ולמה אני לא הייתי שם
T The Girl Who Lived New member 22/6/06 #47 כי לא ענית במסנג'ר.. אבל בכל זאת שידכנו אותך למישהי-דניאלה...
T The Girl Who Lived New member 22/6/06 #51 אה...כמו פדופיל?? אבל קח את זה ברוח טובה...הכול בכייף ובצחוק..
D dark warrior New member 22/6/06 #54 שלא ששידכתם לאיתי מישי בת 11../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif
T The Girl Who Lived New member 22/6/06 #61 אל תבכה רק צחקתי!! מצטערת! אוף אני שונאת שאנשים בוכים בגללי... (למרות שאתה לא באמת בוכה הסמיילי הבוכה הורג אותי!!)
אל תבכה רק צחקתי!! מצטערת! אוף אני שונאת שאנשים בוכים בגללי... (למרות שאתה לא באמת בוכה הסמיילי הבוכה הורג אותי!!)
T The Girl Who Lived New member 22/6/06 #66 ושוב אין קשר למה שכתבתי לפני זה.. התגובה קשורה לתגובה אחרת שרשמתי לך...לא לזאת שהגבת... *מקווה שהבנת משהו ממה שכתבתי*
ושוב אין קשר למה שכתבתי לפני זה.. התגובה קשורה לתגובה אחרת שרשמתי לך...לא לזאת שהגבת... *מקווה שהבנת משהו ממה שכתבתי*