סד"א - ערעור
בית משפט השלום נתן החלטה אחרת שהערעור עליה הוא ברשות, אז: 1. בית משפט השלום אמור לדון בערעור של עצמו או שהמחוזי ידון בערעור על ההחלטה האחרת של השלום ? 2. למי בעל הדין המעוניין לערער צריך להגיש את הבקשת רשות ערעור ? לבית משפט שידון בערעור או לבית משפט השלום שנתן את ההחלטה האחרת ? 3. אם הוחלט לקבל את הבקשת רשות ערעור, והצד השני מעוניין לערער על ההחלטה הזאת (אותה החלטה לפיה התקבלה הבקשת רשות של הצד שביקש לערער). אז הערעור יהיה בזכות או ברשות ? בית משפט השלום נתן החלטה שמסווגת כפסק דין שהערעור עליה הוא בזכות, אז: 1. בית משפט השלום אמור לדון בערעור של עצמו או שהמחוזי ידון בערעור על אותה החלטה שמסווגת כפסק דין שנתן בית משפט השלום ? 2. למי המערער צריך להגיש את הערעור ? לבית משפט שכבר דן בתיק ונתן את הפס"ד או שהמערער צריך להגיש את הערעור שלו לשופט שידון בערעור עצמו ? 3. אם הערעור נדחה, הערעור על הדחייה יהיה בזכות או ברשות ?
בית משפט השלום נתן החלטה אחרת שהערעור עליה הוא ברשות, אז: 1. בית משפט השלום אמור לדון בערעור של עצמו או שהמחוזי ידון בערעור על ההחלטה האחרת של השלום ? 2. למי בעל הדין המעוניין לערער צריך להגיש את הבקשת רשות ערעור ? לבית משפט שידון בערעור או לבית משפט השלום שנתן את ההחלטה האחרת ? 3. אם הוחלט לקבל את הבקשת רשות ערעור, והצד השני מעוניין לערער על ההחלטה הזאת (אותה החלטה לפיה התקבלה הבקשת רשות של הצד שביקש לערער). אז הערעור יהיה בזכות או ברשות ? בית משפט השלום נתן החלטה שמסווגת כפסק דין שהערעור עליה הוא בזכות, אז: 1. בית משפט השלום אמור לדון בערעור של עצמו או שהמחוזי ידון בערעור על אותה החלטה שמסווגת כפסק דין שנתן בית משפט השלום ? 2. למי המערער צריך להגיש את הערעור ? לבית משפט שכבר דן בתיק ונתן את הפס"ד או שהמערער צריך להגיש את הערעור שלו לשופט שידון בערעור עצמו ? 3. אם הערעור נדחה, הערעור על הדחייה יהיה בזכות או ברשות ?