מה דעתכם על פינוי הערבים ביהודה?

Moledet972

New member
אז בוא נספח את יש"ע!

והערבים יקבלו אוטונומיה, ואף אחד לא יגורש משם. צריך להציע להם את זה. אם הם יסכימו - לא צריך טרנספר.
 

EverMan

New member
מה זה אוטונומיה ?!

ותתן להם לעבוד בישראל ?! ותתן להם לעשות מה שהם רוצים ?! ולהצביע ?! לא ! אין לך שום זכות. תפסיק כבר - אתה פשוט אדם זוועתי. כל כך פשוט. אתה לא אנושי. ובנוגע להודעה הקודמת שלך : הגבולות נקבעו ע"י האו"ם משום שבריטניה הפקידה את זה בידיו. לאו"ם הייתה כל זכות. הבנו את ההלך רוח שלך .. שמשהו לא נוח לך : -זה לא רלוונטי , זה שקר , זה קונספירציה- שמשהו כן נוח לך , אתה תפנה אפילו למקור שאתה מגדיר שיקרי כמו הארץ.
 

Moledet972

New member
תגובה...

- אם הם יסכימו לאוטונומיה תרבותית, יש לאפשר להם לעבוד בישראל. - יצביעו למועצה האוטונומית. - אם אני זוועתי, אז מרבית אזרחי המדינה היו זוועתיים לפני 20 שנים. - אני לא מגדיר את הארץ שיקרי. אני פשוט מגדיר אותו מוטה שמאלה. נתונים סטטיסטיים הם לא מוטים בדרך כלל. הגבולות לא נקבעו עפ"י האו"ם. הגבולות שקבע האו"ם היו גבולות "החלוקה".
 

EverMan

New member
ככה.

-אם הם יסכימו לאוטונומיה עדיין לא תהיה להם שום זכות לבנות מפעל או לדאוג לשום החלטה שתתבצע לגביהם. -אל תדמגג , ואל תערב את האנשים לפני 20 שנה , כי זה פשוט שקר. -אתה מגדיר אותו כדובר חצי אמת , שזה קרוב מספיק לשקר. -הגבולות אושרו ע"י האו"ם.
 

EverMan

New member
גילה היא שכונה חדשה

והיא מעבר לגבולות ירושלים שסופחו בזמנו. ואין לי מושג מה האו"ם מגדיר כהתנחלות ... אם זה כל מה שמעבר לגבולות הקו הירוק הישן - זבש"ם. ופתאום האו"ם רלוונטי בעינך ? אתה כל כך עלוב ... שמשהו מתאים לך , אפילו שאתה שונא אותו אתה תביא אותו כטיעון. עליבות נפש.
 

SAtAnic Soul

New member
הוא פשוט מנסה לגרום לך להבין

באמצעות שימוש בשפה שלך, בשפה שאתה מבין. "האום אמר, האום רצה, האום ביקש, האום קבע, האום דרש, האום, האום האום" זה מה שאתה אומר. לכן הוא מנסה להשתמש בשפתך שלך על מנת שתבין.
 

EverMan

New member
האו"ם בשבילי הוא כקליפת השום

אני מעולם לא השתמשתי באו"ם בתרוץ תירוץ לדבר. לאו"ם הייתה אפשרות לקבוע את קום המדינה כי ניתן לה מנדט מהבריטים. כיום האו"ם חשוב רק בשביל "לא-להטיל-עלינו-סנקציות"
 

gilka

New member
בתחילת המאה שעברה...

בתחילת המאה שעברה (שנות 1900) באו אנשים להתיישב בכל הארץ. אף אחד לא ידע מה נקבל ומה לא, ולכן היה לגיטימי להתיישב בכל הארץ. לכן, כידוע לך, התיישבו אנשים בכל מרום בארץ- ישראל השלמה- מה שהיום זה בתוך הקו הירוק, מה שנקרא היום "השטחים" וגם בגדה המזרחית של הירדן. כמובן שרוב ההתיישבות הייצתה במה שהיום זה ארץ ישראל, כי המטרה הייתה בעיקר ירושלים, אבל בכל ארץ ישראל השלמה היו התיישהויות. בשנת 1929 היו התפרעויות ויהודי חברון גורשו משם תוך רציחות אכזריות ואונסים. אנשים אלו חזר רק לאחר שישראל כבשה את השטחים בשנת 67. אנשים אלה חזרו לבתיהם שלהם שמהם הם גורשו. ולא גורשו 2000 שנה קודם אלא רק 30 (פחות). האם אתה חושב שהיישוב היהודי בחברון הוא לגיטימי לאור העובדות האלה? האנשים אלה חזרו לבתיהם לאחר גירוש אכזרי- תן לי להזכיר לך.
 

EverMan

New member
לא , זה לא בסדר.

כי מה לעשות , מים עברו תחת הגשר , דברים השתנו. אין להם מה לחפש בחברון ... הם רוצים להתפלל - סבבה , אבל אין להם זכות. שאלה לי אליך... אם אדם גר בבית , העיפו אותו מהבית שלו , בא אדם אחר לגמרי שאין כל קשר בינינו ובין ההעפה , ועבר לגור בבית הזה ... האם לאדם הראשון יש זכות לבוא ולהעביר את האדם מהבית ? לא ! מאותה סיבה בדיוק.
 

iKilledKenny

New member
למה אין להם זכות להתפלל שם?

למה? למה אתה מכבד רק את הזכויות של הצד השני ולא של הצד שלך? תסביר לי!
 

EverMan

New member
כתבתי :

הם רוצים להתפלל - סבבה. אבל אין להם זכות לבוא ולהעיף משם את האחרים , ולא לגנוב להם את השטח. זאת הייתה הכוונה , פשוט החוט מחשבה שלי נקטע שם.
 

Moledet972

New member
למה הקימו את כרמיאל והפקיעו את

אדמות הערבים? אתה והמתנחלים הפושעים הקיצוניים שלך שחיים בכרמיאל גנבתם את אדמות הערבים ובאתם לגליל כדי לייהד אותו ולקחת מהערבים את אדמתם, שבה חיו במשך אלפי שנים.. (למי שלא הבין - נכתב בציניות)
 

EverMan

New member
אף אחד לא יישב במקום

בו הייתה כרמיאל כאשר היא נבנתה. אף אחד לא פונה. שנית , הערבים פה קיבלו אזרחות ותנאים מלאים בדיוק כמו כל יהודי. הם לא קופחו , הם היו יכולים לעבור במה שבא להם , הם לא סבלו מאיתנו. בקיצור , השטחים שסופחו ותושביהם אינם כמו אלו שלא סופחו.
 

Moledet972

New member
ומי ישב במקום שבו נמצאת מבוא דותן,

או קרית ארבע, או מעלה אדומים, או אריאל, או אלון מורה, או גנים, או כדים, או אלון שבות? אף ערבי לא ישב שם... - יש עשרות קיבוצים בארץ שנבנו ממש במקום כפרים ערביים.
 

EverMan

New member
השטח הזה הוא שטח

גם ככה מוגבל. אתה נועל את הערבים במצבים לא אפשריים ומצפה שהם לא יגיבו. אתה כולא אותם בתור שטח מאוד מוגבל שאי אפשר לנוע בתוכו... אתה יודע טוב מאוד שהתנחלויות נועדו לכבוש שטח - ותו לא ! תפסיק לדמגג. נמאס כבר מהשטויות שלך. אתה מדבר בצורה כל כך תמימה וכל כך מתחסדת וכל כך שיקרית ! אתה זאב בלבוש כבש !
 

EverMan

New member
גם.

בשביל ייהד את הגליל. לאפשר אותו ליישוב יהודי. כי לא היו ישובים יהודיים בגליל. היה צורך ליישב אותו. בדיוק כמו כל מקום אחר בארץ. זה לא בא על חשבון מישהו ולא פגע באף אחד אחר. זה לא בא על חשבון זכויות של מישהו אחר.
 
למעלה