מה דעתכם על פינוי הערבים ביהודה?

EverMan

New member
אני כרגע דימגגתי ?

למה ? כי ציינתי שהוא קורא לו בעל קריאה סלקטיבית בעוד הוא קורא רק את השורה האחרונה בכל הטקסט שלי , שאומר שהסיכום להודעה שלו הוא גיבוב של התנשאות ללא תוכן ? אין פה כל דמגוג , יש פה אמירה. חבל שאת לא יודעת להבדיל בין דברים. ולא , הוא לא ציין עובדה. הוא הכפיש. נקודה.
 

iKilledKenny

New member
אתה הוא זה שיש לו שמיעה סלקטיבית

פשוט בוחר את העובדות ומשנה אותם לפי הדעה שלך..... מדמגג בקיצור
 

EverMan

New member
בוחר את העובדות ?

מציג אותן אולי. בנתיים לא הייתה עובדה שלא הגבתי עליה. שימי לב למונח ~עובדה~ לא משהו שאת ממציאה. בקיצור , ביום שאת תביאי לי עובדה או טיעון שאני לא אוכל לסתור , אני אקבל את זה , בנתיים הדמגוגית היחידה פה היא זאת שמנסה לשלול את הדעות שלי על סמך כך שאני מדמגג. זה הכפשה נטו. בקיצור : כל עוד את לא אומרת משהו , תסתמי את הפה.
 
תגובה

1. מי מהם שמוכן לגור תחת שלטון המדינה הפלסטינאית לכשתקום, מוזמן להישאר שם כל עוד הוא לא מסכן את עצמו ואת חילי צה"ל בדרך. (דר"א יש הרבה כאלו) 2. מי מהם שגר בגושי ההתנחלות הגדולים (85% מהם גרים שם), מוזמן להישאר. 3. מי מהם שלא עונה על הסעיפים הנ"ל, חייב לעבור אל תוך מדינת ישראל או אל תוך גושי ההתנחלויות. כל אחד מהם מסכן את משפחתו וילדיו, כל אחד מהם מסכן את חיילי צה"ל שנאלצים לשרת בשטחים שקשה להגן עליהם, וכל אחד שגר שם מסכן את כל אזרחי ישראל - כל חיל בהתנחלות זה חיל פחות להגן על הגבול.
 
ה"ערבים" (פלסטינאים) לא נלחמים בנו

הם בסה"כ רוצים לחיות בשקט. מי שנלחם בנו הם הקיצוניים - אלו ששמו להם למטרה לסכל את האפשרות לחיים שלווים באזור - אלו שלהם אנחנו נכנעים כאשר אנו פוגעים בחפים מפשע! שנית, הכנסת היא לא המחליטה על הוצאת מפלגות מחוץ לחוק אלא בג"צ! ובג"צ כבר פסק כי מולדת היא גזענית!
 

Moledet972

New member
הם לא ערבים?

נכון, לא כולם נלחמים בנו. הקיצונים נלחמים בנו. הבעיה היא שהקיצונים ותומכיהם הם חלק גדול מהערבים(פתח+חמאס). גם אם לא כולם קיצונים, ישראל צריכה להעדיף את אזרחיה(באופן סביר כמובן) מאשר אזרחי מדינות זרות. לכן, היא צריכה לפעול בדרכים שתפסקנה את הטרור. המוטיבציה של ארגוני הטרור(לא של המתאבדים) תיפסק כאשר לא יהיו להם הישגים מכך. כאשר אנחנו מדברים ברצינות על נסיגה חד צדדית, ברור שזהו הישג, שכן אנו מעבירים לערבים שטח ללא תמורה מדינית. פגיעה בחפים מפשע היא לא רצוייה, אבל לעיתים היא עוזרת במניעת הטרור. פינוי של עיירה פלישתינית גורם לרצון של אנשים שפונו מהכפר להתאבד(אלא אם כן הם פונו אל מחוץ לארץ), אך גורם הפסד מדיני לארגוני הטרור, שלא יבצעו פיגועים, כי הם יפסידו עוד יותר. אפילו שמואל גורדון מדבר על כך(למרות שאני לא תומך בחלק מדעותיו). - בג"ץ קבע שמולדת היא גזענית, אבל היא לא גזענית כלפי אזרחי המדינה, ולכן היא חוקית. בכל מקרה - תקראי את חוק מנהל מקרקעי ישראל - הוא חוק גזעני ביותר!
 
הקיצוניים כשמם כן הם

קיצוניים. לא רוב האוכלוסיה. אינני אומרת לא להילחם בטרור. צריך להילחם בו בכל הכח. אבל אסור לפגוע בחפים מפשע. מעבר לכך שזה לא הומאני, זה יפגע בנו - כמו שאמרת: זה מייצר עוד מתאבדים! אם אדם אומר "אני רוצה לחיות את חיי", ואז מטילים עוצר ואין לו מה לאכול, אז הוא מתחיל לחשוב שיש משהו באמרה "האוייב הציוני". וכן יבוצעו עוד פיגועים! כהשלטונות הבריטים תלו את עולי הגרדום נפסק המרד? לא! הוא התחזק. ארגוני הטרור לא יכנעו סתם. ארגוני הטרור יעלמו כאשר העם הפלסטינאי ימאס בהם. זה לא יקרה מלפגוע בו, זה יצור עוד מתאבדים. זה יקרה אך ורק ע"י "הגזר" אך ורק ע"י הקלות. - לפני שאתה שולח אותי לקרוא משהו תקרא את חוק יסוד הכנסת (סעיף 7 כמדומני)
 

Moledet972

New member
המתאבד הוא לא החולייה היחידה

בטרור. מתאבדים תמיד יהיו. לא משנה אם אחוז אחד תומך, או 50%. העיקר הוא להנחיל הפסדים לטרור. - מה מיוחד שם בחוק יסוד הכנסת?
 

EverMan

New member
נו באמת ! אתה באמת מטומטם ?

אני כבר מתחיל לחשוב את זה ... תפסיק לשאול שאלות שהתשובה אליהן ברורה !
 

Moledet972

New member
אבל כבר עושים עוצר במשך חודשים...

- ולמה אין לי זכות? כי את קבעת?
 

EverMan

New member
כי המדינה והעולם קבע.

אין לך זכות , כי אין לך זכות. בדיוק כמו שאין לי זכות להעיף אותך מהבית שלך כי אני יותר חזק (מה לעשות המפלגה שלי עם יותר מנדטים משלך) , ככה לך את זכות.
 
למעלה