היי אוריתה... היו פה כמה ימים קשים
שעברו על כולנו, מאז הטרגדיה הראשונה. אני בעצמי תוהה למה לא מגיבים על מה שאני כותב וגם נעלב מיזה. בתקופה האחרונה אני בקושי נימצא. גם עובד המון וגם עברתי דירה וכרגע בעיצומם של שיפוצים, כך שבקושי הייתי בשלושת החודשים האחרונים. מצטער אם לא השבתי לשאלות שלך או של אחרים ומקווה שבקרוב אוכל לשוב ולהכנס ולהשתתף יותר, כמו בעבר. בכל אופן, את מוזמנת לשאול שוב את אותן שאלות. תקבלי תשובה על כולן. אנחנו בכלל לא קבוצה סגורה, להיפך. אמנם ישנה קבוצה קבועה שמשתתפת וישנם כאלה שנכנסים יותר וכאלה שפחות, כל אחד עם ההרגלים שלו, אבל קבוצה סגורה בהחלט לא. ואני פונה אל כל חברי הפורום הותיקים והחדשים כאחד לעשות מאמץ בימים הבאים. אני מאמין שהחשיפה היום בכתבה תגרום לכניסה המונית למשך כמה ימים, כך שחשוב ביותר להיות מעורבים ולשתף מנסיוננו את החדשים. ובינתיים, שבת שלום ונעימה לכולכם,