נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2014

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2014

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
גם לפי חודש וגם רבעוני



 

בועז ל

New member
בהתחשב בפורענות קטע בית שמש-ירושלים והארכת הקו להרצליה,

עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
גם לפי חודש וגם רבעוני
בהתחשב בפורענות קטע בית שמש-ירושלים והארכת הקו להרצליה,
מדובר בהתייצבות ועלייה מתונה בביצועי הקו. לטעמי, התוצאות מפתיעות מעט ומעידות על חוזקו של קו בית שמש-ת"א, שנתפש גם בהנהלת הרכבת כקו מצליח. את תוצאות המשברים שחווה הקו באחרונה, ניתן לראות בבירור בתחנות מלחה וגן החיות. עוד עניין ששווה התייחסות הוא סימני ההתאוששות החדה שמגלה סוף-סוף תחנת רמלה. הדבר רק מעיד עד כמה לא נוצל, ועדיין לא מנוצל, פוטנציאל התחנה.
 
איזה שיפור ברמלה! האם שיפרו את התדירות

עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
גם לפי חודש וגם רבעוני
איזה שיפור ברמלה! האם שיפרו את התדירות
לדעתי לרמלה צריך 3 רכבות בשעה בשעות השיא לפחות ו2 בשעות השפל. אם זה יקרה יסעו בה רבים.
לגבי תחנות ירושלים הקו יראה כגסיסה של חולה לב.
 

olli3

New member
מנהל
התדירות בהחלט שופרה, הרכבות מבאר שבע עוצרות גם ברמלה,

איזה שיפור ברמלה! האם שיפרו את התדירות
לדעתי לרמלה צריך 3 רכבות בשעה בשעות השיא לפחות ו2 בשעות השפל. אם זה יקרה יסעו בה רבים.
לגבי תחנות ירושלים הקו יראה כגסיסה של חולה לב.
התדירות בהחלט שופרה, הרכבות מבאר שבע עוצרות גם ברמלה,
דבר שלא היה עד לפני זמן מה.
 
לפוטנציאל של תחנת רמלה יש תקרת זכוכית, בגלל הסמיכות של תחנת

מקווה שהתושבים יקלטו שיש להם רכבת ויסעו בה.
לפוטנציאל של תחנת רמלה יש תקרת זכוכית, בגלל הסמיכות של תחנת
לוד שבה עוברות הרבה יותר רכבות.
מי שממילא צריך להגיע באוטובוס או ברכב לתחנת הרכבת עושה שיקול לאיזו תחנה עדיף לו להגיע ותחנת לוד מנצחת.
היתרון של תחנת רמלה הוא שהיא נמצאת בתוך העיר וקרוב למרכז העיר.
 
עדיין ל70000 תושבי רמלה+ישובים סמוכים לא כדאי לנסוע ללוד כדי

לפוטנציאל של תחנת רמלה יש תקרת זכוכית, בגלל הסמיכות של תחנת
לוד שבה עוברות הרבה יותר רכבות.
מי שממילא צריך להגיע באוטובוס או ברכב לתחנת הרכבת עושה שיקול לאיזו תחנה עדיף לו להגיע ותחנת לוד מנצחת.
היתרון של תחנת רמלה הוא שהיא נמצאת בתוך העיר וקרוב למרכז העיר.
עדיין ל70000 תושבי רמלה+ישובים סמוכים לא כדאי לנסוע ללוד כדי
כדי להחליף רכבת לתל אביב.
אני חושב שנסיעה באוטובוס מרמלה ללוד ומשם להחליף רכבת ליעד בגוש דן לא כדאית.
 
תלוי היכן היעד

עדיין ל70000 תושבי רמלה+ישובים סמוכים לא כדאי לנסוע ללוד כדי
כדי להחליף רכבת לתל אביב.
אני חושב שנסיעה באוטובוס מרמלה ללוד ומשם להחליף רכבת ליעד בגוש דן לא כדאית.
תלוי היכן היעד
אם היעד בצפון תל אביב, אוניברסיטת ת"א, רמת החייל, הרצליה פיתוח, אז כן כדאי ליסוע ברכבת. ואם ממילא צריך אוטובוס או רכב כדי להגיע לרכבת, אז תחנת לוד עדיפה.
אם היעד ברחובות גם כן תחנת לוד עדיפה.
 

raminec

New member
קו תל אביב - באר שבע

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
קו תל אביב - באר שבע



 

olli3

New member
מנהל
את העליה המתמידה במספר הנוסעים מבאר שבע מרכז אפשר ליחס

קו תל אביב - באר שבע
את העליה המתמידה במספר הנוסעים מבאר שבע מרכז אפשר ליחס
לכמה דברים:
&nbsp
1. הפקקים שהופכים להיות בלתי נסבלים מיום ליום ולא רק בתחילת/סף שבוע בטווח שבין צומת גורל לצומת דבירה בכיוון הנסיעה צפונה ובין מאחז לצומת להבים בכיוון הנסיעה דרומה.
&nbsp
2. תושבי אופקים והאיזור שנוסעים ברכבת בחינם. אין להם תלות של לעלות על הרכבת מתחנת שדרות, הם מקבלים את נסיעות החינם באופן כללי (כך הסתבר לי לפני זמן לא רב).
&nbsp
3. מעבר מרכבת צפון לרכבת מרכז עקב הרצון למקום ישיבה. נוצר מצב בו הרכבות כבר מתמלאות ברכבת מרכז.
 
רוני בר און: "מי שמע בכלל על באר שבע? ההכפלה - רעיון מטומטם"

קו תל אביב - באר שבע
רוני בר און: "מי שמע בכלל על באר שבע? ההכפלה - רעיון מטומטם"
"אז מה אם מספר הנוסעים יעלה פי שניים? הנגב לא מעניין אף אחד. אנחנו נשקיע את הכסף במה שחשוב באמת - בקזינו בלונדון!"
 

raminec

New member
קו תל אביב כפר סבא

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
קו תל אביב כפר סבא

 
הירשזון: "כפר סבא? מי נוסע לכפר סבא?"

קו תל אביב כפר סבא
הירשזון: "כפר סבא? מי נוסע לכפר סבא?"
"מה אנחנו צריכים רכבת לחור הזה? 600 אלף נוסעים בחודש? זה כלום. עדיף להשקיע את הכסף בהחזר ההלוואות לדודה שלי מאיטליה".
 

down under

New member
לאובססיה יש טיפולים הן תרופתיים והן ביהביוריסטיים

הירשזון: "כפר סבא? מי נוסע לכפר סבא?"
"מה אנחנו צריכים רכבת לחור הזה? 600 אלף נוסעים בחודש? זה כלום. עדיף להשקיע את הכסף בהחזר ההלוואות לדודה שלי מאיטליה".
לאובססיה יש טיפולים הן תרופתיים והן ביהביוריסטיים
 
הגרף הזה שוב מבלבל אותי - מהי תחנת הוד השרון ומהי תחנת כפר

קו תל אביב כפר סבא
הגרף הזה שוב מבלבל אותי - מהי תחנת הוד השרון ומהי תחנת כפר
סבא?
ברבעון הקודם הגענו למסקנה שהוד השרון הייתה בעצם תחנת נורדאו ובנתוני הרבעון הקודם עברו לכנות אותה כפר סבא. ונורדאו היא בעצם התחנה המובילה מבין השתיים.
אבל כעת שוב השם הוד השרון מוביל.
אז אחת ולתמיד - איזו תחנה נקראת בנתונים ובגרף הזה הוד השרון ואיזו כפר סבא?
וכדאי את נתוני הרבעון הקודם לתקן כך שתהיה עקביות כי ההיפוך בין שתי התחנות ברבעון הקודם זה בטוח טעות.
 

down under

New member
אכן, כדאי ורצוי היה שהן הרכבת והן אנחנו בפורום

הגרף הזה שוב מבלבל אותי - מהי תחנת הוד השרון ומהי תחנת כפר
סבא?
ברבעון הקודם הגענו למסקנה שהוד השרון הייתה בעצם תחנת נורדאו ובנתוני הרבעון הקודם עברו לכנות אותה כפר סבא. ונורדאו היא בעצם התחנה המובילה מבין השתיים.
אבל כעת שוב השם הוד השרון מוביל.
אז אחת ולתמיד - איזו תחנה נקראת בנתונים ובגרף הזה הוד השרון ואיזו כפר סבא?
וכדאי את נתוני הרבעון הקודם לתקן כך שתהיה עקביות כי ההיפוך בין שתי התחנות ברבעון הקודם זה בטוח טעות.
אכן, כדאי ורצוי היה שהן הרכבת והן אנחנו בפורום
נקרא לתחנות בעיקר על פי שמן (נורדאו, סוקולוב) ולא על פי הישוב שאלעק הרכבת רוצה להצמיד לשם.
לכל היותר לכתוב כפר סבא סוקולוב (או כפ"ס סוקולוב) וכן הוד השרון נורדאו (או הוד"ש נורדאו) אבל בשום פנים ואופן לא רק את שם היישוב.
בעיני זה קצת מטומטם או דבילי כי זה יותר מאשר מבלבל. הכוונה ההתעקשות רק על שם היישוב ולא שם התחנה באמת.
 
יש לציין שהשמות הרשמיים כיום הם:

אכן, כדאי ורצוי היה שהן הרכבת והן אנחנו בפורום
נקרא לתחנות בעיקר על פי שמן (נורדאו, סוקולוב) ולא על פי הישוב שאלעק הרכבת רוצה להצמיד לשם.
לכל היותר לכתוב כפר סבא סוקולוב (או כפ"ס סוקולוב) וכן הוד השרון נורדאו (או הוד"ש נורדאו) אבל בשום פנים ואופן לא רק את שם היישוב.
בעיני זה קצת מטומטם או דבילי כי זה יותר מאשר מבלבל. הכוונה ההתעקשות רק על שם היישוב ולא שם התחנה באמת.
יש לציין שהשמות הרשמיים כיום הם:
הוד השרון-סוקולוב
[URL]http://www.rail.co.il/HE/Stations/Pages/9200.aspx[/URL]
כפר סבא-נורדאו
[URL]http://www.rail.co.il/HE/Stations/Pages/8700.aspx[/URL]

ולא:
כפר סבא סוקולוב
הוד השרון נורדאו

לפי מועד תחילת כל קו (בקצה השמאלי של הגרף):
הקו התכלת מייצג את כפר סבא-נורדאו
הקו החום מייצג את הוד השרון-סוקולוב

וכפר סבא-נורדאו זו התחנה ה"חזקה" יותר.
 
יותר מעניין העליה התלולה של קרית אריה

יש לציין שהשמות הרשמיים כיום הם:
הוד השרון-סוקולוב
[URL]http://www.rail.co.il/HE/Stations/Pages/9200.aspx[/URL]
כפר סבא-נורדאו
[URL]http://www.rail.co.il/HE/Stations/Pages/8700.aspx[/URL]

ולא:
כפר סבא סוקולוב
הוד השרון נורדאו

לפי מועד תחילת כל קו (בקצה השמאלי של הגרף):
הקו התכלת מייצג את כפר סבא-נורדאו
הקו החום מייצג את הוד השרון-סוקולוב

וכפר סבא-נורדאו זו התחנה ה"חזקה" יותר.
יותר מעניין העליה התלולה של קרית אריה
וזה עוד לפני הטמעת שיפורי השילובים בינואר 2015.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה