הייתה כבר תוכנית כזו והיא נגנזה.מה דעתכם על הרעיון הזה?
קראתי איפשהוא בפייסבוק רעיון שמישהי העלתה להקים דרגנוע ממסוף האוניברסיטה ל"טיילת" למעלה, כדי שלחסוך לסטודנטים את העליה המפרכת במדרגות. מה דעתכם?
וסטודנטים לא עולים במדרגותהייתה כבר תוכנית כזו והיא נגנזה.
סטודנטים בהחלט עולים במדרגותוסטודנטים לא עולים במדרגות
אלא נוסעים בקווים שיוצאים מהמסוף בחינם עד האונ'
תחנת האוניברסיטהסטודנטים בהחלט עולים במדרגות
לפחות אלו שצריכים להגיע לפינה הדרום מזרחית של הקמפוס קרי הנדסה או עבודה סוציאלית
לגבי הדרגנוע, בראיון שקראתי עם האדריכל שתכנן את תחנת האוניברסיטה הוא טען שהתוכנית המקורית הייתה להמשיך את הדרגנוע הקיים עד למעלה, איפה שהמדרגות נגמרות היום. בגלל שתחנת השלום חרגה מתקציבה, משרד האוצר החליט לחסוך.
לדעתי, חבל. אפילו שתחנת האוניברסיטה היא לא בדיוק התחנה העמוסה ביותר בתל אביב
ממש לא אחת העמוסות ביותרתחנת האוניברסיטה
היא אחת העמוסות בארץ ושיפור השירות לנוסע הוא בהחלט השקעה מוצדקת. הקמת דרגנוע שיעלה את הנוסעים היורדים מהרכבת אל מפלס האוניברסיטה זה דבר שישפר את חווית הנוסע ויגדיל את האטרקטיביות של השירות לכלל האוכלוסיה.
אתה מדבר בלי נתוניםממש לא אחת העמוסות ביותר
רכבת מרכז עמוסה הרבה יותר, ולדעתי גם רכבת חוף הכרמל יותר עמוסה.
מה גם שעם כל הכבוד למחלקה להנדסה,היא בגדר מיעוט קטן מהאוניברסיטה(שהיא בגודל של שכונה). מה שכן עכשיו כשיפתחו את המעונות זה יגדיל באופן משמעותי את אלה שדרגנוע היה מועיל להם.
אה סליחה היתה אי הבנהאתה מדבר בלי נתונים
אל תשכח מי מפרסם פה בפורום כל רבעון את הסטטיסטיקות של הרכבת...
ברבעון השלישי של 2013 מתוך 53 תחנות ברכבת ישראל פעמיים תחנת האוניברסיטה הייתה מקום רביעי ופעם אחת מקום חמישי במספר העולים והיורדים בתחנה.
איך זה בדיוק עושה את תחנת האוניברסיטה ל"ממש לא אחת העמוסות ביותר"?!
תחנת האוניברסיטה (מרכז הירידים)אתה מדבר בלי נתונים
אל תשכח מי מפרסם פה בפורום כל רבעון את הסטטיסטיקות של הרכבת...
ברבעון השלישי של 2013 מתוך 53 תחנות ברכבת ישראל פעמיים תחנת האוניברסיטה הייתה מקום רביעי ופעם אחת מקום חמישי במספר העולים והיורדים בתחנה.
איך זה בדיוק עושה את תחנת האוניברסיטה ל"ממש לא אחת העמוסות ביותר"?!
מה יעזור לך דרגנועתחנת האוניברסיטה (מרכז הירידים)
היא הכי פחות עמוסה בין 4 תחנות ת"א.
עדיין, בכלל 50+ התחנות היא בין 5 הראשונות (4 תל אביביות + חיפה חוף כרמל).
היא הכי פחות עמוסה מבין 4 התל אביביות משום שהיא בעצם לא צמודה באמת
לאף מוקד יוממות.
לאונ' עצמה צריך או ללכת 10 דקות שרובן במעלה מדרגות לא נוח או שצריך עוד
אוטובוס (זמן, כסף, דימוי נמוך).
אם ננכה את כמות המגיעים למופעים גדולים בפארק הירקון (במו עיני ראיתי במספר
אירועים כאלו אלפים אבל ממש אלפים של נוסעים שבאו מכל רחבי הארץ ברכבת)
הרי שמספר הנוסעים בה יחסית לפוטנציאל או יחסית לכך שהיא בלב מטרופולין
ענק שהכי גדוש אוכלוסין + יוממים בישראל הרי שהיא במצב די עלוב.
הוספת הדרגנוע המדובר וכן פתיחת אזור מגורי הסטודנטים העצום ממש
(מעל ל-5 מגדלים בני 16 קומות כל אחד) ללא ספק יגרמו כמעט להכפלת כמות
המשתמשים בתחנה.
אני עולה במדרגותמה יעזור לך דרגנוע
אם אתה צריך להגיע לשער 7 או לפקולטה לרפואה. לרוב גדול של הפקולטות הדרגנוע לא ממש עוזר(אלא אם אתה חובב הליכה או אופניים)
סך הכל התחבורה הציבורית מהמסוף היא בסדר גמור.
עוד יתרון של הרכבת על אמצעים אחרים זה שזה חוסך פקקים(אם כבר דיברת על זמן)
יעזור גם יעזורמה יעזור לך דרגנוע
אם אתה צריך להגיע לשער 7 או לפקולטה לרפואה. לרוב גדול של הפקולטות הדרגנוע לא ממש עוזר(אלא אם אתה חובב הליכה או אופניים)
סך הכל התחבורה הציבורית מהמסוף היא בסדר גמור.
עוד יתרון של הרכבת על אמצעים אחרים זה שזה חוסך פקקים(אם כבר דיברת על זמן)
איך שכחתי את המעונותיעזור גם יעזור
יחסוך מאמץ ללפחות 15% מכלל הסטודנטים של האונ' + מרצים + עובדי שירותים
למיניהם שצריכים לחלק הדרום מזרחי של הקמפוס.
אונ' ת"א זו אוניברסיטה עצומה עם כ-20,000 סטודנטים + כמה מאות מרצים +
כמה מאות עובדים שאינם סגל הוראה (נקיון, שמירה, תחזוקה, מוכרים בחנויות,
מזכירות של רקטורים ושל דיקאנים, עובדי בית התפוצות וכו').
העדר הדרגנוע מנע מלפחות חלק מאותם 15% שיכלו לבוא ברכבת את הנסיעה
ברכבת.
אתה גם שוכח את מרכז המעונות העצום והחדש שעומד להפתח בקרוב, בו ישנם
כמה אלפי חדרים וכמה בתי עסק בקומות הקרקע.
מדובר על מקום שנמצא בפינה הדרום מזרחית של האוניברסיטה ולכן גם להם
הדרגנוע יכול בהחלט להקל ולסייע.
סטודנטים שבאים ברכבת ממשייכם בדן בחינםיעזור גם יעזור
יחסוך מאמץ ללפחות 15% מכלל הסטודנטים של האונ' + מרצים + עובדי שירותים
למיניהם שצריכים לחלק הדרום מזרחי של הקמפוס.
אונ' ת"א זו אוניברסיטה עצומה עם כ-20,000 סטודנטים + כמה מאות מרצים +
כמה מאות עובדים שאינם סגל הוראה (נקיון, שמירה, תחזוקה, מוכרים בחנויות,
מזכירות של רקטורים ושל דיקאנים, עובדי בית התפוצות וכו').
העדר הדרגנוע מנע מלפחות חלק מאותם 15% שיכלו לבוא ברכבת את הנסיעה
ברכבת.
אתה גם שוכח את מרכז המעונות העצום והחדש שעומד להפתח בקרוב, בו ישנם
כמה אלפי חדרים וכמה בתי עסק בקומות הקרקע.
מדובר על מקום שנמצא בפינה הדרום מזרחית של האוניברסיטה ולכן גם להם
הדרגנוע יכול בהחלט להקל ולסייע.
הנסיעה חינם באוטובוס שציינתסטודנטים שבאים ברכבת ממשייכם בדן בחינם
לאוניברסיטה.
כשאתה יודע בדיוק מתי יוצא כל אוטובוס כי כולם מתחילים במסוף, הדימוי כבר לא כזה נמוך. סך הכל שירות האוטובוסים בין תחנת הרכבת לאוניברסיטה לא רע בכלל.
הדרגנוע יכול להקל ולסייע, העניין שיצטרכו לבנות לו גם תשתיות, כולל מחסה מגשם. האם העלות אל מול התועלת תהיה שווה את זה?
לא רק לסטודנטים, גם לעובדי האוניברסיטההנסיעה חינם באוטובוס שציינת
זה רק לסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב?
תודה, רק רציתי לוודא שזה לא רלוונטי לגביי.לא רק לסטודנטים, גם לעובדי האוניברסיטה
הסתכל בקישור המצורף, גלול למטה לכותרת "איך מגיעים מתחנת הרכבת לאוניברסיטה?" שם יש הסבר מפורט יותר.
http://new.student.co.il/רכבת-ישראל
כתבת לענייןסטודנטים שבאים ברכבת ממשייכם בדן בחינם
לאוניברסיטה.
כשאתה יודע בדיוק מתי יוצא כל אוטובוס כי כולם מתחילים במסוף, הדימוי כבר לא כזה נמוך. סך הכל שירות האוטובוסים בין תחנת הרכבת לאוניברסיטה לא רע בכלל.
הדרגנוע יכול להקל ולסייע, העניין שיצטרכו לבנות לו גם תשתיות, כולל מחסה מגשם. האם העלות אל מול התועלת תהיה שווה את זה?
כשהייתי סטודנט, שנאתי את המדרגות האלומה יעזור לך דרגנוע
אם אתה צריך להגיע לשער 7 או לפקולטה לרפואה. לרוב גדול של הפקולטות הדרגנוע לא ממש עוזר(אלא אם אתה חובב הליכה או אופניים)
סך הכל התחבורה הציבורית מהמסוף היא בסדר גמור.
עוד יתרון של הרכבת על אמצעים אחרים זה שזה חוסך פקקים(אם כבר דיברת על זמן)
כשמדובר בעומס תחנה, לא רק מספר הנכנסיםתחנת האוניברסיטה (מרכז הירידים)
היא הכי פחות עמוסה בין 4 תחנות ת"א.
עדיין, בכלל 50+ התחנות היא בין 5 הראשונות (4 תל אביביות + חיפה חוף כרמל).
היא הכי פחות עמוסה מבין 4 התל אביביות משום שהיא בעצם לא צמודה באמת
לאף מוקד יוממות.
לאונ' עצמה צריך או ללכת 10 דקות שרובן במעלה מדרגות לא נוח או שצריך עוד
אוטובוס (זמן, כסף, דימוי נמוך).
אם ננכה את כמות המגיעים למופעים גדולים בפארק הירקון (במו עיני ראיתי במספר
אירועים כאלו אלפים אבל ממש אלפים של נוסעים שבאו מכל רחבי הארץ ברכבת)
הרי שמספר הנוסעים בה יחסית לפוטנציאל או יחסית לכך שהיא בלב מטרופולין
ענק שהכי גדוש אוכלוסין + יוממים בישראל הרי שהיא במצב די עלוב.
הוספת הדרגנוע המדובר וכן פתיחת אזור מגורי הסטודנטים העצום ממש
(מעל ל-5 מגדלים בני 16 קומות כל אחד) ללא ספק יגרמו כמעט להכפלת כמות
המשתמשים בתחנה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.