מחקה או הקריאה?

shy6

New member
זה מה שקורה שמצנזרים ישיבת תקציב

לעולם לא תדעו מה קרה עם הלחם, כמו שצופי ערוץ 2 בלבד לעולם לא יבינו למה לא אוהבים את שי.
 
נסיון אחרון בהחלט בנושא הלחם

ואחרי זה אני עוזבת את הנושא לתמיד מרימה ידיים רוכבת לעבר השקיעה, לא משנה מה הבהרה: אני מסכימה ששפרה יכולה לעתים להיות לא רגישה (כך גם יוסי. שניהם אנשים, לא דמויות כתובות) לגבי הלחם יש פה אי הבנה שהתפתחה למימדים מפלצתיים והכל נובע מהעובדה ששפרה ענתה לשי בנימה סרקסטית כשהוא סיפר לה על ההאשמה: "נכון" וזה התפרש כהודאה אז בפעם האחרונה, להלן ההגדרה לסרקזם: סרקזם מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית סַרְקַזְם הוא סגנון של דיבור - אמירת דבר והתכוונות להיפוכו. מקור המילה בפועל היווני סַרְקָזֵיין, שפירושו "לקרוע בשר בשיניים", ובהשאלה, לדבר במרירות. לדוגמה: כאשר יוני הפיל את ארוחת הצהריים שלו על רצפת המטבח, אמו אמרה לו "כל הכבוד!". כמובן, האם לא התכוונה לשבח בכנות את טעותו של יוני, אולם היא אמרה זאת בטון מסוים ובהבעה מסוימת שגרמו ליוני להבין שהיא מתכוונת להיפוכו של דבר. אמרה המיוחסת לאוסקר ויילד מגדירה סרקזם בתור הצורה הנמוכה ביותר של הומור אך הגבוהה ביותר של שנינות, אולם למעשה נדרש השומע להבין את המשמעות המילולית של הדברים, את הרגשות של הדובר, את הקונוטציה שלו והאם הוא באמת מתכוון להיות סרקסטי או לא. כשמתמללים את השיחה של שפרה ושי חסרה הקונטציה הצינית שמבהירה את הענין
 
טוב שזה נסיון אחרון, כך שבפעם האחרונה תביני

שזה לא משנה אם מחקה או לא, היא מתעללת בבנאדם מבוגר ממנה לעיני כל העם בצורה מרושעת, עושה לו דמוניזציה בעיני חברי הבית רק כי היא שונאת אותו. לכן , מאוד קל להאמין לכך שהיא מסוגלת למחוק את הלחם, וכנראה היא גם עשתה את זה, אבל זה לא משנה.
 

איתי בל

New member
מתעללת בו...

בנאדם שמעשן כל היום מבקש לחם מיוחד לבריאותו אז היא לא בטוחה במאה אחוז שזה מאסט ושהוא מבקש את זה מסיבות טהורות בלבד ממש מסכן... בן 56 גוסס בקושי מצליח לתופף כבר על הכרס והיא לא מקבלת את זה ישר שהוא רוצה לחם אני עוד רגע מזיל דמעה
 

אכדית

New member
אנשים שוכחים דברים חשובים

כשבן אדם רגיל לעשן 40 שנה - גם סרטן לא ימנע ממנו לעשן, זו התמכרות. וכשבן אדם כל חייו אוכל עוגות ומתוקים ופתאום אומרים לו שיש לו סכרת הוא ינסה אולי לשנות הרגלים אבל בטוח ימשיך לגנוב פה ושם, ובטח ובטח כשהוא סגור בבית 24 שעות בלי טלוויזיה ויכולת לצאת לא פלא שהוא אוכל משיעמום. אבל מה שעקרוני פה זה שלחם זה מוצר יסוד בסיסי. וזה מה שלא בסדר בעניין של למנוע את זה ממנו. לא רק שהוא חוטא עם עוגות כי זה פיתוי גדול מול העיניים + מהשיעמום (ושיפרה יכולה להעיד בעצמה לפי הכמויות שהיא תקעה שם אתמול ובכלל - לבריאות, אבל זו רק דוגמא) נכפה עליו להחמיר את המצב עוד יותר כאשר נבצר ממנו אוכל בסיסי שחשוב לו. אבל טונה - העיקר שיהיה 11 במלאי.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 

איתי בל

New member
בסדר... לגיטימי

יתכן באמת ויוסי לא מנסה לנצל את מצבו או את גילו ובאמת ובתמים צריך לחם מלא אחרת הוא בבעיה אבל זה גם לגיטימי! לחשוב שאולי לא.. זה הגיוני לחשוב שבנאדם שמעשן כמו שהוא מעשן ושבשבוע הראשון לקח את הקוד של הכספת ורצה שישחדו אותו בסיגריות כדי שלא יפתח וגנב סיגריות אולי לא כזה דובר אמת וזה בסדר וזה מותר לפקפק מעט במה שהוא אומר שיפרה לא מלכת העולם ואם יוסי ועינב ושאר הקבוצה יחליטו שהם רוצים להביא לחם מלא... אז שיפרה יכולה לקפוץ הוא לא מלכת הבית והיא לא אחראית על לחם היא סף הכל אמרה את דעתה והקבוצה החליטה ביחד אני חושב שלהביא קמח מלא ולהכים לחם זו התפשרות מצוינת זה גם בריא אולי אפילו יותר בשביל יוסי וגם חסכוני יותר שיפרה בסך הכל חשבה שזה לא מאסט... ומותר לה לחשוב ככה גם אם היא טועה ועינב ויוסי סך הכל ניפחו את זה על יתר המידה למרות שלידכם הם ממש לקחו את זה בנונשלנטיות סה טו
 

קרמפה

New member
תגיד אתה רציני?

אנחנו רואים אותה סדרה? מתעללת ביוסי? על מה אתה מדבר לעזאזל? שפרה פשוט מתעלית מעל כולם שם. כמה שעות אחרי שהיא גילתה שהוא קרא לה שרמוטה ליוסי כאב הגב, ומכל האנשים בוילה שפרה היא זאת שהציעה להזמין בשבילו רופא! היא הכי דואגת לאדם שקילל אותה מול מדינה שלמה ואתה אומר שהיא מתעלת בו?!!?
 

bundy2

New member
היא מחקה ואני מצטט

"אם הוא (יוסי) היה שמה היה עושה את אותו הדבר"
 

My Little Fairy

New member
זה ממה לא מה שהיא אמרה.

היא אמרה "אנשים מדברים רק על עצמם. זה מה שהוא היה עושה אם הוא היה במצב כזה. הוא היה נכנס ולא מקריא". לא ברור מהמשפט הזה אם הקריאה או לא. מאוחר יותר עינב אומרת לאבא שלה שלא הזמינו לחם מלא.
 

דודויו

New member
אותי הכי מצחיק...

שמי רשמה את זה מעריצה של שפרה..... שכיאלו מצדיקה שהיא מחקה את זה....
 

My Little Fairy

New member
אתה בעצמך מעריצה של שפרה.

חשבתי לפי השיחה שהיא מחקה את זה, טעיתי וכתבתי על כך בהמשך השרשורפלצת הזה.
 

קרמפה

New member
אחת ולתמיד

"ראית כמוני (אם אתה באמת מכור) שערב קודם כששי קרא בחדר הבנים את המצרכים שהיו אצלו ברשימה (ויוסי היה נוכח בחדר) ועל כל דבר הם אמרו אם אפשר לוותר או לא, כהגיעו ללחם שפרה אמרה שבכסף של קילו קמח מלא אפשר להכין כמה לחמים מלאים והיא מוכנה לעשות את זה. בקריאת התקציב היה הויכוח בין שפרה ועינב וכשהפסיק הויכוח המשיכו הלאה ולא התמקדו יותר בלחם. כך שלא היה מה למחוק. אפילו לאון שכתב את ההזמנה אמר שהוא לא כתב לחם. שי שסיכם את המחיר, אמר שהוא לא ראה לחם. אם היתה מוחקת את הלחם, היה נשאר הסכום ללחם? מה היה מפריע להפקה להגיד הנה נשאר כסף ללחם, קח לחם? אבל גם ההפקה בעד בובליל כי הוא מכניס להם הרבה כסף וחבל שהם לא הראו מה שהוא אמר אתמול לשפרה, שכאשר התלונן בחדר האח הגדול , הם אמרו לו שהיא לא מחקה. חבל שההפקה המגמתית מראה רק חצאי דברים והיא עושה את זה גם לשפרה וגם לצבר." (חיה)
 

Jones

New member
האמת, זה לא מעניין? למה?

כי זה כבר ברור לכולם - לשפרה אין סיכוי להגיע לגמר. שפרה תיפול במוקדם או במאוחר. בין אם השבוע, או בין אם עוד 3 שבועות. לכל אוהדיה ותומכיה - תשלימו עם העובדה הזו, ותזכרו שאמרתי את זה, כאילו.
 
למעלה