משחקי חמישי 31/1 ב-NBA

יהיה מעניין...

אני אומר: דטרויט - לייקרס: דטרויט בוסטון - דאלאס: בוסטון קליבלנד - סיאטל: קליבלנד ס"א - פיניקס: פיניקס
 

SSPB

New member
איזה משחקים!

דטרויט ינצחו! הלייקרס בלי ביינום מראים שבאמת הוא היה חשוב ומול דטרויט זה ממש לא קל. דאלאס בוסטון הרבה יגידו שזה המשחק המשמעותי הראשון של הסלטיקס. עם KG ואלן הם מנצחים ובלי אחד מהם הם מפסידים! הספרס הפסידו לסיאטל אז הם לא יפסידו לפיניקס??? ניצחון לסאנס!
 
שוב החמצת משחק אחד ../images/Emo3.gif

סיאטל-קאבס? hello? אנא בחר מחדש, את כל המשחקים, בלי אמ-ים, ועם פירוט (אחרת חיאל יתעצבן)
 

SSPB

New member
אחד משלוש.

מסתבר שהספרס עובדים על כולם משחקים אותה לא טובים ואז מפתיעים! שכחתי משחק כי אני לא רגיל שיש יותר משלוש משחקים ביום חמישי אז לא טרחתי אפילו לבדוק. אז תוריד לי אחד מההימור גם ככה זה לפי אחוזים.. בקשר לאמ-ים לדעתי kg היה חשוב במשחק הזה אז אם הוא שיחק (ואפילו שניה) זה נחשב הימור נגדי.
 
1/4 בלבד ../images/Emo7.gif

יום שישי השחור הונג קונג תפס בול, רק לאוס ויודה עשו 3/4 הדבר היחיד הצפוי הבוקר היה שכולם ייפלו
 

Itai7

New member
קטע קורע במשחק הלילה

קטע היסטרי במשחק הלילה בין סיאטל לקליבלנד, דניאל מארשל שלא שיחק מתחילת העונה חזר הלילה, הוא נכנס למגרש אבל לא נתנו לו להיכנס למה? הוא נכנס בלי הגופיה של המשחק ונכנס עם איזה אימונית כל הספסל של קליבלנד השתין מצחוק
 

Oxycodone

New member
1/4 ../images/Emo7.gif

לפחות הפיסטונס ניצחו , ככה שאני עדיין מרוצה , אני מקווה שלברון יחזור מהר לשחק , דאלאס הוכיחו שוב שהם לוזרים.., ופיניקס צריכים להתעלות על עצמם אם הם רוצים להתמודד על התואר , חוץ מזה אני לא מאמין שפיספסתי את השידור של דטרויט לייקרס..חשבתי שהמשחק הוא היום בלילה..
 
למעלה