משפחת הפורום!

dark warrior

New member
אם אני אצור יוזר מתחזה.

זה ייחשב
 
אבא!!!

אבל צריכים להוסיף עוד הרבה אנשים לתרשים.. אחרי הכול זה עץ משפחתי של הפורום ויש הרבה יותר אנשים בפורום...
 
זה כן אתה!

בשיחת ועידה פתאום נזכרנו בך ובאיתי והחלטנו לצרף אתכם לעץ משפחה! אתה נשוי לקייט וזהו! תחיה עם זה!
 
אני יודעת למה אתה לא מכיר אותה..

כי שבוע אחרי שחזרתם מהירח דבש שלכם, מישהו חבט לך בראש עם נבוט, התעלפת ואיבדת את הזיכרון... אבל אומרים שזה יחזור אלייך...אל תדאג, יום אחד אתה תזכור את אשתך מתן!
 

dark warrior

New member
איך אפשר שלא להכיר את מתן../images/Emo35.gif

הקומונה היבשה שלו עלולה להיות ההורקרוקס האחרון. או שלא
 
יש לך קשר לתמונה!

אין עוד מתן בפורום..זה אתה... אני יודעת כי אני הצעתי לשים אותך ואת איתי באילן יוחסין
 
למעלה