משפחת הפורום!

dark warrior

New member
הבנתי שהפכנו את זה לשרשור ../images/Emo32.gif

ואין לי מושג מה העץ המשפחתי פה.
 
הפכנו כבר הרבה שרשורים לשרשורי

.. העת המשפחתי זה השרשור של משפחת הפורום...
 
אני לא מוכנה להיות נשואה לאיתן..

טוב, נו, מה אכפת לי.. אבל זאת באמת פדופיליה.. חחחחח.. סתם תירגעו!!
 

ספירלי1

New member
|../images/Emo122.gif יש לי אחות מפגרת

ב"ה למה היא לא יוצאת מהניק שלה הא?!! גר! הקיצר אני כתבתי את ההודעה..
 

חרבביש

New member
הודעה חשובה!

לב את רוצה להיות הבת שלי ושל מאי? תעני. ומי שרוצה להצטרף, לכתוב את זה בתור תגובה להודעה הזו!!! ושיכתוב שם, ובאיזה הקשר (הבן של, הבת של, אמא של, היה ביחסים עם ** והוליד את **, וכולי).
 

mjlk

New member
לא ../images/Emo3.gif

אם אני לא נשואה לסיריוס או לאנתוני קידיס אני לא משתתפת
 
נעלבתי *בוכה*.. אבל תקשיבי...

אני רוציתי שיחתנו אותי להארי פוטר, לקראקו מאלפוי, לדניאל רדקליף או לטום פלטון והם אמרו שבמשפחה קיימים רק משתתפי הפורום.. אבל בבקשה תהיי הבת שלי...הצעתי לאודי לאמץ את התינוקת שנולדה לאנג'לינה ג'וי ולבראד פיט אבל הוא לא רוצה ואומר שלא מערבים.. אז האם את מסכימה להיות ביתי? אוי כמה שהשרשור הזה הפך למטומטם...
 
בטח שכן!!

זה רק בצחוק... על מי את חושבת שאני חולמת בלילה? דניאל רדקליף! (ואם לא אז זה הארי פוטר..) אני ביותר מבשאיפה לתהחתן עם דניאל רדקליף! זה גם יקרה!!! אל תגידו שאני לא שפויה! זה יקרה!!
 
אממממ

אמרת לא להגיד שאת לא שפויה..אז מה את רוצה שאני יגיד? כן בטח,אני מחר מתחתן עם Dural. נ.ב: Duralllllllll
כפרעלייה
 
למעלה