משחקי חמישי 31/1 ב-NBA

*יפה*

נועד יותר למי שלא נותן הצהרת-הון-ניחושים עצמונית
אבל כל הכבוד ששמת לב! הקובץ הוא אותו קובץ כל הזמן באותה כתובת אינטרנט. נעשה upload מדי יום לעדכן http://www.geocities.com/cosmic_joke888/NBAforum.xls שמור בfavorites
 

chaiel

New member
שינוי הימור:

לירון אני סומך על הדיווחים שלך!!! דאלאס - בוסטון בלי גארנט זאת קבוצה שונה לגמרי כמו שכתבתי בדיון על הMVP. מה שלא תהיה התוצאה אני יהיה שמח עכשיו!
סיאטל - בלי לברון הלברונס מפסידים, מקווה שהוא לא ישחק. דוראנט, שיניתי דיעה, אתה יותר טוב מקובי! יאללה תקלע!
(כאן מעניין לי ת'ישבן מי מנצח)
 
יש הרבה תתי סעיפים ווריאציות

כמו, לא להחליף את התור בסופרמרקט לא להחליף מנצחת שכבר בחרת וכן הלאה
 

chaiel

New member
יש!!!

2-4!!! פיסטונס - פחדתי מקובי, אבל הצגה שלו לא הספיקה.. 39 נקוות, יאללה מלכות הסלים! בוסטון - הנאחס שלי עבד! שמח שהם ניצחו, זה יותר חשוב לי מהתחרות (הנהדרת) הזאת. רונדו עם 12 ריבאונדים?! הא?! ד"א מה תגידו מלעיזי בוסטון? בלי גארנט לנצח את דאלאס זה מכובד מאוד-מאוד! סיאטל - ניצחו, לא מעניין בכלל. ספרס - לא מתפלא בכלל שהם ניצחו, כמו שאמרתי גם אם הם מפסידים 10 ברצף עדיין הם קבוצה. רשמתי פיניקס כי לא רציתי שפיניקס ינצחו ואני יהיה היחיד שטעה פה, שיהיה.
 
משחק מעולה

רונדו עם 12 ריבאונדים, כולל אחד מעולה: 45 שניות, שיוויון 90 וכדור של פירס (נדמה לי, או שזה היה אלן?) שמנסה ג'אמפ שוט מ10 פיט - מפספס הכדור בדרך הבטוחה לידיים של נוויצקי שרונדו מגיע מקום מקום לוקח לו את הכדור מהידיים ובאותה תנועה שם לייאפ. 92-90 ויתרון שהם לא שמטו. אלן והאוורד סחבו את הקבוצות שלהם במחצית הראשונה, פירס ונוביצקי בשנייה. אלן שם 22 בראשונה ו4 בשנייה. פירס שם 4 בראשונה ו22 בשנייה. איזה תיאום. המשחק היה צמוד לכל אורכו. בוסטון בלי גארנט מנצחת את אחת הקבוצות הטובות במערב, ומבטיחה למאמן של ההורנטס את תפקיד מאמן המערב באולסטאר.
 

cache

New member
הימורי ההנהלה וסוף שבוע טוב

ערב טוב לכולם, כייף לראות את הענות הגדולה למשחק. סוף השבוע חלף עבר לו במהרה, לא להאמין רק עוד יומיים לשארפובה ועוד שלושה לסופרבול. בסוף השבוע ההנהלה תכביר במילים על ניו-אינגלינד והסופרבול, היום הNBA סיפקו לנו ארבעה משחקים נפלאים, כולם מרכזיים. בוא ניגש להימורי ההנהלה: 1) בוסטון-דאלאס: הבאנקר של הערב, דאלאס מחרידים בחוץ, בוסטון מעולים בבית, בנוסף יש להנהלה תחושה שבוסטון ירצו להוכיח משהו מול יריבה חזקה מהמערב. ניצחון לירוקים. 2) סיאטל-קליבלנד: ההנהלה רואה פה ניצחו קליל של ג'יימס על אוויר. ניצחון קאוולירס. 3) ספרס-סאנס: ואווווווו איזה משחק!!!! יש שידור? לא למה שיהיה? בסך הכל יש ארבעה ערוצי ספורט לערוץ הספורט, איך אפשר לדחוק משחק שולי שכזה ללוח המשחקים העמוס בשידורים לוזרים של משחקי כדורגל. חבל, ההפסד כולו שלנו. נאש קונטרול מגיע להראות מי הבוס, הספרס בתקופה חשוכה והסאנס ידהרו לניצחון חשוב. ניצחון פינקס. 4)פיסטונס-לייקרס: בכוונה השארתי את המשחק הזה לסוף, אחת היריבויות המעניינות בתולדות המשחק, שיחזור הגמר של לפני מספר שנים ושיחזור היריבות הקלאסית של סוף שנות השמונים. בכל אופן ההנהלה מאמינה שבמשחק הזה תהיה הפתעה, ההנהלה מופתעת שהיא היחידה שמהמרת על הלייקרס במשחק הזה, הלוואי ויצטרפו עוד אחריה. הפיסטונס לא נראים טוב, גם הלייקרס חלשים, אבל ללייקרס יש את קובי וזה אמור להספיק. ניצחון לייקרס. זהו, שהיה בהצלחה למכבי הערב וכמובן יום שבת ישראל-רוסיה. לילה טוב וחמים. תבלו בסוף שבוע. ההנהלה
 

cache

New member
1/4

משבר? אולי. כמעט תפסתי את הלייקרס, חבל. שבת שלום
 

chaiel

New member
שבת שלום ומבורך! ../images/Emo13.gif

ותודה להנהלה על שבוע ראשון של התחרות, היה מעולה!!! (למרות האחזוים המזוויעים)
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כל משחק בונבון ../images/Emo13.gif

לייקרס - דטרויט: למרת שאני לא אוהב להמר נגד קובי דטרויט פשוט טובה מידי, ניצחון לבוכנות. דאלאס - בוסטון: אני מניח שהסלטיקס יחזירו את גארנט לחיים במשחק הזה ולכן אני הולך עם הירוקים. קליבלנד - סיאטל: לברון. סאן אנטוניו - פיניקס: אוף!!! זה באמת קשה אבל פיניקס בכושר טוב יותר לדעתי אז נלך איתם. לדעתי אני שובר שיא ועושה 0 מ-4
 
2 מ-4

קליבלנד היתה בלי לברון הלילה והפסידו לסיאטל שמתחילה להתפפרע משהו עם נצחונות רצופים על שתי הפיינליסטיות מאשתקד...
 

bostonForever

New member
הנה זה בא

לייקרס - דטרויט: טיישון ישתק את קובי, וגם שיא קריירה של טוריאף לא יעזור. דטרויט. דאלאס - בוסטון: אני לעולם לא מהמר לטובת בוסטון. דמפיר יפרק את שמנדריק פרקינס ודאלאס ייקחו בהליכה למרות משחק על של פירס. קליבלנד - סיאטל: ייגמר כבר במחצית. קליבלנד. סאן אנטוניו - פיניקס: דאנקן יקלע איזה חמישים נקודות, מה שלא ממש ידגדג את השמשות. פיניקס.
 

המשתגר

New member
אז ככה -

לייקרס - דטרויט: דטרוט מנצחים בגדול. דאלאס - בוסטון: דלאלס מנצחים. ללא גארנט (כנראה) וללא אלן (די בטוח) אני מהמר על נצחון של דאלאס. אם כי אני מאמין שהם יתנו פייט טוב בכל מקרה. קליבלנד - סיאטל: קליבלנד. סאן אנטוניו - פיניקס: פיניקס תכה בספרס ותנצח.
 
למעלה