מה דעתכם על פינוי הערבים ביהודה?

Moledet972

New member
במי פגעה העיר אריאל?

- היא נועדה להגדיל את היישוב היהודי בשומרון.
 

EverMan

New member
אריאל נועדה ליצור

רצועה של יישובים שייעשו חיץ בין יהודה ושומרון. ליצור קו בלתי אפשרי למעבר שם בין צפון לדרום ! היא מאוגפת בגדר ענקית שמונעת מעבר , היא גורמת לצה"ל להיות שם יותר ממה שנחוץ. היא מסכנת עם העתיד של המדינה שלי !
 

Moledet972

New member
גם כרמיאל שלך מסכנת את המדינה!

תאר לך שכל הערבים שם יתמרדו, ולא לכמה ימים, אלא לתמיד. למה צה"ל צריך לשמור על עיר כמו שלך, שאחוז המשתמטים בה גבוה פי כמה מאחוז המשתמטים ביש"ע?
 

EverMan

New member
יופי , עכשיו ניכנס לסרטים שלך

שאתה ממציא ?! אין אם ! יש פועל ! אל תיכנס איתי לסרטים של ´מה אם´ , כי אין ´מה אם´ , יש ´מה יש´ ! והאחוז משתמטים בכרמיאל הוא קרוב לאפס. להבדל ממהתנחלויות שהרבה מבריזים כי "תורתם אמונתם" וכי "הם לא מוכנים להתגייס כי הם יאלצו לפנות התנחלויות". הסיבה היחידה שהם הולכים לצה"ל זה בשביל להכות ערבים , לא בשביל להגן על המדינה שלי !
 

Moledet972

New member
יש אתר עם סטטיסטיקה?

אני לא יודע אם 50% גיוס זה בגלל הערבים, או שלא מחשיבים את זה.. אם לא מחשיבים ערבים, אז כנראה שזה לא הרבה יותר גבוה.
 

EverMan

New member
לא צריך שום אתר עם סטטיסטיקה.

אם יחד עם הערבים והחרדים זה 50% .. ובכרמיאל אין כמעט אף אחד מהנ"ל , וגם אין פה משתמטים ... (לפחות לא רישמית) - אז זה לפחות על 90% ...
 

gilka

New member
סליחה?!?

בא אדם שלא קשור להעפה? בוא נראה: 1. במקרה של הפליטים הפלשטינים- היהודים העיפו אותם, באו יהודים והתיישבו. מבחינתך זה לא משנה אם זה אותם היהודים או לא. 2. במקרה של חברון- הערבים העיפו יהודים באכזריות, ובאו ערבים והתיישבו. מה זה משנה לי מי? זה הבית שלהם?!? זהו! בדיוק כמו במקרה של הפלשטינים! עבר בדיוק אותו זמן בין 29 ל 67 כמו שמ67 עד עכשיו. למה הערבים זכאים לפיצוי והכרה והיהודים לא?!? ואתה עוד אומר שאתה נוטה לצד היהודים?!? איזה מן בן אדם אתה?!? אתה מפלה את העם שלך לרעה! תתבייש!
 

EverMan

New member
אני מניח שהתבלבלת

"הערבים העיפו אותם". וכמו שאמרתי לך , אדם שהועף מביתו ואדם שלא קשור לזה התיישב בבית הזה , אין זה אשמתו. אז שהפלשתינאים ייתנו לו פיצויים ושמחה על ישראל. לא נעיף אותו מהבית שלו. לא מקובל עליי השטויות האלה של "אבות אכלו בוסר שיני בנים תכהנה" - אפילו היהדות עברה את זה ואומרת שזה לא נכון ושצריך לעשות גמול אישי ולא קולקטיבי. -כן ! גם היהודים צריכים לקבל הכרה ולקבל פיצוי על זה שהעיפו אותם. אבל הם יכולים להתיישב בשטח אחר , הפלשתינאים לא. ליהודים יש מדינה , לפלשתינאים לא. לכן - הם יקבלו את הפיצויים שהעיפו את האבא של הסבא שלהם משם , אבל זה לא נכון לבוא להתיישב שם דווקא ! ובנוגע לסיכום שלך - דמגוגיה זולה , לא יותר.
 

gilka

New member
שימו לב

אני מבקש מכל חברי הפורום לשים לב, שכל פעם שענבר לא יכול להתמודד עם טענה שהיא נכונה הוא אומר "אתה מדמגג" (יש פועל כזה?!?). דרך אגב: אז מה אם ליהודים יש מדינה? האם זה אומר שאבור ליהודים לחיות בני-יורק, ובצרפת, ובגרמניה? אז מה? אף אחד לא אמר שהם צריכים להיות תחת שליטה ישראלית, אבל אני אמרתי שאם הם מוכנים להיות תחת שליטה פלשטינית (או איזה שליטה שלא תהיה), ובעצם להיות אזרחי ישראל החיים בחו"ל - למה לא לאפשר להם את זה? לפי ההגיון שלך- ברגע שתקום מדינה םלשטינית כל הערבים אזרחי ישראל יצטרכו לעבור לשם, שכן "יש להם מדינה" (או תהיה) נ.ב. ענבר הגבתי על משהו שכתבת בדף 2 אז תיכנס אם בא לך
 

yoavl1

New member
שימו לב!

מאחר ולדרך הימין (יש כזו דרך?) אין אפשרות לנמק עצמה ברצינות, אז קורה הרבה פעמים שאתם באמת משתמשים בדמגוגיה. זה מה יש. הרי הדמגוגיה היא היא הדרך לשרוד בויכוחים. זו אומנות. זה כשרון.
 

iKilledKenny

New member
שימו לב !

שלשמאל יש שמיעה סלקטיבית הם בוחרים את העובדות לפי הדעה שלהם. הייתי אומרת שהדמגוגיה היא הדרך של השמאל (של ענבר במיוחד).
 

yoavl1

New member
גברת מרינה!

אני מזמין אותך לשרשור עימות רב-תחומי ללא דמגוגיות. התיאותי להענות לאתגר? רק אני ואת, לקול תשואות חברי הפורום!
 

iKilledKenny

New member
מר יואב!

כן! למה לא? אני אשמח לשרשור ללא דמגוגיות....אני לא יודעת עד כמה אני אספיק לכתוב היום (אהמ עוד מעט כבר מחר) אבל סבבה.
 

iKilledKenny

New member
אני אפרוש לי להיום

אבל נמשיך (או נתחיל) את השרשור חסר הדמגוגים מחר. לילה טוב!
 

EverMan

New member
מה קרה גליקה ?

קשה לך להגיב להכל ? שים לב , זה רק בנוגע לסיכום שלך שכל מה שאמרת בו הוא : " ואתה עוד אומר שאתה נוטה לצד היהודים?!? איזה מן בן אדם אתה?!? אתה מפלה את העם שלך לרעה! תתבייש!" זאת דמגוגיה. לא דיברתי בנוגע לכל הדעות , אלא לסיכום שלך. לכל שאר הדברים הגבתי. אז למי יש שמיעה סלקטיבית הא ? צבוע אחד.
 
למעלה