משפחת הפורום!

עובדה-אתה לא מצליח לחשוב...

כאילו שאי פעם הצלחת...
 
אל תבכה רק צחקתי!! מצטערת!

אוף אני שונאת שאנשים בוכים בגללי... (למרות שאתה לא באמת בוכה הסמיילי הבוכה הורג אותי!!)
 
ושוב אין קשר למה שכתבתי לפני זה..

התגובה קשורה לתגובה אחרת שרשמתי לך...לא לזאת שהגבת... *מקווה שהבנת משהו ממה שכתבתי*
 
למעלה