עולים ויורדים בקו המשודרג לירושליםנתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
בהתחשב בפורענות קטע בית שמש-ירושלים והארכת הקו להרצליה,עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
גם לפי חודש וגם רבעוני
איזה שיפור ברמלה! האם שיפרו את התדירותעולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
גם לפי חודש וגם רבעוני
התדירות בהחלט שופרה, הרכבות מבאר שבע עוצרות גם ברמלה,איזה שיפור ברמלה! האם שיפרו את התדירות
לדעתי לרמלה צריך 3 רכבות בשעה בשעות השיא לפחות ו2 בשעות השפל. אם זה יקרה יסעו בה רבים.
לגבי תחנות ירושלים הקו יראה כגסיסה של חולה לב.
מקווה שהתושבים יקלטו שיש להם רכבת ויסעו בה.התדירות בהחלט שופרה, הרכבות מבאר שבע עוצרות גם ברמלה,
דבר שלא היה עד לפני זמן מה.
לפוטנציאל של תחנת רמלה יש תקרת זכוכית, בגלל הסמיכות של תחנתמקווה שהתושבים יקלטו שיש להם רכבת ויסעו בה.
עדיין ל70000 תושבי רמלה+ישובים סמוכים לא כדאי לנסוע ללוד כדילפוטנציאל של תחנת רמלה יש תקרת זכוכית, בגלל הסמיכות של תחנת
לוד שבה עוברות הרבה יותר רכבות.
מי שממילא צריך להגיע באוטובוס או ברכב לתחנת הרכבת עושה שיקול לאיזו תחנה עדיף לו להגיע ותחנת לוד מנצחת.
היתרון של תחנת רמלה הוא שהיא נמצאת בתוך העיר וקרוב למרכז העיר.
תלוי היכן היעדעדיין ל70000 תושבי רמלה+ישובים סמוכים לא כדאי לנסוע ללוד כדי
כדי להחליף רכבת לתל אביב.
אני חושב שנסיעה באוטובוס מרמלה ללוד ומשם להחליף רכבת ליעד בגוש דן לא כדאית.
לסגור, לסגור!!!עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
גם לפי חודש וגם רבעוני
קו תל אביב - באר שבענתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
את העליה המתמידה במספר הנוסעים מבאר שבע מרכז אפשר ליחסקו תל אביב - באר שבע
רוני בר און: "מי שמע בכלל על באר שבע? ההכפלה - רעיון מטומטם"קו תל אביב - באר שבע
קו תל אביב כפר סבאנתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
הירשזון: "כפר סבא? מי נוסע לכפר סבא?"קו תל אביב כפר סבא
לאובססיה יש טיפולים הן תרופתיים והן ביהביוריסטייםהירשזון: "כפר סבא? מי נוסע לכפר סבא?"
"מה אנחנו צריכים רכבת לחור הזה? 600 אלף נוסעים בחודש? זה כלום. עדיף להשקיע את הכסף בהחזר ההלוואות לדודה שלי מאיטליה".
הגרף הזה שוב מבלבל אותי - מהי תחנת הוד השרון ומהי תחנת כפרקו תל אביב כפר סבא
אכן, כדאי ורצוי היה שהן הרכבת והן אנחנו בפורוםהגרף הזה שוב מבלבל אותי - מהי תחנת הוד השרון ומהי תחנת כפר
סבא?
ברבעון הקודם הגענו למסקנה שהוד השרון הייתה בעצם תחנת נורדאו ובנתוני הרבעון הקודם עברו לכנות אותה כפר סבא. ונורדאו היא בעצם התחנה המובילה מבין השתיים.
אבל כעת שוב השם הוד השרון מוביל.
אז אחת ולתמיד - איזו תחנה נקראת בנתונים ובגרף הזה הוד השרון ואיזו כפר סבא?
וכדאי את נתוני הרבעון הקודם לתקן כך שתהיה עקביות כי ההיפוך בין שתי התחנות ברבעון הקודם זה בטוח טעות.
יש לציין שהשמות הרשמיים כיום הם:אכן, כדאי ורצוי היה שהן הרכבת והן אנחנו בפורום
נקרא לתחנות בעיקר על פי שמן (נורדאו, סוקולוב) ולא על פי הישוב שאלעק הרכבת רוצה להצמיד לשם.
לכל היותר לכתוב כפר סבא סוקולוב (או כפ"ס סוקולוב) וכן הוד השרון נורדאו (או הוד"ש נורדאו) אבל בשום פנים ואופן לא רק את שם היישוב.
בעיני זה קצת מטומטם או דבילי כי זה יותר מאשר מבלבל. הכוונה ההתעקשות רק על שם היישוב ולא שם התחנה באמת.
יותר מעניין העליה התלולה של קרית אריהיש לציין שהשמות הרשמיים כיום הם:
הוד השרון-סוקולוב
[URL]http://www.rail.co.il/HE/Stations/Pages/9200.aspx[/URL]
כפר סבא-נורדאו
[URL]http://www.rail.co.il/HE/Stations/Pages/8700.aspx[/URL]
ולא:
כפר סבא סוקולוב
הוד השרון נורדאו
לפי מועד תחילת כל קו (בקצה השמאלי של הגרף):
הקו התכלת מייצג את כפר סבא-נורדאו
הקו החום מייצג את הוד השרון-סוקולוב
וכפר סבא-נורדאו זו התחנה ה"חזקה" יותר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.