מחקה או הקריאה?

My Little Fairy

New member
מחקה או הקריאה?

הנה המלל המדוייק משיחת שי-שפרה בסוכה: שי: הוא בא לאכול אז הוא אומר לעינב "איפה הלחם חי?", אז עינב אומרת לו "אין", אז הוא אומר לי "מי סידר את הקניות?", אני אומר לו "אני". אז הוא אומר לי "מי הקריא בפנים את הזה?", אז עינב אומרת לו "מי הקריא? היא. אני לא אתפלא אם היא הורידה את זה בכוונה". ואז הוא עושה "בת XXX בטח בכוונה היא הורידה את זה". שפרה: נכון שי: ואז רנין קפצה עליו ואמרה לו "תירגע עם הדיבור". שפרה: אנשים מדברים רק על עצמם. זה מה שהוא היה עושה אם הוא היה במצב כזה. הוא היה נכנס ולא מקריא. לעניות דעתי שפרה מודה שהיא מחקה, וטוענת שכך היה עושה גם יוסי אילו היה במקומה. לא נורא יוסי... אתה תחיה.
 

shiiiiira

New member
למה לרשום דברים שלא היו? הבנו שאתה שונא

את שיפרה, למה להסיט את כולם נגדה? היא לא אמרה את זה בשיחה של הסוכה ושמעתי היטב! אז או שתתחיל לשמוע יותר טוב, או לכתוב ולא לחרטט!
 

My Little Fairy

New member
שירה, אף אחד לא אוהב חרטטנים.

חשבתי להעתיק מילה במילה, ומצטערת שזה בדיוק מה ששמעתי אותה אומרת. "הבנו שאתה שונא את שפרה.. בווו הווווו..." אני בכלל בת ואם תחפשי בהודעות שלי תגלי שאני תומכת בשפרה, אבל עדיין אובייקטיבית.
 
הציטוטים של השיחה מדויקים להפליא!!!

שמעתי אותו אז ברגע אמת. שיפרה אכן הודתה שהיא מחקה את הלחם. אבל עדיין אני מחבב אותה ....לפעמים.
 

דורון

New member
גם אני הבנתי שהיא מודה שהיא מחקה

אי לא שללה את זה עד עכשיו וגם בשיחה הזאת היא לא שוללת את זה שהיא מחקה.
 
לא רק שאמרה אלא גם הודתה

גם אני צפיתי בקטע הזה,היא הנהנה בראשה כן, ואמרה בקול "נכון" אם זה לא הודאה אז מזה בדיוק????
 
../images/Emo45.gif אמרתי את זה קודם ואומר זאת שוב

שפרה מתוחכמת מדי לאנשים מסוימים לכן קשה להם להבחין בתנועות גוף שלה,בהתנהגות שלה והלך הרוח שבה היא לעיתים אומרת דברים מסוימים...
 

My Little Fairy

New member
זה סוג של עיוורון חדש?

מי שרואה את שפרה כמו שהיא ולא מתרץ זאת בציניות, זה כי הוא טיפש מכדי להבין אותה? אני מבכה על העם הזה. חשבתי שרק מלקקי הבובליל לוקים בעיוורון.
 
שפרה חופרתתתתתתת

היא סתם בחורה מעצבנת שלא מפסיקה לדבר לקלל להסית והכל נעשה כאילו ב"עדינות "זה לא הופך אותהלעדינה ולאינטלגנטית כל היום סורגת ולא עושה כלום חוץ מזה.....
 

אכדית

New member
זה ציניות ../images/Emo26.gif ב-ס-ד-ררררררררררר

לא "נכון" שקט של שיט נתפסתי. וגם אח"כ היא לא אמרה "אולי היה מתאים לו לעשות את זה" אלא "גם הוא היה עושה את זה". מה זה אם לא אישור וודאי של ההודאה ממקודם? יש פה מעריצי שיפרה כ"כ עיוורים שקונים את ההצגה האינטליגנטית והתמימה, לא שמים לב לכמה עדויות מצטברות בשטח אחת אחרי השניה ועדיין לכל מילה שלה יש להם פשרנויות טובות והגיוניות. מה היא צריכה לעשות בשביל שתקלטו אותה באמת? לצעוק ליוסי "אתה חתיכת אנאלפבית" בפנים?? היא חכמה מדי בשביל לעשות טעות כזאת.
 

My Little Fairy

New member
היא לא אמרה "גם" או "אולי"

אלא - זה מה שהוא היה עושה. כך שלא ממש הכחשה או הודאה. זה שהיא לא מכחישה מעלה פה תהיה. מדוע היא לא מסבירה מה בדיוק היה שם, אלא ממהרת לזרוק את הכדור על יוסי ולומר שהוא היה נוהג כך? אך זה בכלל לא חד משמעי.
 
עברית שפה קשה?

" זה מה שהוא היה עושה אם הוא היה במצב כזה. הוא היה נכנס ולא מקריא." היא הסבירה במדויק שלולא היה זה יוסי במצבה-כך היה מגיב. היא לשנייה לא אמרה שמחקה ויוסי היה עושה את אותו הדבר כמוהה אלא,אמרה במדיוק-"היה נכנס ולא מקריא" סימן שמעולם לא עשתה דבר כזה. בחיי,אין לרוע גבולות,תפסיקו לחפש אותה על קטנות,אתם פשוט דוחים.
 

My Little Fairy

New member
אולי די לעיוורון?

אין פה הרבה על מה להתווכח. אלו העובדות! שי: "בטח בכוונה היא הורידה את זה". שפרה: "נכון" אילו היא לא הייתה מוחקת זה היה נשמע כך: שי: "בטח בכוונה היא הורידה את זה". שפרה: נו באמת, איזה שטויות.
 

My Little Fairy

New member
נו באמת....

אתה מעריץ את שפרה אז תעריץ בטוב וברע. גם אם היא לא רשמה "לחם מלא" תצדיק אותה, ואל תנסה לכסות ב "אולי היא הייתה צינית.. אולי היא התכוונה למשהוא אחר...?". זה פאטתי! שפרה לא העבירה את הבקשה ללחם יקר בצדק! אולי אם עינב הייתה מדברת ומסבירה בטון רגוע למה יוסי יכול לאכול עוגה ולטחון סיגריות אבל לא לגעת בלחם לבן, אז שפרה הייתה טורחת להזמין את הלחם היקר שלו. וככה צריך להגיב, ולא למרוח את התירוצים על גבי כל הפורום.
 
נו באמת... יש מצב שראית את זה בלי סאונד.?

היא אמרה את זה בציניות..... הרי לא פעם היא אמרה שזה מה שהוא היה עושה אך לא היא. הבעות פנים את קוראת? טונציה של דיבור את מבינה? אז למה המסקנות המעוותות הללו? נראה לך שלו הייתה מוחקת ההפקה לא הייתה מראה?
 

My Little Fairy

New member
כמובן, טעות שלי. הכל היה בציניות.

איך לא שמתי לב לגלגול העיניים, לגיחוך על הפנים שלה, לתנועת הביטול? טעות שלי. מסתבר ששפרה רשמה ולא מחקה, אך הנהלת האח הגדול היא! היא זו שמחקה ואח"כ גם היתממה כדי ליצור אינטריגות על גבה של שפרה המסכנה.
 
למעלה