משפחת הפורום!

חרבביש

New member
לב ילדה שלנו, ואפשר להביא עוד

אבל רק אם את רוצה
 
אודי!! אודי!!

זה שאני נשואה לאיתן עוד ניחא..
אבל עכשיו לאיתן יש בן (ג'ייק) והוא גם לא הבן שלי?!?!!? מיד ועכשיו תתקן את זה!!!
שים שגם אבי יהיה אח שלי או משהו...
 

חרבביש

New member
את אחות של מתן ושרי!

ואם את רוצה אפשר לעשות כאילו היית ביחסים בעבר עם ג'ייק.. חח זה ייצא גדול! התחתנת איתו, נפרדתם, ואז התחתנת עם אבא שלו!!! חחחח
 
../images/Emo42.gifאממ סבבה חח רק..

מה הכינויים שלהם בתפוז? כי אני לא כלכך טובה בשמות
 

ענבאך

New member
אני לא רוצה את זה על מצפוני

שמישהו יעלב מהדעות או מהאמונה שלי (כי תמיד יש כמה שמסיבה לא ברורה לוקחים את זה אישית), אז אני לא אתווכח איתך
 

חרבביש

New member
לא מתאים.

אבל אם את רוצה את יכולה להיות בת שניה של אבי ושרי. קוראים לך ענבר? ענבל? מה השם הפרטי? P=
 

ענבאך

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

אף אחד לא יכול להסיר את כוחי (תשאלו את אדוה איזה קסמים אני עושה ^^) ועם כל הכבוד יש לי שני הורים ונראה לי סופר ביזארי להיות בת של מישהו שבטח יותר קטן ממני. ס__O
 

InBaR 85

New member
גם אני רוצה להצטרף!!!

לא הייתי כמה ימים וכבר שוחכים אותי
חח סתם
 
למעלה