מחאה קצרה

אריתה אני תמיד מוכן להודות בטעות של

איך אומרים מכל מלמדיי השכלתי ,גם בגילי המופלג יש לי מה ללמוד. לומדים כל החיים ולבסוף מתים טפשים. שיהיה לך שבת שלום! קובי!!
 
למעלה