבל אתה לא באמת מפנים את הרעיון המרכזי של הפסקה. רק בגלל זה הויכוח הזה ממש מעצבן. אה, וכותבים מגוחכים (ולא מגוכחים), וגם הדרכים נראות מתוחכמות, ולא נראים מתוחכמים. וכן, השורות האחרונות הן סתם התפלספויות "בשביל הקטע" כי אני כבר מתחיל להתעייף מהערות חסרות הטעם שלך.
 

GeorgeChip

New member
תגובה לגבי האיירון מן.

רק הערה קודם: אתה ואלכס = שני פאגים. בקרב עצמו יכול להיות שמייקלס יצא טוב, אבל הוא יכל לצאת הרבה יותר טוב. לא ברט ולא מייקלס רצו להפסיד אחד לשני. בסוף הקרב מייקלס היה בשארפשוטר, ושרד רק בגלל צלצול הפעמון, וזה משהו שאנשים זוכרים.
 

AmitNHB

New member
מה ציפית ? ל SQUASH ?

שברט ניצח את יוקו במניה 10, יוקו החליק מהחבלים. שוורייאר ניצח את הוגאן במניה 6, זה היה אחרי שהוגאן הצמיד את כתפיו של וורייאר והשופט היה מעולף. שאסטין ניצח את טייקר בסאמרסלאם 98 זה היה אחרי לאו בלאו. תמיד יש משהו... ככה זה ברסלינג, אם לא הבנת עד עכשיו...
 

GeorgeChip

New member
לא,

הבוקינג של סוף הקרב נועד כדי להגן על ברט, ומישהו כמו מייקלס שבנו אותו לתואר כל כך הרבה זמן, היה צריך ניצחון שלא משאיר ספיקות. הניצחון של ברט, זה לא בדיוק אותו דבר, כי בעיקרון יוקו פישל תרגיל וברט ניצל את זה, אז זה נראה עוד בסדר. וזה לא הייתה הזכייה הראשונה שלו, והוא הוא כבר היה מיין איבנטר(למרות הדשדושים במידקארד). הקטע עם ווריור באמת היה דפוק, בדיוק כמו הקטע פה, אבל הוא היה נגד הוגאן, שהאגו של מייקלס וברט מתגמד מול שלו, וזה היה ברור שהבוקינג יגן עליו, כמו שהוא תמיד מגן עליו. הלאו בלאו מתאים לדמות של אוסטין, והניצחון לא היה הסיומת של איזה בנייה ענקית.
 
למעלה