סופית:מי יותר טוב-ברט או שון?

אל תהיה כל כך בטוח

תשאל את אוסטין. וינס זקוק לכל מתאבק שהוא DRAW גדול בארגון, גם אם הוא מונופול הוא זקוק למתאבקים כמו שון מייקלס כי הוא בין האלה שמוכרים הכי הרבה.
 

AmitNHB

New member
בסדר, זה עדיין רחוק מאוד מהתקופה...

בה ה WCW הציעו חוזי עתק לכל מתאבק מה WWF. וינס דיי עושה מה שהוא רוצה היום...
 

Y2Jim

New member
חוץ מלבנואה, הג'ובים היו מלוכלכים

ג'ריקו עם התערבות של אורטון שלולא קרתה, לא היה מנצח. ומה אתה בכלל משווה ניצחון במניה לסיום פיוד ענק לניצחון ברו 3 חודשים אחרי כדי לקדם פיוד אחר? מצאת לך באמת... לאדג' הוא הפסיד קרב בשלבי הביניים של הפיוד וגם ההפסד עצמו היה מלוכלך. להזכירך, מייקלס ניצח את הקרב רחוב המסיים של בפיוד ברו. בכלל, כל ההפסדים של מייקלס הפייס, למעט לבנואה ואנגל, היו מלוכלכים. לא שאני ממש מאשים את ה-WWE שרוצים לשמור על מעמדו, אבל אני ממש חושב שג'וב לג'ריקו במניה XIX היה נחוץ. ג'ריקו היה צריך את זה הרבה יותר ממייקלס.
 
הממ בוא נראה כמה ג'ובים נקיים

ברט הארט עשה בקריירה שלו ב WWE. 1. לשון מייקלס ברסלמניה 12. 2. לאוון הארט ברסלמניה 10 3. לבולדוג בסאמרסלאם 92. 4. לבאקלנד בסרבייבר 94. WOW..... הרשימה כל כך ארוכה שכואבת לי כבר האצבע לגלגל את הדבר הזה של העכבר כדי לראות את כככללללללללללללללללללללללל הרשימה הענקית הזאת.
 

Y2Jim

New member
שוב, אתה משווה בין שתי תקופות שונות

ברט אז היה ה-איש של ה-WWE. איך זה היה נראה אם אלוף ה-WWE או מועמד ראשי לו, המעמד שהיה שייך לברט באותה תקופה, היה מפסיד על ימין ועל שמאל? כשברט היה היל, בעיקר בזמן שקדם לכך, הוא עשה ג'ובים נקיים. דבר שאני חייב לציין על ברט שלא תקף על אף אלוף אחר, אולי פרט לריק פלייר, הוא שהוא תמיד גרם למתחרים שלו להראות טוב יותר ממה שהם יהיו. כמעט כל ניצחון שלו היה רואה אותו חוטף מכות 10 דקות +, וביותר מקרים מאשר לא, הוא היה מסיים את הקרב עם רול-אפ או קריידל ולא עם התרגיל המסיים (גם אם זה נגד מידקארדר [ראה האקושי, ז'אן פייר לאפיט]). תסכים איתי שמייקלס כיום עשה את שלו ברסלינג ונמצא שם כדי לקדם כישרון חדש? ושוב, אני לא חושב שמייקלס צריך להפסיד על ימין ועל שמאל, אני פשוט חושב שהפסד נקי לג'ריקו במניה היה נחוץ.
 
אין שום קשר לתקופות ולא נעליים

ברט הארט הפסיד בקריירה שלו ב WWE רק 4 פעמים, בכל הקריירה שלו גם כפייס גם כהיל, זה משנה באיזה מעמד הוא נמצא ? ממש לא. חוץ מזה אותו דבר שאתה אמרת אני יכול להגיד על שון מייקלס שהוא היה ה-איש של התקופה המעמד לא איפשר ובלה בלה בלה בלה ידה ידה ידה. מספיק לנסות לייפה את כל הקק שברט עשה, הוא לא תלית שכולה תכלת, הוא רחוק מלהיות כזה, מאוד רחוק. "דבר שאני חייב לציין על ברט שלא תקף על אף אלוף אחר, אולי פרט לריק פלייר, הוא שהוא תמיד גרם למתחרים שלו להראות טוב יותר ממה שהם יהיו. כמעט כל ניצחון שלו היה רואה אותו חוטף מכות 10 דקות +, וביותר מקרים מאשר לא, הוא היה מסיים את הקרב עם רול-אפ או קריידל ולא עם התרגיל המסיים (גם אם זה נגד מידקארדר [ראה האקושי, ז'אן פייר לאפיט])." - קודם אתה כבר מדבר כאן על סטורי ליין, זה כבר הופך את זה ללא קשור, דבר שני מייקלס מכר ומוכר לא פחות, אפילו יותר, שון מייקלס מעולם לא התיימר להיות דמות כוחנית, רוב הזמן הוא הזה שחוטף את המכות והיריב שלו שולט בקרב. "תסכים איתי שמייקלס כיום עשה את שלו ברסלינג ונמצא שם כדי לקדם כישרון חדש?" לא מסכים, זה שהוא עושה את זה מרצונו זה לא אומר שהוא באמת שם בעמדה כזאת כי רק בגלל זה הביאו אותו, אם אתה לא הבנת את זה בעיה שלך. מייקלס בכל רגע יכול לחזור למיין איבנט, הל הוא היום נמצא בפיוד הראשי בראו, ולא רק בראו אלא ב WWE כולה ולא צריכים אליפות כדי שזה יהיה פיוד ראשי. "אני פשוט חושב שהפסד נקי לג'ריקו במניה היה נחוץ." - בדיוק כמו שההפסד הנקי של ברט בסרבייבר סיריוס היה נחוץ.
 

AmitNHB

New member
מה מה מה ?

ברט הפסיד רק 4 פעמים ב WWF בקריירה שלו ? אתה יודע לספור ?
 

hirshfe

New member
הוא אמר 4 הפסדים נקיים

אני חושב שאלכס טועה אבל שווה בדיקה (ובוא נוציא מהמשוואה את התקופה שלו לפני החגורה הבן יבשתית)
 

AmitNHB

New member
אתה יודע לכתוב ?

כי בהודעה האחרונה לא רשמת "נקיים"...
 

AmitNHB

New member
ודוקא באקלנד ממש לא היה נקי...

לא רק שהוא תפס את ברט בנעילה מלכת התחילה כי בולדוג התעלף ואואן התערב, אלא שאואן שיכנע את אמא שלהם לזרוק את המגבת !!! מה שכן, שכחת את RAW יום אחרי REVENGE OF THE TAKER שברט נכנע לאסטין אחרי שאת הקרב יום קודם לכן ב PPV הפסיד בפסילה. עכשיו בוא נראה כמה ג'ובים נקיים עשה מייקלס מאז היה אפר-מידקארד: רייזור מניה 10 אסטין מניה 14 כן...
 
אתה משחק אותה אידיוט או מה ?

תסתכל בכותרת של ההודעה ואתה תראה שם כתוב "נקיים".
 

AmitNHB

New member
מי משחק אותה אידיוט ?

זו לא ההודעה הזו ! בהודעה אליה הגבתי כתבת ואני מצטט: "ברט הארט הפסיד בקריירה שלו ב WWE רק 4 פעמים, בכל הקריירה שלו גם כפייס גם כהיל, זה משנה באיזה מעמד הוא נמצא ? ממש לא."
 
אתה משחק אותה אידיוט

אתה יודע טוב מאוד שמדובר על 4 הפסדים נקיים, אתה קורא את הטופיק, למה אתה עושה ראש קטן ? זה לא משנה את העובדה שלברט יש רק 4 הפסדים נקיים, אולי 5 אבל עדיין, אלה ניצחונות שאפשר לספור על כף יד אחת. ואם כבר אתה מחש הפסדים נקיים של מייקלס אז תוסיף את ההפסד לאנגל ברסלמניה 21, לפי מה שראיתי זה כבר 5 הפסדים בעיניים עצומות, אם תחפש טוב טוב עם מצפון אתה תגיע להרבה יותר.
 

AmitNHB

New member
שוב ?

התקופה ה"פוסט" WCW לא נחשבת כי וינס מחליט הכל ומי שלא טוב לו, אין עבודה, ויותר מיזה, ב WCW ברט גם עשה ג'ובים אז בכלל אין לך "קייס". הוגאן עשה בשנים האחרונות מלא ג'ובים, אז מה ? כשהייתה לו מילה, הוא עשה רק אחד במשך 15 שנים !
 
למי שאין קייס זה לך

הרי אמרתי במפורש "בוא נראה כמו יש לברט הפסדים נקיים בW W E" אני דיברתי על הקריירה של ברט מאז שנהיה למתאבק יחיד ב W W E משנת 91 עד שנת 1997. "הוגאן עשה בשנים האחרונות מלא ג'ובים, אז מה ?" - לא, אבל מי בכלל מדבר על הוגאן עכשיו ? אתה קופץ אליו כי אין לך מה להגיד. ב WCW ברט עשה ג'ובים, אבל האם הם נקיים וכמה מהם את זה צריך לבדוק.
 

AmitNHB

New member
שוב, אבל באמת פעם אחרונה עכשיו.

דיברת על הפסדים נקיים בהודעה אחרת, ולא לזו שהגבתי, ומה לעשות ? בהודעה שקראתי והגבתי זה מה היה כתוב. הוגאן נתתי כדוגמה למישהו שכמו מייקלס, לא עשה ג'ובים עד לשנים האחרונות בהן לוינס יש הרבה יותר כח כי הוא מונופול.
 

BarPeleD

New member
מייקלס לא ה-איש מאז 1998, לא תקף.

זה לא הפריע לו לא לעשות ג'ובים נקיים במקומות הנכונים כדי לקדם אחריםץ
 
למעלה