פסס מדובר על כיוון בעקבות המשקל הבלתי מוקפץ
למקרה שפספסת:
"כנגד איזו מאסה.
המאסה היחידה שנמצאת באיזור,זה הרכב שאליו בולם מחובר.
וכדי להפוך את התנועה של הגלגל מעליה לירידה,הגלגל 'יבעט' את הרכב למעלה,לפני שהוא יתחיל לרדת.
ככל שהגלגל יהיה כבד יותר,הדחיפה למעלה של הרכב תהיה חזקה יותר וצריך לרסן אותה.כלמור בעצם,להאיט את שיכוך ההחזר וע"י כך להפחית את האימפקט של הקפיץ שמנסה להחזיר את הגלגל למטה,כנגד משקל הרכב שמעליו."
 
מי שרוכב על אופנוע צריך להבין איפה יש בעיה במתלה, כאשר המתלה באויר ברור שהמכה היא מכיוון הריבאונד, הבעיה היותר גדולה להבחין בשיכוך החזרה איטי יותר ולחשוב שהבעיה היא בכיווץ מהיר מידיי(פתוח מידיי) ולא בריבאונד איטי מידיי(סגור מידיי).