אני לא יודע בדיוק מה הלך ביניהם
אבל בדרך כלל בשלב הזה, אחרי שיחת הטלפון, הגבר כבר יזם די הרבה, בעוד האישה לא יזמה כלום. אז לא אמרתי לה להתקשר ולשאול מתי נפגשים, אבל ליזום התעניינות קטנה של "מה נשמע" יכול להיות מאוד נעים לצד השני, שעד עכשיו יזם הכל לבדו, וגם לתת לו תחושה שיש פה התעניינות אמיתית, והוא לא הולך להיות עוד דייט מתוך אלף בבית הקפה השכונתי שלה.