מה דעתכם על פינוי הערבים ביהודה?

Moledet972

New member
מה דעתכם על פינוי הערבים ביהודה?

כבר ידועה רבות על פינוי והרס בתים של ערבים באזור יהודה. המטרה היא בעיקר להרוס את הכפרים הערביים ביהודה, ולרכז את הערבים בעיקר בערים בית לחם וחברון, וכן בעיירה סלפית. כבר רבות דווח על פינוי "אנשי המערות" באזור. הפינוי גרם כמעט לריקון יהודה מערבים, כאשר כמעט כל השטח של יהודה הוא שטח ריק, או שטח יהודי.
 

EverMan

New member
אולי נהרוס לך את הבית ונשים

שם קופים ? נשמע לי לא יותר הומאני ולא פחות רע... דיי כבר לפאשטיות ולהטפה לשנאה שלך.
 

Moledet972

New member
אני לא מטיף לשנאה!

אני נתתי מצב שקורה בהר חברון ובאיזור בית לחם. עד שהערבים לא יפסיקו להלחם בנו, צריכים לגרום להם להפסדים רבים כלל האפשר. דרך אגב, הכנסת היום דחתה ברוב גדול הצעה להפוך את מולדת ללא חוקית.
 

EverMan

New member
הכנסת ...

לא היה שם אפילו שני שליש ... הכנסת ... בושה וחרפה לכנסת ישראל ! ולא ! צריך להילחם בטרור עד חורמה ! לא בפלשתינאים. שנאה היא שמך השני...
 

Moledet972

New member
עובדים...

דווקא היו 80 ח"כים בערך, שהם כשני שלישים. והחוק נדחה ברוב גדול. מי שתמך בו היו מר"ץ, הערבים והקומוניסטים(הערבים ברובם). אני לא שונא את הערבים. אני מאוד אוהב לקנות אצלם. אפילו לעיתים מעדיף לקנות ביישובים ערביים(בעיקר זרזיר, דליית אל-כרמל, ונצרת-יש שם סניף של מולדת!) - כדי לנצח את הטרור, יהיה מועיל להנחיל לערבים הפסדים. אחרת, לא תהיה להם סיבה להפסיק את הטרור.
 

yoavl1

New member
היו 74 ח"כים

וזה עצוב מאוד שאלו התוצאות. 53 מול 21. אבל מעניין שאתה כה מאושר רק מהעובדה שאישרו את מולדת כסיעה חוקית... אם זו השמחה שלך, אז אני יכול לומר שמצבי עוד טוב. לילה טוב.
 

Moledet972

New member
לצערך, אני תומך בחופש ביטוי וחופש

דעות, לעומת ענבר שבשבילו חופש דעות זה הוצעה מחוץ לחוק של כל המפלגות מלבד מרצ והעבודה, ואז מרצ תהיה "השמאל", והעבודה תהיה "הימין"
 

EverMan

New member
שהדעות אומרות

לפגוע באנשים אחרים !? אני תומך בחופש הביטוי , לא חופש ההסתה ! די לדמגג לך !
 

Moledet972

New member
אתה תומך בהוצעת האיחוד הלאומי

אל מחוץ לחוק? - דרך אגב, איש מפלגתך קרא למתיישבי יש"ע - "החמאס היהודי", והוא הכליל! מותר לקרוא לכובשי יש"ע הערבים "החמאס" - להכליל?
 

EverMan

New member
כן , אני חושב שמפלגה

שקוראת לפגיעה באוכלוסיה בגלל מוצאה (שזה עבירה על החוק) , כמו שמציעה האיחוד הלאומי-ישראל ביתנו... צריך להוציא מחוץ לחוק! ואיש מפלגתי השווה בין מתיישבי יש"ע לחמאס. לצערי יש דיי הרבה דומה !
 

Moledet972

New member
יפה.

אולי גם להוציא את כל המפלגות שתומכות במלחמה בחמאס? הן כולם נלחמות נגד החמאס בגלל סיבות אתניות! החמאס הוא כולו ערבים! האיחוד הלאומי לא תומכת באפליה נגד ערבים אזרחי המדינה, באופן גדול יותר מאשר חוקי המדינה. יש המון חוקים שמפלים את הערבים! אם לא רוצים אפליה, צריך להקים מדינת כלל-אזרחיה. - ובין תושבי ג´נין אין הרבה דומה לחמאס?
 

EverMan

New member
אני כבר מתחיל לחשוב שאתה לא רק

משחק אותה מטומטם. אף אחד לא נלחם בחמאס כי הוא ערבי , אלא כי הוא עוסק בטרור. מצידי שבחמאס יהיה גרמנים וצ´רכסים , אנחנו עדיין נילחם נגדו כי הוא עוסק בטרור. האיחוד הלאומי תומכת בטרנספר לכל ערביי יש"ע - זה גזעני. אין אף חוק שמפלה ערבים , יש 2 חוקים שמאפשרים ליהודים לקבל אזרחות ושיבה. זה הכל ! אף אחד לא אמר שאסור שתהיה אפליה קלה בנושאי חובת המדינה להיות מדינה יהודית. אבל שזה פוגע בזכויות אדם בסיסיות והגיוניות - זה מוגזם ! לא , בין תושבי ג´נין אין הרבה דומה לחמאס.
 

Moledet972

New member
תגובה.

האיחוד הלאומי אינה מפלה את אזרחי ישראל, ולכן היא חוקית!!!! המצע של האיחוד הלאומי היא טרנספר, או אוטונומיה תרבותית. - יש חוק, שמאפשר למנהל מקרקעי ישראל למכור קרקע ליהודים(!) בלבד! - ובין תושבי מעלה אדומים יש הרבה דומה לחמאס? בג´נין יש 50 אחוז תמיכה בחמאס!
 

yoavl1

New member
סרגיי, כל פעם אני צריך להסביר

לך מחדש.... ערביי יש"ע גרים שם! מה לא הבנת? ג? ר? י ? ם? זה הבית שלהם! המתנחלים לא שם מההתחלה ובאו במטרה אחת. לכבוש ולהעיף את הערבים משם. אני לא יודע אם לקרוא להם חמאס יהודי. אני אישית יותר מסכים אם נתן זהבי שקרא למתנחלים בחוות גלעד "תנזים הגבעות".
 

Moledet972

New member
לא נכון.

מטרת הקמת ההתנחלויות הייתה פשוט החזרת ההתיישבות היהודית ליש"ע, כמו שנעשה לגבי הגליל, ולגבי הנגב. זה שטח יהודי לא פחות מאשר הגליל. העובדה שיש שם ערבים שלא טרונספרו כמו הערבים במלחמת העצמאות, לא אומרת שאסור ליהודים להתיישב ביש"ע, במיוחד שלא התיישבו בתוך ערים ערביות, מלבד חברון, שהייתה בעלת יישוב יהודי גדול עד לגירוש היהודים.
 

EverMan

New member
ג-ר-י-ם ש-ם ב-ש-ב-י-ל ל-ג-נ-ו-ב

ש-ט-ח-!-!-! הם בחרו לגור שם , למטרות אסטרטגיות , לא למען "החזרת היישוב ליש"ע" אלא למען "השגת עוד שטחים - יש"ע". תפסיק אבל תפסיק לשחק אותה תמים וטיפש. זה לא מחמיא לך ומוריד מרמת הפורום.
 

Moledet972

New member
ולמה התיישבו בנגב?

ועוד כלל קטן - ענבר, הארץ שייכת לנו, וזו הסיבה שעלינו החל מהמאה שעברה לארץ ישראל ולא לארץ סיני או לארץ אוגנדה.
 

EverMan

New member
למה התיישבנו בנגב ?!

לפי הגבולות הבינלאומיים , וכי סיפחנו אותו לארץ , על כל משמעותיו. "ועוד כלל קטן - ענבר, הארץ שייכת לנו" למה ?! כי אלוהים אמר ?! יופי , אלוהים אמר לי להרוג אותך , זה צודק ?! עלינו לארץ בגלל זיקה דתית - סבבה ! זה לא אומר שיש לנו זכות לכבוש אותה בכלל , זה אומר שיש לנו זכות להתיישב בו. זה שכבשנו - פעמיים כי טוב ! זה לא מאפשר לנו להתרעם באוכלוסיה המקומית !
 

Moledet972

New member
גבולות שנקבעו ע"י גוף שמורכב מכלל

מדינות העולם הוא אינו גוף אובייקטיבי. זה שיש בו 21 נציגים שמייצגים 250 מיליון ערבים, ונציג אחד שמייצג 1.2 מיליארד הודים, זה כבר מוריד את החשיבות של האו"ם. - בהתחלה, כשבאנו לארץ, אף אחד לא התרעם באוכלוסייה המקומית. האוכלוסייה הערבית הייתה זו שהתעללה באוכלוסייה היהודית.
 
למעלה