עמוד השדרה
New member
מכרז אשדוד-יבנה מפורסם באתר משרד התחבורה
מכרז אשדוד-יבנה מפורסם באתר משרד התחבורה
מכרז אשדוד-יבנה מפורסם באתר משרד התחבורה
בעמוד 130 של המכרז מופיעה טבלת קודים אזורימכרז אשדוד-יבנה מפורסם באתר משרד התחבורה
וואו, זה אומר שמחיר הנסיעה לת"א כמעט יוכפל!בעמוד 130 של המכרז מופיעה טבלת קודים אזורי
מטרופולין תל אביב הכוללת קוד 46 עם מחיר של 14 ש"ח.
האם זה מרמז על הכוונה להרחיב את אזורי רפורמת גוש דן?
מצויין גם: "כרטיסי מנוי חודשיים שמפעיל השירות ימכור ויכבד ויהיו משותפים למפעילים באזור מטרופולין תל אביב."
ויש סעיף שלם על המסלקה המשותפת..
יש עוד הרבה דברים בנוגע לכרטיסי מעבר.בעמוד 130 של המכרז מופיעה טבלת קודים אזורי
מטרופולין תל אביב הכוללת קוד 46 עם מחיר של 14 ש"ח.
האם זה מרמז על הכוונה להרחיב את אזורי רפורמת גוש דן?
מצויין גם: "כרטיסי מנוי חודשיים שמפעיל השירות ימכור ויכבד ויהיו משותפים למפעילים באזור מטרופולין תל אביב."
ויש סעיף שלם על המסלקה המשותפת..
כולל הרבה קווים חדשים, למשל:מכרז אשדוד-יבנה מפורסם באתר משרד התחבורה
ושוב,מה ההגיון במספור?כולל הרבה קווים חדשים, למשל:
222 - אשדוד - קרית אונו
316 - קיצור של 315 מאשדוד לרכבת יבנה מערב
317 - אשדוד - פ"ת
354 - מ.א באר טוביה - ב"ב
455 - אשדוד - ביתר עילית
בנוסף קווי אגד 350/351/355/454 יעברו למפעיל החדש.
דבר נוסף, על אגד ודן וחב' הבת שלהן אסור להשתתף במכרז.
קווים חדשים רבים "מחליפים" חלופות קיימותכולל הרבה קווים חדשים, למשל:
222 - אשדוד - קרית אונו
316 - קיצור של 315 מאשדוד לרכבת יבנה מערב
317 - אשדוד - פ"ת
354 - מ.א באר טוביה - ב"ב
455 - אשדוד - ביתר עילית
בנוסף קווי אגד 350/351/355/454 יעברו למפעיל החדש.
דבר נוסף, על אגד ודן וחב' הבת שלהן אסור להשתתף במכרז.
ממבט מעמיק - הרבה רעיונות מעניינים, מעניין אםמכרז אשדוד-יבנה מפורסם באתר משרד התחבורה
זה קיים בכל המכרזים כבר כמה שנים.ממבט מעמיק - הרבה רעיונות מעניינים, מעניין אם
ייושם.
החובה להתקין WIFI בכל אוטובוס וכן שקע טעינה USB בכל מושב בכל אוטובוס נראית לי אוטופית (ואף סותרת את נספח הליסינג של המידיבוסים של אשכול יבנה...).
כרטיסי מעבר לנסיעות בתל אביב - נשמע נהדר אם יתומחר בהתאם.
כנ"ל הסדרים חודשיים עם הרכבת.
wifi זה די מיותר.זה קיים בכל המכרזים כבר כמה שנים.
לגבי WIFI ושקעי USB לטעינה.
מי שמוסיף עוד פיצ'רים כמו רדיו אישי לכל נוסע עם שקע אוזניות, מקבל יותר נקודות.
מסכים עם התוכןwifi זה די מיותר.
אני לא חושב שאי פעם נסעתי באוטובוס או ברכבת ונתקלתי ברשת wifi מתפקדת. לפעמים לא הצלחתי להתחבר בכלל ובשאר המקרים הגלישה הייתה איטית בצורה מחרידה ו/או לא היה ניתן להיכנס לאתרים מסויימים (לא ברור למה).
אני דווקא מרוצה, עובר ברוב הנסיעות שלי.wifi זה די מיותר.
אני לא חושב שאי פעם נסעתי באוטובוס או ברכבת ונתקלתי ברשת wifi מתפקדת. לפעמים לא הצלחתי להתחבר בכלל ובשאר המקרים הגלישה הייתה איטית בצורה מחרידה ו/או לא היה ניתן להיכנס לאתרים מסויימים (לא ברור למה).
בשעות השיא יופעלו אוטובוסים ארוכים בלבד בקווימכרז אשדוד-יבנה מפורסם באתר משרד התחבורה
עוד סעיף מעניין - מעל 850,00 ק"מ האוטובוס יצאבשעות השיא יופעלו אוטובוסים ארוכים בלבד בקווי
אשדוד <> תל אביב הישירים בלבד.
כמו כן 280 מבוטל. השירות יתבצע על ידי 281 בלבד.
אין טעם לפרט כל שינוי ושינוי, הכל מופיע ברשימת השינויים. מה שיותר נסתר מהעין ומעניין הוא ממש אחרי רשימת השינויים.
דוגמא לסעיף מעניין: סעיף 36.22 שבעמוד 86 - התקנת חיישנים ב30% מצי האוטובוסים בדלתות הקידמיות והאחוריות לספירת נוסעים. המטרה היא שקווים מסויימים יופעלו אך ורק על ידי אוטובוסים שבהם מותקנת המערכת לתקופה מסויימת ולאחר מכן האוטובוסים יועברו לשירות בקווים אחרים, על מנת לקבל נתונים על נסיעות בקווים האחרים. זה בהחלט מבורך.
כמו גם סעיף 37 שבעמוד 91 המדבר על תגבורים מחוץ ללו"ז. קיימת חובה על המפעיל לבצע תגבורים מחוץ ללו"ז של לפחות 650 נסיעות בשנה, שזה אומר קצת פחות משני תגבורים ביום אם כי ימי העומס הם כידוע ראשון, חמישי ומוצ"ש.
או סעיף 37.2 היערכות שירות בל"ג בעומר למירון. הדבר היותר מעניין בסעיף זה שעל המפעיל יאסר לדלל מאסיבית קווים סדירים ובעצם יאפשר זאת רק בצורה מינורית. כמו כן, מצויין כי רוב הנסיעות יבוצעו על ידי קבלן משנה. דבר מעניין נוסף הוא שעל המפעיל לאפשר רכישת כרטיסים מראש, גם על ידי קופה שתוצב מחוץ לאוטובוס. כרטיסים ימכרו כהלוך ושוב ויכללו יום, שעת נסיעה ונקודת מוצא ויעד (ברמה יותר פרטנית מעיר המוצא/יעד).
סעיף 38.1 - עמדות להנפקת רב קו. המפעיל מחוייב להקים 8 עמדות כאלו ולהפעילן חודש לפני יום ההפעלה ועד 3 חודשים לאחר יום ההפעלה. לאחר מכן המפעיל יחוייב להעמיד 5 עמדות הנפקה ושירות רב קו.
סעיף 38.2 - המפעיל מחוייב בהתקנת 20 מכונות אוטומטיות לטעינת רב קו.
סעיף 38.4 - מכונות הכרטוס בתוך האוטובוס. הדגשים בסעיף זה הם על איכות השירות לנוסע. החל מנוחות הוצאת כרטיס הנייר שיונפק במכונת הכרטוס לנוסע (ללא התערבות הנהג, כמו שיש בחברת קווים באשכולות הישנים שלה), דרך אי הצורך בהחזקת הכרטיס על מכונת הכרטוס כפי שקורה במכונות של דן ושל קווים באשכולות הישנים (נדרש מקום להנחת הרב קו, בלא צורך בהחזקתו). ועד הצג של מכונת הכרטוס וגודל הגופן כך שזה יהיה קריא גם עבור הנוסע עצמו, כמובן שגם לנוסע תהיה אפשרות לצפות בצג. בקיצור מכונת כרטוס כמו שיש במטרופולין למשל.
וכל האוטובוסים יהיו יורו 6.עוד סעיף מעניין - מעל 850,00 ק"מ האוטובוס יצא
משירות באשכול זה. מדובר בסעיף 40.2.6 שבעמוד 105.
כמו כן, בכל המכרזים משרד התחבורה מגביל את המפעיל להחזיק אוטובוס בין עירוני שגילו עד 10 שנים, מידיבוס שגילו עד 6 שנים ושהממוצע של גיל כל צי האוטובוסים לא יעלה על 7 שנים.
על 38.4 כם אני התעכבתיבשעות השיא יופעלו אוטובוסים ארוכים בלבד בקווי
אשדוד <> תל אביב הישירים בלבד.
כמו כן 280 מבוטל. השירות יתבצע על ידי 281 בלבד.
אין טעם לפרט כל שינוי ושינוי, הכל מופיע ברשימת השינויים. מה שיותר נסתר מהעין ומעניין הוא ממש אחרי רשימת השינויים.
דוגמא לסעיף מעניין: סעיף 36.22 שבעמוד 86 - התקנת חיישנים ב30% מצי האוטובוסים בדלתות הקידמיות והאחוריות לספירת נוסעים. המטרה היא שקווים מסויימים יופעלו אך ורק על ידי אוטובוסים שבהם מותקנת המערכת לתקופה מסויימת ולאחר מכן האוטובוסים יועברו לשירות בקווים אחרים, על מנת לקבל נתונים על נסיעות בקווים האחרים. זה בהחלט מבורך.
כמו גם סעיף 37 שבעמוד 91 המדבר על תגבורים מחוץ ללו"ז. קיימת חובה על המפעיל לבצע תגבורים מחוץ ללו"ז של לפחות 650 נסיעות בשנה, שזה אומר קצת פחות משני תגבורים ביום אם כי ימי העומס הם כידוע ראשון, חמישי ומוצ"ש.
או סעיף 37.2 היערכות שירות בל"ג בעומר למירון. הדבר היותר מעניין בסעיף זה שעל המפעיל יאסר לדלל מאסיבית קווים סדירים ובעצם יאפשר זאת רק בצורה מינורית. כמו כן, מצויין כי רוב הנסיעות יבוצעו על ידי קבלן משנה. דבר מעניין נוסף הוא שעל המפעיל לאפשר רכישת כרטיסים מראש, גם על ידי קופה שתוצב מחוץ לאוטובוס. כרטיסים ימכרו כהלוך ושוב ויכללו יום, שעת נסיעה ונקודת מוצא ויעד (ברמה יותר פרטנית מעיר המוצא/יעד).
סעיף 38.1 - עמדות להנפקת רב קו. המפעיל מחוייב להקים 8 עמדות כאלו ולהפעילן חודש לפני יום ההפעלה ועד 3 חודשים לאחר יום ההפעלה. לאחר מכן המפעיל יחוייב להעמיד 5 עמדות הנפקה ושירות רב קו.
סעיף 38.2 - המפעיל מחוייב בהתקנת 20 מכונות אוטומטיות לטעינת רב קו.
סעיף 38.4 - מכונות הכרטוס בתוך האוטובוס. הדגשים בסעיף זה הם על איכות השירות לנוסע. החל מנוחות הוצאת כרטיס הנייר שיונפק במכונת הכרטוס לנוסע (ללא התערבות הנהג, כמו שיש בחברת קווים באשכולות הישנים שלה), דרך אי הצורך בהחזקת הכרטיס על מכונת הכרטוס כפי שקורה במכונות של דן ושל קווים באשכולות הישנים (נדרש מקום להנחת הרב קו, בלא צורך בהחזקתו). ועד הצג של מכונת הכרטוס וגודל הגופן כך שזה יהיה קריא גם עבור הנוסע עצמו, כמובן שגם לנוסע תהיה אפשרות לצפות בצג. בקיצור מכונת כרטוס כמו שיש במטרופולין למשל.
מה זה "אוטובוסים ארוכים"?בשעות השיא יופעלו אוטובוסים ארוכים בלבד בקווי
אשדוד <> תל אביב הישירים בלבד.
כמו כן 280 מבוטל. השירות יתבצע על ידי 281 בלבד.
אין טעם לפרט כל שינוי ושינוי, הכל מופיע ברשימת השינויים. מה שיותר נסתר מהעין ומעניין הוא ממש אחרי רשימת השינויים.
דוגמא לסעיף מעניין: סעיף 36.22 שבעמוד 86 - התקנת חיישנים ב30% מצי האוטובוסים בדלתות הקידמיות והאחוריות לספירת נוסעים. המטרה היא שקווים מסויימים יופעלו אך ורק על ידי אוטובוסים שבהם מותקנת המערכת לתקופה מסויימת ולאחר מכן האוטובוסים יועברו לשירות בקווים אחרים, על מנת לקבל נתונים על נסיעות בקווים האחרים. זה בהחלט מבורך.
כמו גם סעיף 37 שבעמוד 91 המדבר על תגבורים מחוץ ללו"ז. קיימת חובה על המפעיל לבצע תגבורים מחוץ ללו"ז של לפחות 650 נסיעות בשנה, שזה אומר קצת פחות משני תגבורים ביום אם כי ימי העומס הם כידוע ראשון, חמישי ומוצ"ש.
או סעיף 37.2 היערכות שירות בל"ג בעומר למירון. הדבר היותר מעניין בסעיף זה שעל המפעיל יאסר לדלל מאסיבית קווים סדירים ובעצם יאפשר זאת רק בצורה מינורית. כמו כן, מצויין כי רוב הנסיעות יבוצעו על ידי קבלן משנה. דבר מעניין נוסף הוא שעל המפעיל לאפשר רכישת כרטיסים מראש, גם על ידי קופה שתוצב מחוץ לאוטובוס. כרטיסים ימכרו כהלוך ושוב ויכללו יום, שעת נסיעה ונקודת מוצא ויעד (ברמה יותר פרטנית מעיר המוצא/יעד).
סעיף 38.1 - עמדות להנפקת רב קו. המפעיל מחוייב להקים 8 עמדות כאלו ולהפעילן חודש לפני יום ההפעלה ועד 3 חודשים לאחר יום ההפעלה. לאחר מכן המפעיל יחוייב להעמיד 5 עמדות הנפקה ושירות רב קו.
סעיף 38.2 - המפעיל מחוייב בהתקנת 20 מכונות אוטומטיות לטעינת רב קו.
סעיף 38.4 - מכונות הכרטוס בתוך האוטובוס. הדגשים בסעיף זה הם על איכות השירות לנוסע. החל מנוחות הוצאת כרטיס הנייר שיונפק במכונת הכרטוס לנוסע (ללא התערבות הנהג, כמו שיש בחברת קווים באשכולות הישנים שלה), דרך אי הצורך בהחזקת הכרטיס על מכונת הכרטוס כפי שקורה במכונות של דן ושל קווים באשכולות הישנים (נדרש מקום להנחת הרב קו, בלא צורך בהחזקתו). ועד הצג של מכונת הכרטוס וגודל הגופן כך שזה יהיה קריא גם עבור הנוסע עצמו, כמובן שגם לנוסע תהיה אפשרות לצפות בצג. בקיצור מכונת כרטוס כמו שיש במטרופולין למשל.
61 מקומות ישיבה, כמו אלו שיש במטרופולין הדרוםמה זה "אוטובוסים ארוכים"?
האם אלה האוטובוסים שאין בהם מקום לרגליים?61 מקומות ישיבה, כמו אלו שיש במטרופולין הדרום
אחד מהם נפגע בתאונה שהייתה בכביש 6 בקו 377 לפני כחצי שנה.
אני לא זוכר כמה כאלו יש במטרופולין, אבל אם אני לא טועה מדובר על פחות מעשרה, אולי אפילו רק 5-6.
ניתן לזהות אותם בקלות על ידי כך שיש להם עוד זוג גלגלים צמודים לגלגלים האחוריים.
אני לא יודע אם ממוגני הירי שבאגד, שגם להם יש 6 גלגלים הינם גם בעלי 61 מקומות או שזה רק בשל המשקל של האוטובוס.
חל איסור מוחלט להוסיף מושבים על חשבון מקוםהאם אלה האוטובוסים שאין בהם מקום לרגליים?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.