על חלוני יונה
New member
מה דעתכם?
הכרנו דרך אתר היכרויות. עשינו את המסלול הרגיל הזה של מסרים באתר, פייסבוק,ואז קבענו שנדבר בטלפון.
הוא התקשר לפני יומיים ודיברנו איזה 20 דקות. היתה שיחה ממש נחמדה.
קבענו שניפגש בהמשך השבוע אבל לא ממש קבענו מתי, בין השאר כי הוא פחות פנוי ממני בערבים (עובד בשעות מאוחרות).
השאלה היא האם לגיטימי שאני אזכיר לו את קיומי (בסמס או בפייסבוק) בשלב זה.
או לשתוק בינתיים.
דעתכם?
הכרנו דרך אתר היכרויות. עשינו את המסלול הרגיל הזה של מסרים באתר, פייסבוק,ואז קבענו שנדבר בטלפון.
הוא התקשר לפני יומיים ודיברנו איזה 20 דקות. היתה שיחה ממש נחמדה.
קבענו שניפגש בהמשך השבוע אבל לא ממש קבענו מתי, בין השאר כי הוא פחות פנוי ממני בערבים (עובד בשעות מאוחרות).
השאלה היא האם לגיטימי שאני אזכיר לו את קיומי (בסמס או בפייסבוק) בשלב זה.
או לשתוק בינתיים.
דעתכם?