סופית:מי יותר טוב-ברט או שון?

the mnm factor

New member
../images/Emo45.gif בלי שום ספק

ולדעתי אחריו זה בכלל לא מראדונה אלא די סטאפנו... שהיה הכדורגלן הכי גדול של שנות החמישים ולקח עם ריאל מדריד 4 או 5 אליפויות אירופה והסיבה היחידה שלא זוכרים אותו היא שהוא לא הרשים במדי הנבחרת... לא כי הוא לא היה טוב פשוט היה לו ביש מזל עם פיצעות והכל. חפרתי... אבל זה היה נראה לי חשוב
 

t-man

New member
אני דווקא חושב ההפך

אני בדעה שבגלל העובדה שברט היה מיין איבנטר בתקופה שרובנו היינו קטנים מעצימה את התשובה שהוא היה הטוב ביותר ומייקלס היה מיד קארד לא משמעותי. יש לי הרבה אירועים שחשבתי שהיו מדהימים באותה התקופה אבל כיום שאני צופה בהם פעם שנייה אני אומר לעצמי שהוא אירוע בינוני לכל היותר. אני בדעה שאם מייקלס והרט היו באותו סטטוס ב-94' בה ה-WWF היתה פופולריות ביותר בישראל התוצאות היו חד משמעיות-שון לוקח בגדול. אבל זאת דעתי
 

AmitNHB

New member
שון היה מידקארד לא משמעותי ?

הוא היה במיין איבנט בסרבייבר סיריס 92, ואחרי זה היה אלוף בין יבשתי, וממניה 10 בכלל היה אפר מידקארד\מיין איבנט, שלא לדבר ממניה 11 רק מיין איבנט (ודוקא ברט ירד לאפרמידקארד למרות שעדיין נתן את הקרבות הכי טובים בקארד) אז על מה אתה מדבר ? ובכלל אני בספק אם רב האנשים בפורום כאן ראו WWF בתקופה ההיא. זה רק מי שהיום בן 20+ !
 

Alon316

New member
לאו דווקא

אני בתור בן 22 זוכר את זה. אה, והיה כאן איזה ילדון בן 11 שזוכר את מייקלס מתקופת הרוקרז ככה שתצטרך לשנות את הטיעונים שלך!
 

AmitNHB

New member
22 זה 20+ בפעם האחרונה שבדקתי.

אז אולי כדאי שאתה תשנה משהו. והבחור בן 11 שזוכר קרבות של הרוקרס... או שהוא צפה בהם מהאשכים של אבא שלו עוד שהיה זרעון, או שעשה הרבה השלמות עם קלטות וידאו, ואם כך, כל הכבוד לו, אבל הוא לא מייצג את רב הילדים צופי ה WWE של היום.
 

AmitNHB

New member
לא כל כך מבינים שזה היה הצחוק האמת.

אבל העיקר הכוונה, סבבה.
 

Y2Jim

New member
דעה

אני לא כל-כך בטוח. למרות, שאני חושב שב-95 כשמייקלס עשה את הפייס טרן הוא היה לא פחות פופולרי מברט, גם בארץ. הוא היה ממש אהוב עליי, אני זוכר אפילו שעודדתי אותו לנצח בקרב סולם החוזר (אח שלי שבשנתיים גדול ממני עודד את רייזר, ואני זוכר שקפצתי משמחה כשמייקלס ניצח) ולזכות ברמבל (אח שלי אהד את דיזל. אוי היו זמנים...). בשבילי, גם כשמייקלס היה בשיא הפופולריות שלו הוא עדיין לא עבר את ברט. ואני אומר לך את זה מנקודת מבט של ילד בן 5. אל ברט פשוט היה אפשר להתחבר יותר, גם עם סיפור "חלום הילדות" של מייקלס. עדיין רציתי שברט ינצח במניה (ואז הפסיקו השידורים בערוץ 5! בוז!). זו רק דעתי לפחות.
 

AmitNHB

New member
אתה צודק במאה אחוז, אבל לא נורא...

גם ככה צמוד ומעניין. תראה, גם אם שון ינצח בסקר הזה, זה לא ישנה את דעתי. לי אישית ברור שלמרות ששון מעולה, ברט יותר טוב. בדיוק כמו שאילו ברט ינצח בסקר, זה לא ישנה את דעתם של מי שחושבים ששון יותר טוב.
 

pasiava

New member
שון מייקלס

לדעתי שון יותר טוב מברט כי פשוט מייקלס יותר טוב במה שהוא עושה: שון יותר כריזמטי מברט שון מלהיב את הקהל יותר מברט שון יותר טוב בסגנון שלו מאשר ברט בסגנון שלו(לדעתי למרות מה שברט אומר הוא לא המתאבק הטכני הכי טוב שהיה אי פעם, לעומת זאת מייקלס בסגנון שלו המשלב היי פליינק הוא הכי טוב) שון היה מעולה בכל הקריירה שלו. ברט ב-WCW היה סאקס! שון בעסק יותר מברט. וזה לא קשור אבל- השיר של שון יותר יפה
לסיכום: אני אוהב את ברט, אבל את מייקלס יותר.
 

ThEgReEnKiNg

New member
שון מייקלס.

דעתי האישית בלבד: ללא ספק בכלל שון מייקלס ברט לדעתי אוברייטד ברמות , שון נתן שאני הרבה יותר נהנתי מאשר קרבותש ברט נתן , בקיצרו שון המתאבק הטוב בהיסטוריה של ה WWF\E לדעתי.
 

ThEgReEnKiNg

New member
תיקון הודעה כי היא התחרבשה

"שון נתן שאני הרבה יותר נהנתי מאשר ברט נתן" התכונתי לכתוב: שנהנתי הרבה יותר מהקרבות של שון מאשר אלה של ברט . ואם משויים את הקרבות 5 כוכבים של שון והקרבות 5 כוכבים של ברט אפשר לראות מי יותר איכותי.
 

Alon316

New member
ROFL

מכיר את זה
זה קורה כשאתה חושב יותר מדי מהר ואז צריך להקליד את זה
 
יש, גם אני ראיתי קרבות של ברט הארט

שנחשבו טובים ופשוט לא נהנתי מהם, אני כל כך שמח שאני לא היחיד (צרת רבים חצי נחמה).
 
למעלה