קובי, אתה בסדר, אתה
ק קובי דיאמנט New member 25/1/03 #42 אריתה אני תמיד מוכן להודות בטעות של איך אומרים מכל מלמדיי השכלתי ,גם בגילי המופלג יש לי מה ללמוד. לומדים כל החיים ולבסוף מתים טפשים. שיהיה לך שבת שלום! קובי!!
אריתה אני תמיד מוכן להודות בטעות של איך אומרים מכל מלמדיי השכלתי ,גם בגילי המופלג יש לי מה ללמוד. לומדים כל החיים ולבסוף מתים טפשים. שיהיה לך שבת שלום! קובי!!