כשמדובר בעומס תחנה, לא רק מספר הנכנסים
והיוצאים ממנה משפיע על העומס.
בתחנת האוניברסיטה יש עומס שלא נובע ממספר הנכנסים והיוצאים, אלא מכך שהיא תחנת מעבר חשובה. גם נוסעים שעוברים בתחנה בין רכבות הינם משתמשים בתחנה ומהבחינה הזו בתחנת האוניברסיטה יש אלמנט של עומס שכמעט לא קיים למשל בתחנת השלום שאינה נחשבת לתחנת מעבר. והסוג הזה של עומס לא מופיע בסטטיסטיקה.
אמנם אין סטטיסטיקה על כך, אבל אני לא הייתי מתפלא אם מספר העוברים בתחנה בין רכבות אפילו מתקרב למספר הנכנסים לתחנה.
לזה צריך להוסיף גם את כל אלה שיורדים למטה ונוסעים לרמת החייל/אבן גבירול/רידינג