מכינים היום הפגנה חשובה למחר

Alexco

New member
ואולי 'חמושים' לא צריכה להיות מילת

קוד שמצדיקה כל פשע מלחמה שהוא.
 
בלינק שנתת רשום

שצה"ל ירה טיל לעבר אזור שבו הי אלפי אנשים ומטעני חבלה טעונים. גם אם הוא לא ירה על האנשים עצמם, ברור לחלוטין שיהרגו עשרות.
 
אז איך זה שאתה לא שואל את עצמך

1. אם לא היו מניחים שם מטענים- היתכן שההרג היה נמנע? 2. מדוע מקיימים תהלוכות שכאלה בלב איזור זרוע מטענים? 3. מדוע בכלל הפלסטינים יצאו מבתיהם בשעה שצה"ל פועל בסביבה? הרי זו סכנה ברורה ומיידית לחייהם. [והרי האם שנרצחה עם 4 בנותיה הייתה צריכה לדעת שהנסיעה באזור מסכנת את חייה ועל כן לא להגיע לשם! על אותו משקל בדיוק]
 

Alexco

New member
על אותו משקל

אתה יכול לטעון שאתם המתנחלים אשמים בכך שאתם מתים בפעולות טרור כי אתם גרים באיזור סכסוך.
 

MoonShield

New member
אני אענה על זה...

1. לא. אם זה לא היה קורה שם זה היה קורה במקום אחר. הכיבוש משחית אותנו כחברה ואת צהל כצבא. 2. הם חיים באזור זרוע מטענים וילדיהם לומדים באזור זרוע מטענים, למה שלא יפגינו באותו אזור? 3. צהל פועל כל הזמן, ואף אחד לא יודע כמה זמן הוא עוד יפעל שם. הם לא יכולים להשאר בבתים במשך שבועות. מלבד זאת, גם השהיה בבית מהוות סכנה ברורה לחייהם.
 

eviv

New member
שלום..

"מצה"ל נמסר כי חיילים זיהו תהלוכה פלשתינית, שאורגנה על ידי הרשות, ובה חמושים, מתקדמת לכיוונם. תחילה ירה מסוק טיל אחד לשטח פתוח כדי להרתיע את המפגינים, ולא פגע באיש. לאחר שהמפגינים המשיכו להתקרב לעבר הכוח, ירה טנק כארבעה פגזים לעבר בניין נטוש בצד הדרך כדי להרתיעם. לדברי צה"ל, ייתכן שהפגזים עברו דרך הבית ופגעו במפגינים או שאחד הפגזים סטה מהמסלול ופגע בהם. קצינים בכירים ציינו כי מדובר בתקלה חמורה שתשפיע על המשך המבצע. "
 

MichelleS

New member
משמרת מחאה היום!

משמרת מחאה של "אומץ לסרב" בעקבות האירועים ברפיח! הערב (רביעי) ב- 7:00 נפגין יחד עם הטייסים מול משרד הבטחון, רחוב קפלן בתל אביב. זהו דגל שחור! כולם מתבקשים לעשות מאמץ ולהגיע, גם חברינו מהתנועות האחרות. לפרטים: 052754528
 

angelwarth

New member
זה 10 הרוגים

והיו שמה מאות... לא שיש לי סימפטיה מיוחדת לסיטואציה שהייתה עכשיו אבל להפוך את זה לעשרות הרוגים בהפגנה של אלפי תינוקות ונשים זקנות זה כבר הגזמה בשביל פרופוגנדה גרידא..
 

MoonShield

New member
../images/Emo16.gif

לזכר הרוגי הפיגוע ברפיח. (ולפני שמתנפלים עליי - לא, אני לא חושב שצהל הוא ארגון טרור. אבל עם זאת אני לא רואה הבדל מהותי בין פיצוץ אוטובוס לירי טנק לתוך קהל אזרחי)
 

Yanchu

New member
הממם שזה טעות וזה בכוונה?

לחכות לחקירה בבקשה שתמצה את הדין עם האחראים.
 

ziv fc

New member
אם מישהו יכול לעזור לי.

אני מחיפה ואני רוצה להגיע להפגנה מחר, אם מישהו יכול להגיד לי לאן להגיע ומתי ואיזה אוטובוסים מגיעים לשם מהתחנה המרכזית זה יהיה מעולה. תודה מראש.
 

ziv fc

New member
או קיי...

ומשם לאן בידיוק אני הולך? אין לי מושג איפה זה הקריה.. אני לא נוסע לת"א יותר מידי.
 

ziv fc

New member
תודההה רבהההה

עכשיו הבעיה היחידה היא שאני אהיה שם לבד, אני לא מכיר אף אחד מהאנשים שיהיו שם ואין לי חברים שמסכימים עם העינין..אני מקווה שיהיה בסדר..
 

Yanchu

New member
שבעה הרוגים מתוכם שני אזרחים לא

חמושים? האומנם המספרים של "23", "15" ו"10" ילדים הרוגים הם לא נכונים? נקווה
צה"ל: מספר ההרוגים הפלסטינים ברפיח הוא 7
 
למעלה