סופית:מי יותר טוב-ברט או שון?

t-man

New member
ההצבעה צמודה בטירוף-תוצאת בניים

הפרש של שניים....
 

legend kiler

New member
אין ספק ששון.....

הפרומואים שלו מצוינים, הוא מעולה במיק אותי הקרבות שלו יותר מעניינים ועם רגש! ומה לעשות שון הוא: דה שואו סטוםר דה מיין איבנט דה אייקון! דה לג'נד דה ארטברייקר קיד שון מייקלס!
 

AdAmD1

New member
../images/Emo121.gifמייקלס

פשוט היו לו הרבה הרבה יותר קרבות טובים מברט. תמיד אהבתי אותו גם בתור היל וגם כפייס.. התוצאות כרגע: 62 למייקלס 62 לברט
 

DDN

New member
הצבעתי שון מייקלס.

קרבות בזירה שיותר אהבתי, יותר רגעי "OMG!" ממה שברט נתן, ויותר טוב על המיק. מה עוד צריך?
 

AmitNHB

New member
תגידו, משהו...

אם אף אחד לא עובר ת' 50 אחוז, יש סיבוב שני ?
 

t-man

New member
וואי רבותיי איזה מתח!

ברט הרט עשה מהפך-תוצאות ביניים
 

yami 777

New member
טל רעיון לסקרים הבאים

מי אלוף יותר גרוע סינה או בטיסטה
עכשיו ברצינות שון ברט או פלייר רוק-אוסטין(הכי מעניין אותי מי ינצח) בנואה גררו אנגל
 
לעניות דעתי...

הצבעתי לשון, אין ספק שהבחירה היא קשה אבל אני אסביר את דעתי ברט הוא מתאבק מעולה שלפרקים היה באמת כיף לראות אותו ולהתחבר לדמות שלו, אבל שון מייצג את החבילה השלמה לבן אדם יש את היכולת לתת קרב בלתי נשכח בכל פעם שהוא עולה לזירה וגם להחזיק את הקהל בכף ידו, כששון עולה לזירה אתה יודע שתהיה מופתע לטובה, אצל ברט לעומת זאת תמיד ידעת שלא משנה מה תמיד אבל תמיד תראה את אותם חמישה מהלכים שלאחריהם הוא ינסה להצמיד את יריבו והיריב יתחמק בספירה ל2. בשנת 1997 כשהחל הפיוד בין טים קנדה ל DX יכלו לעמוד במדויק על ההבדלים בין המתאבקים, הפרומואים של ברט היו ארוכים מאוד ומשעממים מאוד, הפרומואים של שון היו מצחיקים ולא צפויים וכללו דברים שלא האמנת שהוא יעז להגיד או לעשות בטלוויזיה, עם השנים סגנון ההיאבקות של ברט פשוט התיישן ושון הצליח להמציא עצמו מחדש, אם נשים לב שון הוא אם אינני טועה המתאבק שהשתתף בהכי הרבה קרבות ראשונים מסוגם, (הל אין א סל, קרב סולם וגם אלימיניישן צ'יימבר וכן הלאה). לסיכום אלו רק מקצת הסיבות בגללן בחרתי בשון אבל הן אלו שכרגע עולות לי בראש, כל זאת בלי לגרוע אפילו בקצת מהמיקום של ברט כאגדת רסלינג לכל דבר ועניין. לסיום, ישנו דבר שברט מתמרמר עליו עד היום אבל לשם שינוי הוא צודק בו, רבים נוהגים לייחס את קרב הסולם הראשון אי פעם לשון מייקלס ולרייזר רמון אבל האמת היא שהדבר לא נכון, קרב הסולם הראשון אי פעם נערך גם הוא על התואר הבין יבשתי אבל בין ברט הארט שיש טוענים שהוא הגה את הרעיון לבין שון מייקלס אי שם בשנת 1992, את הקרב אפשר למצוא על הקלטת "זבנגים שמנגים" שנמכרה בזמנו בארץ. ד"א בקרב ניצח ברט.
 

RVD18

New member
כמה דברים

קודם כל, בשביל מה צריך את ההשוואה הזאת? היא משנה משהו? בקשר ליכולת היאבקות, ברט הארט החזיק את ה-WWE בשנות ה-90. בהרבה אירועים רק הקרבות של ברט היו טובים. בקשר ליכולות במיקרופון אני לא חושב שברט נופל משון. תמיד נתן ראיונות טובים כפייס ובהיל טרן ב-97 נתן פרומואים שהוא קיבל בגגלם היט כמו שאף אחד לא קיבל. כמעט כל שבוע פרומו קלאסי. וממה שקראתי כולם שוכחים לציין ששון היה בעייתי. לקח חופשות מתי שרצה וויתר על תארים בלי להפסיד. אמנם הימים האלה חלפו וזה לא קשור לעבודה בזירה אבל עדיין...
 

AmitNHB

New member
אני חושב שקצת הגזמת בקשר ליכולות...

מיקרופון. ברט לא היה גרוע כמו שילדים קטנים כאן אומרים, כי הם רוצים להעביר ת'נקודה שמייקלס היה יותר טוב. בכלל מצחיקות אותי התגובות ש"ברור שברט\שון" כאילו שמדובר פה על בסטיאן בוגר, או משהו... אם זה כל כך ברור אז לא היה שיווין 75 בסקר עכשיו ! אבל... שון היה יותר טוב עם המיקרופון, צריך להודות. בתור "פייס" שניהם היו לא משהו, ובתור "היל" ברט היה לא רע אבל שון היה ועדיין מעולה. לגביי יכלת היאבקות: מה אני אגיד לך... אנשים מתלהבים ממהלכי היי ריסק וזה לגיטימי, וגם אני מתלהב, אבל אפשר להשוות בכלל את האגרופים של שון או את הסופלקסים שלו (שהם טובים מאוד) לאלו של ברט, שבאמת עושה אותם הכי טוב בעסק ?
 

RVD18

New member
אמא שלי תמיד היתה אומרת

"ברט עושה את זה הכי אמיתי"
 

ohadp3

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 
למעלה