מכינים היום הפגנה חשובה למחר

מכינים היום הפגנה חשובה למחר

צה"ל ירה טילים ואש חיה ממסוקים לעבר תהלוכת המונים ברפיח מאחר והיו בה חמושים. הדווחים כרגע מספרים על מעל לחמישה עשר הרוגים ועשרות פצועים ובהם מפגינים רבים שלא היו חמושים. צה"ל בודק. גופים שונים ובהם שלום עכשיו ונוער יחד יצאו להפגנה גדולה מחר בנדון. ההפגנה תפורסם מחר בבוקר בעיתונות ובהמשך נשרשר כאן פרטים מדוייקים על שעה ומיקום - כרגע זה 18:00, מחר, מול הקריה). היום אחר הצהריים יוקדש חלק גדול מישיבת ההנהגה לנושא זה והערב נכין סיסמאות ושלטים להפגנה מחר. כולם מוזמנים ומוזמנות למרכז, היום החל משעה 17:30 להחלטה על סיסמאות ולהכנת שלטים. זו התרעה קצרה אבל אני משער שרובנו מסכימים על החשיבות, אז מי שיכול/ה - קדימה למרכז!
 
זה מה שפורסם תחילה בכל העיתונות

הוירטואלית. הצלב האדום מדווח על 10 הרוגים, נשמע לי אמין. זה עדין מזעזע, לא שאני מצטרף לכל הקריאות שמתחתי (ע"ע "צה"ל רצח וגו'").
 

Deathatred

New member
שיבדקו, שיחכו

אבל לא - השמאל מצע הזדמנות לבצע לינץ' במדינת ישראל וישר קפץ עליה, כמו זאב שרעב לדם. האם השמאל לא למד כלום מה"טבח" בג'נין?
 
הזעם הוא לגיטימי

בעיקר נוכח התגובות. אם, צחי, נהרגו 8 או 10 אזרחים חפים מפשע, זה יהיה בסדר מבחינתך? תצטרף לעדר המתלהמים שהגיבו כיום על הכתבות והצדיקו את ההרג (שנעשה כנראה בטעות)? האם יש לך מגמה כלשהי בדיון כלשהו שהיא לא לתקוף ולהאשים את השמאל בכל? השמאל הוא עמנואל גולדשטיין שלך, מהספר 1984.
 

Deathatred

New member
התגובה שלהם לא לגיטימית

ההסתה שלהם כנגד ישראל עוד תעלה בדם. נמאס שהם משרתים את מערכת התעמולה הפלשתינית - לעיתים גם ביודעין, ברצון ובכוונת זדון. מה שברור כבר עכשיו - המפגינים שנהרגו לא בדיוק היו חפים מפשע. מסתבר שהציר שבו צעדו הפלשתינים היו ממולכד במטעני צד, והחלאות ברש"פ ידעו על זה.
 
שוב

על מי אתה מדבר? אם על גוש שלום, אז אני פשוט לא מבין למה זה רלוונטי לנו. אתה צריך להבין שזה מאוד מעייף להגן שוב ושוב על קבוצה עימה אני לא מזדהה ואליה אני לא שייך. בסדר, הבנו את הנקודה עוד בימים של מטרניך.
 
ממה שאני שמעתי

שריד וביילין היו בסדר גמור. בנוגע לגלאון, אני בעצמי רציתי לבקר את ההתנהגות שלה. אמנם לא הייתי שולח לעברה את כל ה"סופרלטיבים" שלך, אבל הקריאה שלה לסרב היא בעיני ביזיונית מעט.
 
בואו נראה אם הם באמת יפרשו:

השר לפיד: האירועים ברפיח - טרגדיה אנושית ומדינית הנובעת משהותנו בעזה "שר המשפטים, טומי לפיד, אומר בתגובה לאירועים ברפיח: "למרות שמדובר בטעות, זוהי טרגדיה אנושית, טרגדיה מדינית ועוד טרגדיה שנובעת משהותנו בעזה". לדברי לפיד, "על האסון הזה כתוב באותיות קידוש לבנה: זה לא יכול להימשך ככה". (מתוך מבזקי Ynet) אוי ואבוי, אבל אם הם יצאו ש"ס יכנסו!
 
גועל נפש.

מדהימה אותי הקלות בה ניתן להרוג ילדים במדינת ישראל. מדהים אותי כיסוי התחת הטוטאלי של הפוליטיקאים. הבעת צער אחת לא שמעתי. פוליטיקאים, מימין וגם משמאל, מכסים את התחת הפוליטי שלהם באמצעות ססמאות במקום לעצור שניה ולהביע צער. מגיבים בוואלה מעודדים בהתלהבות את הפעולה הזאת, חלק מהמאבק הצודק בטרור, הנצחון הגדול של צה"ל. אם היה מדובר בחיילים, הארץ היתה זועקת. אני אהיה שם מחר, כי אי אפשר יותר. יהי זכרם ברוך
. (לגבי ססמאות, תסלחו לי, אבל אני מאוד לא במצב רוח לזה עכשיו. אני אנסה לחשוב בהמשך היום ומחר).
 
לסגוד למתים ביח"ד

אני לא ראיתי אתכם יוצאים להפגנה אחרי הפיגוע בדולפי. למה דווקא עכשיו? כבר מתו אלפי אנשים. כמה עשרות ילדים לא משנים דבר.
 

ד ר ו ר 1

New member
אגב

לפי 'שלום עכשיו' (התנועה והסלקציה), משמרת המחאה לא באה כביקורת בעיקר על מה שקרה ועל רמיסה ברברית של זכויות אדם, אלא בקריאה נוספת לצאת מעזה.
 
למעלה