יש המון אנשים מאופקים שעובדים ברמת חובב
למה לא בונים רכבת מאופקים לרמת חובב? אבא שלי עובד ברמת חובב והוא אמר לי שאם היתה רכבת מאופקים לרמת חובב הוא היה נוסע ברכבת
יש המון אנשים מאופקים שעובדים ברמת חובבהסיבות האמיתיות הן היסטוריות
ומסתמכות על התת מודע הקולקטיבי של הציבור.
בתת מודע הקולקטיבי של תושבי נהריה ועכו יש רכבת סבירה עד מעולה לחיפה, בנימינה, הרצליה ות"א.
מקומות שבאופן חד משמעי יש מקומיים מנהריה ועכו אשר מייממים אותם (את חיפה, בנימינה, הרצליה, ת"א).
כי הרכבת מעכו ונהריה לחיפה ות"א קיימת כבר עשרות רבות של שנים.
לעומת זאת, באחוזים ואולי אף במספרים מוחלטים יש הרבה פחות באר שבעים המייממים את גוש דן. זה אל"ף.
בי"ת, התת מודע הקולקטיבי של תושבי ב"ש טרם הפנים עד הסוף את עובדת היות רכבת טובה עד מעולה מב"ש לת"א.
רק בשנתיים האחרונות שופרה תדירות הרכבות וקוצר משך הזמן. עד לפני שנתיים היו המון השבתות והיתה רק רכבת
בשעה.
כיום יש לפחות שתי רכבות בשעה מב"ש לצפון/מרכז המדינה וגם זמן הנסיעה התקצר ויש פחות עיכובים עקב מסילה כפולה.
עם השנים אני בטוח שצפויה עליה גדולה בכמות הנוסעים אל ומבאר שבע.
למה לא בונים רכבת מאופקים לרמת חובב? אבא שלי עובד ברמת חובב והוא אמר לי שאם היתה רכבת מאופקים לרמת חובב הוא היה נוסע ברכבת