מסרונים בתחילת קשר
יוצאים לדייט, יש תחושה של המשכיות, ממשיכים לצאת. הגבר שולח מסרונים, פעם זה בוקר טוב, פעם זה חיוך, כל פעם משהו קטן אחר כדי לתת תשומת לב, לשמח. הבחורה מגיבה לכל מסרון מספר שעות אחרי שנשלח. גם לאחר שבועיים. מסרונים ביוזמתה - אין. מה פשר התנהגות כזו ? האם זה משחק כזה של בחורות, לשחק קשה להשגה ? אני מפרש את זה כהתנהגות לא הדדית, פאסיביות, או חוסר עניין אמיתי בקשר. מה דעתכם ?
יוצאים לדייט, יש תחושה של המשכיות, ממשיכים לצאת. הגבר שולח מסרונים, פעם זה בוקר טוב, פעם זה חיוך, כל פעם משהו קטן אחר כדי לתת תשומת לב, לשמח. הבחורה מגיבה לכל מסרון מספר שעות אחרי שנשלח. גם לאחר שבועיים. מסרונים ביוזמתה - אין. מה פשר התנהגות כזו ? האם זה משחק כזה של בחורות, לשחק קשה להשגה ? אני מפרש את זה כהתנהגות לא הדדית, פאסיביות, או חוסר עניין אמיתי בקשר. מה דעתכם ?