מה דעתכם?

הכוונה "בקטע שלו" הייתה

עד כמה שנורמלי להיות בשלב כל כך מוקדם. כלומר סימנת וי על מה שהיית צריכה לסמן, עד עכשיו.
 
שיהיה בהצלחה

את נותנת יד מה שנקרא וסימן אם הוא לא קורא נכון את הסימנים אז גו נקסט.
ומה זה דייט בשבט?
ראבק עובד כל כך קשה שלא יכול למצוא שעתיים שלוש לדייט בהאמצע השבוע? גם בעלי עסקים וכו יש להם זמן לעצמם.

בחורות מדברות ברמזים והרבה גברים לא מבינים זאת.

כנראה או שהוא בודק אופציות נוספות זה התנהגות של מישהו שכנראה לא סגר קשר קודם וכו.

בהצלחה
 

shayCn

New member
לא נכון.ממש לא מסכים עם זה

להרבה אנשים אין זמן באמצע השבוע בגלל שמסיימים לעבוד מאוחר
או שעובדים במשמרות(כמו שהיא הזכירה לגבי הבחור).זה בכלל לא תירוץ.
כשחוזרים עייפים ותשושים הביתה,אז הדבר האחרון שיש אנרגיה אליו זה
לשוחח עם מישהי,להקשיב לה ולתת לה את מלוא תשומת הלב,
בטח כשזה בתחילת קשר,שזה מאוד חשוב להראות לה שהוא איתה בכל רגע.
אז הוא יודע שמנטלית הוא יהיה פנוי בשבילה בסוף שבוע.אין שום דבר פסול בזה.
 
היי שי

תשמע שמכירים מישהי וחושבים על קשר רציני לא מתכננים דייט לעוד שבועיים שלושה ,אתה יכול לקבוע וכו ואתה תאבד את המומנטום ,רק אם נאמר שהם מכירים טוב מלפני אז ניתן למשוך וכו .
בדרך כלל אם אני קובע דייט זה לימי שלישי רביעי או חמישי ומוצאי שבת.
תשמע יש כללים אז תחליף משמרת חד פעמי כשרוצים יכולים ועושים.

יש כאלו שמשחקים על כמה במקביל בכדי לא לסגור אופציות ואז זה נשמע שאין להם חשק כל כך או לא מתאמצים ויש גם שחקנים.

היא צריכה לעשות את הכי נכון עבורה בהכרות כזאת .
 
מה
את
SMS, מסר


בעיניי,
רצינות בנושא הזה - זה הרמת טלפון (ואם זה אפשרי פנים מול פנים), השמעת קול, בלי לשחק משחקים.
כל חלופה אחרת - זה פתח ל'משחק מחבואים'.

ואת (אני מניח...) - אישה רצינית ומכובדת.





----------
"י--------ו לחצתי SEND, נראה מה יקרה עכשיו
.
רגע. אני מתעלף."
 

shayCn

New member
כן,לגיטימי

את יכולה לשלוח לו סמס שתציעי לו להפגש בסוף השבוע אם באמצע השבוע הוא עובד.כמובן שתתחילי בסמס של "היי,מה קורה?" קודם לכן.
 

אסףג1981

New member
הכרתם דרך אתר הכרויות

אבל מי פנה למי ? אם את פנית אליו, שיעשה גם איזה צעד. לא יקרה אסון. אם הוא פנה אלייך, אז לא יקרה אסון אם תביעי נכונות ותגששי איתו מה קורה...
 
בוקר טוב

שאלה -למה היית צריכה לתת לו את הפייסבוק מיותר בשלב זה,אפשר לדבר באתר זכרי זאת חסר טעם לתת פייסבוק בשלב כל כך מוקדם !וזאת מהסיבה שזה יכול לעורר דמיונות למינהם כלפי הבן זוג.

אם הוא עובד משמרות ערב מה הוא לא יוכל בשביל דייט להחליף משמרת? או שהוא ירצה לצאת לדייט בצהריים מה שזה לא נראה מתאים?

התנהגות של מישהו שלא להוט כל כך עלייך אולי הוא בודק עוד במקביל .

תזכירי בהיי מה נשמע ותראה לאן השיחה זורמת
בהצלחה
 

lonley8

New member
אין סיבה שישכח אותך

בוקר טוב,

לפי התיאור שלך בהודעה היה לכם טוב בהתכתבות והשיחה זרמה לכם סבבה אז במקרהזה לא צריכה להיות סיבה שהוא "ישכח מקיומך" אלא אם לאחר השיחה החליט שלא מתאים לו .
אם הוא הביע עניין ונכונות להפגש אז תהיי בטוחה שהוא ימצא את הזמן בשבילך אם לשיחה ואם להפגש .

חוץ מזה ... אם בא לך להתקשר אליו בגלל שבא לך לשוחח איתו/לשמוע אותו כי זה מה שמתפרש בין השורות מהמשפט שרשמת "השאלה היא האם לגיטימי שאני אזכיר לו את קיומי (בסמס או בפייסבוק) בשלב זה.
או לשתוק בינתיים" - למה לשחק משחק של קשה להשגה ולא להתנהג כמו אדם בוגר ולהתקשר כדי לשאול לשלומו ועל הדרך לכוון את השיחה למקום של להציע להפגש .

שיהיה בהצלחה והמשך יום מקסים .
 

אביeג7

New member
אני לא הייתי מזכירה לו

אם הוא באמת רוצה להפגש איתך
יש לו את המספר שלך ותאמיני לי שהוא כבר ידע מה לעשות.
 
אני חושב שכן טוב להראות קצת הדדיות

היא טוענת שהוא זה שהתקשר אליה, ואני מניח שהוא היה גם זה שהתחיל איתה באתר. ובחורים אוהבים לקבל סימן מינימלי של הדדיות כדי לדעת שיש עניין אמיתי מהצד השני (שימי לב מה קרה לאסף לפני יומיים כשההיא לא נתנה לו הדדיות בשלבי החיזור הראשונים).

אבל, לא הייתי ממליץ לה ליזום שיחת טלפון או להתקרצץ. מה שהיא עשתה ששלחה "מה נשמע" זה מספק בהחלט. הוא קיבל את הרמז שהיא מעוניינת, ואם הוא לא יעשה עם זה כלום, אז בזה הסתיים הסיפור.
 

puma141

New member
חזרנו? יותר נכון-חיזרנו? חחחח

בחיים לא הייתי מתקשרת, אני חושבת כמו אביש...
ואני מדברת גם בשם ווסרמן!!!


ווסרמן, בסתם!
 
תאמיני לי

שהודעת ה- "מה נשמע" הזו, לא תרחיק אותו ממך אם הוא בקטע שלך. אז מה הקטע, זה יפגע לך באגו לשדר לו שאת מעוניינת?
 

puma141

New member
סבבה זה הגיוני...אבל

לא לי חחחחחחח


מצטערת מותק! וזה לא בגלל שאני "מיוחסת" באמת שלא! זה בגלל שככה אני בנויה
וחושבת..והיינו בסרט הזה אתה ואני *וווסרמן* אז.....
 
את מרגישה שיש לך פשוט עודף אופציות לדעתי

ולכן לא חושבת שראוי שתיזמי משהו. מבחינתך, אם לא הוא, אז מישהו אחר לא פחות טוב ממנו יופיע די מהר...

מה ש-"בנה" אותך להיות כזו, זה הביקוש הרב סביבך.

אבל סבבה, כל אחת ומה שעובד לה.
 

אביeג7

New member
זה לא קשור לביקוש

בפעם המיליון:
גבר שרוצה-רואים ומרגישים את זה.

אין שום טעם לרדוף אחרי אף גבר.

ואני הכי בעד הדדיות בתוך הקשר והזוגיות..
 
למעלה