מה דעתכם?

מה דעתכם?

הכרנו דרך אתר היכרויות. עשינו את המסלול הרגיל הזה של מסרים באתר, פייסבוק,ואז קבענו שנדבר בטלפון.
הוא התקשר לפני יומיים ודיברנו איזה 20 דקות. היתה שיחה ממש נחמדה.
קבענו שניפגש בהמשך השבוע אבל לא ממש קבענו מתי, בין השאר כי הוא פחות פנוי ממני בערבים (עובד בשעות מאוחרות).
השאלה היא האם לגיטימי שאני אזכיר לו את קיומי (בסמס או בפייסבוק) בשלב זה.
או לשתוק בינתיים.
דעתכם?
 
מה יכול להיות לא לגיטימי?

את רוצה לדבר איתו, מה יותר טבעי מלהתקשר אליו?

גם לא ברור לי מה זה בדיוק להזכיר את קיומך - זה או שמתחשק לך ליצור איתו קשר או שלא. לא?
 
נדמה לי שלכתוב לו הודעה כמו

"נו אז מתי אנחנו נפגשים"
תשדר לו שאני נואשת לפגישה, או משהו כזה.
אולי אני טועה.
 
או שכן. או שלא.

זו הבעיה בניתוח-יתר של הצד השני. הכל ספקולציות.

לא יודע אם "נו מתי אנחנו נפגשים" היא הניסוח הכי טוב, סתם כי "נו" היא מילת דירבון שנראית לי לא רלוונטית פה.

לדעתי את התחושה הכי טובה לגביו תוכלי לגבש בשיחת טלפון (הרי כן סיכמתם לדבר בהמשך השבוע).

אם יותר מתאים לך הודעה, אותי אישית תמיד מדליק הומור. ואני חושב שלכולם קל להתחבר להומור.
למה לא תכתבי לו משהו שנון ותתחילי חילופי מסרים ביניכם?
 

צלשלספק

New member
את יכולה גם להרים טלפון, מה שנראה לך

מקסימום אם הוא לא יהיה בעניין, במקרה הכי גרוע יגיד איזה תירוץ של "נדבר..."שתביני לבד שאין עם מי לדבר...
או יגיד שלא מתאים או לא יענה.

האי וודאות מחרפנת לא
וואלה כשאני לא יודע, ובהנחה ובא לי לדעת - אני פשוט שואל...
ז
ה מה שאני הייתי עושה בכל אופן.

בהצלחה עם מר בחור
 
לא יודעת, כנראה שריטה שלי

אבל טלפון בשלב זה מרגיש לי יותר מדי מתאמץ.
נראה לי שזה יושב על טראומות ילדות (לא צוחקת!) שבהן הייתי צריכה לרדוף אחרי המקובלים של הכיתה,
מאז אני לא אוהבת לרדוף אחרי אף אחד....
 
להפך נסיכה

דווקא המשחק של ה"דרך אגב" יגרום לך להגיע לאותו מקום (ילדות)
את לא פה בדרך אגב, לא בשבילו ולא בשביל אפחד אחר
רוצה סבבה, לא רוצה, גם סבבה, העיקר שיהיה ברור
ב"דרך אגב" את משאירה לעצמך יותר מקום למלא את התסריט החסר
ולו יותר מקום להכניס אותך למדף של הדרך אגב

בזין שלך לשמוע ממנו, שלחי לו הודעה " מה המצב נסיך, גם הביצים שלך הצתמקו"
הכי פשוט והכי אמיתי, בדיוק מי שאת ומה שרצית שיקרה (תשומת לב)

מה יש לך להתחבא בפייסבוק ולעשות לו פססט, פססט, אני פה ?

את בכלל לא פססט פססט, את רינג רינג
ומי מבכלל מדמיין שאת רוצה להזכיר לו על קיומך ?
את רק בכלל רוצה לאשר לו להתכתב איתך בפון

 

shayCn

New member
חחחח

הזכרת לי שהיה פעם ברחוב סומסום איזה קטע שהם עושים רעשים של מסור,פטיש,מקדחה..וואי לא מצאתי את זה ביו טיוב,אבל מי שמוצא..עד חצי המלכות(של סוקי).
 
טוב מאוד. עכשיו תני לו ליזום

ברור שאת בקטע שלו, אבל לא ברור אם הוא בקטע שלך, ותני לעצמך להשתכנע בכך תחילה.
 
אני קצת מסתייגת מהאמירה "את בקטע שלו".

ואללה, אני לא יכולה להיות "בקטע" של מישהו שדיברתי איתו 20 דקות...
כל מה שאני מרגישה כרגע זה שהבחור די מעניין ויכול להיות שזה יהיה נחמד אם ניפגש.
בגלל זה לא ממש בוער לי לשדר לו שאני רודפת אחריו.

אגב, כמו שהצעת שלחתי לו "מה נשמע" בפייסבוק, והוא הציע שניפגש בשבת (לא ממש נוח לי. הוא בנאדם עסוק לאללה, וזה נראה לי יכול לבאס).
בכל מקרה, הוא לא משדר יותר מדי התלהבות... יכול להיות שהוא סתם לא כל כך אוהב לצ'וטט בפייסבוק...
 
למעלה