דתיה אבל שובבה
New member
מכתב לגן עדן
המכתב הזה זה מכתב שהייתי רוצה לכתוב ולשלוח לאבי המנוח "יהי זיכרו ברוך" אבל כיון שאין לו כתובת החלטתי לשתף אותכם ברגשות שלי ואולי יש גם אינטרנט בגן עדן!!! לא לחלשי לב. אבא, כבר כמעט 10 שנים שהסתלקת מהעולם הזה ואני עדיין לא משלימה עם כל מה שקרה לך ועם כל מה שעשית לי. תסביר לי איך רב כמוך יכולת לטעות כל כך עם בתך הקטנה, לא ראית את הסימנים שמשהו לא בסדר? כשהסתגרתי בחדרי ולא נתתי לאף אחד להיכנס לא שמת לב שקורה לי משהו? כשהפסקתי לאכול כל מיני דברים לא חשבת שאולי יש לי איזה שהוא בעיה שצריך טיפול? איך זה שבמקום לטפל בזה, ניסית לדחוף לי בכח את האוכל לגרוני עד שהקאתי? כשהתחלתי להשמין בגיל 10 מרוב שאכלתי בשביל להרגיע את עצמי, זה נהיה נושא הצחוקים בשולחן שבת, עם אורחים ובלי אורחים. זה נקרא חינוך? זה נקרא פתרון? היית מאיים עליי שאני אצטרך לישון עם הכלבים בחוץ ואח"כ בבריכה, לא היה סוף ללגלוגים שלך. כשהאחים הצדיקים שלי היו מציקים לי, במקום להגן עליי צעקת עליי או שצחקת עליי. חינכת אותי שאני צריכה להיות חרדית ולא חינכת אותי למה כדאי. ובשבוע שנהרגת הזמנת אותי לבוא איתך לחופש, באותו לילה חלמתי שהרכב ייפול מצוק ותמות. ולא אמרתי לך כלום. סיפרתי לך שיש לי מבחנים ולא אוכל לבוא איתך. בלילה לפני שנסעת באת לחדר שלי וביקשת ממני שוב לבוא איתך ואני אמרתי שלא, כי פחדתי. ואז עשית משהו שחיכיתי לו 15 שנה בפעם הראשונה בחיים שלי, נישקת אותי. לא ידעתי אז שזה יהיה גם הפעם האחרונה. ב9:00 בבוקר קיבלנו את הבשורה המרה וכל חיי השתנו ברגע. אם היית כזה צדיק למה הגיע לך למות כל כך מוקדם? ולמה בדרך כל כך אכזרית? למה לא יכולת לנשק אותי לפני זה? אולי היית מציל אותי ממצבי כרגע, שאני תלויה באויר בין נאמנות למשפחה לחילוניות. למה לא יכולת להביע את מה שהרגשת באמת כלפיי לפני הנשיקה האחרונה? למה לעזאזל היום אני לא מרגישה את תמיכתך מלמעלה, כולם אומרים לי שאתה איתי כל הזמן ומתפלל בשבילי מלמעלה. ממש! אומרים שהיית כזה צדיק, ואתה בגן עדן. אבא אם אתה בגן עדן אני רוצה ללכת לגיהנום כי כל השובבים הם שם, אז בטח זה מלא בארים, פאבים ודיסקואים וגראס חופשי. זה נשמע יותר כיף. אני מקווה שאתה מצטער על העוול שגרמת לי. וגם עם לא, אני הוכחתי את עצמי. אני הכי מוצלחת מכל ילדיך! בניתי את עצמי מה-0 שעשית ממני. לי יש את הנישואין הכי טובים במשפחה. אז אתה רואה אם יש אלוקים, הוא אוהב אותי. והנה נשיקה אחרונה בשבילך אבא, ומעכשיו תוכל להפסיק להתפלל בשבילי כי תפילותיך לא עוזרים כלום. תהיה זכרך ברוך. מהבת שלך שהיום קוראים לה גלי! (עכשיו תבינו למה השובבה משתובבת)
המכתב הזה זה מכתב שהייתי רוצה לכתוב ולשלוח לאבי המנוח "יהי זיכרו ברוך" אבל כיון שאין לו כתובת החלטתי לשתף אותכם ברגשות שלי ואולי יש גם אינטרנט בגן עדן!!! לא לחלשי לב. אבא, כבר כמעט 10 שנים שהסתלקת מהעולם הזה ואני עדיין לא משלימה עם כל מה שקרה לך ועם כל מה שעשית לי. תסביר לי איך רב כמוך יכולת לטעות כל כך עם בתך הקטנה, לא ראית את הסימנים שמשהו לא בסדר? כשהסתגרתי בחדרי ולא נתתי לאף אחד להיכנס לא שמת לב שקורה לי משהו? כשהפסקתי לאכול כל מיני דברים לא חשבת שאולי יש לי איזה שהוא בעיה שצריך טיפול? איך זה שבמקום לטפל בזה, ניסית לדחוף לי בכח את האוכל לגרוני עד שהקאתי? כשהתחלתי להשמין בגיל 10 מרוב שאכלתי בשביל להרגיע את עצמי, זה נהיה נושא הצחוקים בשולחן שבת, עם אורחים ובלי אורחים. זה נקרא חינוך? זה נקרא פתרון? היית מאיים עליי שאני אצטרך לישון עם הכלבים בחוץ ואח"כ בבריכה, לא היה סוף ללגלוגים שלך. כשהאחים הצדיקים שלי היו מציקים לי, במקום להגן עליי צעקת עליי או שצחקת עליי. חינכת אותי שאני צריכה להיות חרדית ולא חינכת אותי למה כדאי. ובשבוע שנהרגת הזמנת אותי לבוא איתך לחופש, באותו לילה חלמתי שהרכב ייפול מצוק ותמות. ולא אמרתי לך כלום. סיפרתי לך שיש לי מבחנים ולא אוכל לבוא איתך. בלילה לפני שנסעת באת לחדר שלי וביקשת ממני שוב לבוא איתך ואני אמרתי שלא, כי פחדתי. ואז עשית משהו שחיכיתי לו 15 שנה בפעם הראשונה בחיים שלי, נישקת אותי. לא ידעתי אז שזה יהיה גם הפעם האחרונה. ב9:00 בבוקר קיבלנו את הבשורה המרה וכל חיי השתנו ברגע. אם היית כזה צדיק למה הגיע לך למות כל כך מוקדם? ולמה בדרך כל כך אכזרית? למה לא יכולת לנשק אותי לפני זה? אולי היית מציל אותי ממצבי כרגע, שאני תלויה באויר בין נאמנות למשפחה לחילוניות. למה לא יכולת להביע את מה שהרגשת באמת כלפיי לפני הנשיקה האחרונה? למה לעזאזל היום אני לא מרגישה את תמיכתך מלמעלה, כולם אומרים לי שאתה איתי כל הזמן ומתפלל בשבילי מלמעלה. ממש! אומרים שהיית כזה צדיק, ואתה בגן עדן. אבא אם אתה בגן עדן אני רוצה ללכת לגיהנום כי כל השובבים הם שם, אז בטח זה מלא בארים, פאבים ודיסקואים וגראס חופשי. זה נשמע יותר כיף. אני מקווה שאתה מצטער על העוול שגרמת לי. וגם עם לא, אני הוכחתי את עצמי. אני הכי מוצלחת מכל ילדיך! בניתי את עצמי מה-0 שעשית ממני. לי יש את הנישואין הכי טובים במשפחה. אז אתה רואה אם יש אלוקים, הוא אוהב אותי. והנה נשיקה אחרונה בשבילך אבא, ומעכשיו תוכל להפסיק להתפלל בשבילי כי תפילותיך לא עוזרים כלום. תהיה זכרך ברוך. מהבת שלך שהיום קוראים לה גלי! (עכשיו תבינו למה השובבה משתובבת)