מה דעתכם על הרעיון הזה?

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member


כשמדובר בעומס תחנה, לא רק מספר הנכנסים
והיוצאים ממנה משפיע על העומס.
בתחנת האוניברסיטה יש עומס שלא נובע ממספר הנכנסים והיוצאים, אלא מכך שהיא תחנת מעבר חשובה. גם נוסעים שעוברים בתחנה בין רכבות הינם משתמשים בתחנה ומהבחינה הזו בתחנת האוניברסיטה יש אלמנט של עומס שכמעט לא קיים למשל בתחנת השלום שאינה נחשבת לתחנת מעבר. והסוג הזה של עומס לא מופיע בסטטיסטיקה.
אמנם אין סטטיסטיקה על כך, אבל אני לא הייתי מתפלא אם מספר העוברים בתחנה בין רכבות אפילו מתקרב למספר הנכנסים לתחנה.

לזה צריך להוסיף גם את כל אלה שיורדים למטה ונוסעים לרמת החייל/אבן גבירול/רידינג
 
אבל אלה נחשבים במניין היוצאים מהתחנה


לזה צריך להוסיף גם את כל אלה שיורדים למטה ונוסעים לרמת החייל/אבן גבירול/רידינג
אבל אלה נחשבים במניין היוצאים מהתחנה
כל מי שיוצא דרך הולידטורים, לא משנה אם לכיוון האוניברסיטה או לכיוון מרכז הירידים / שדרות רוקח, נכלל במניין היוצאים מהתחנה.
לעומת זאת, הנוסעים שמחליפים רכבות בתחנה לא עוברים דרך הולידטורים ולא נכללים לא בנוסעים הנכנסים ולא בנוסעים היוצאים.
 

droriko

New member
ברור ברור

אבל אלה נחשבים במניין היוצאים מהתחנה
כל מי שיוצא דרך הולידטורים, לא משנה אם לכיוון האוניברסיטה או לכיוון מרכז הירידים / שדרות רוקח, נכלל במניין היוצאים מהתחנה.
לעומת זאת, הנוסעים שמחליפים רכבות בתחנה לא עוברים דרך הולידטורים ולא נכללים לא בנוסעים הנכנסים ולא בנוסעים היוצאים.
ברור ברור
רק שהחבר'ה פה התייחסו לעומס של התחנה כאילו כל הצבר שלה הולך ישר לאוניברסיטה, אז אני רק כתבתי שמכל העומס צריך לנכות בנוסף לאלה שזאת תחנת מעבר בשבילם(כמו שציינת) גם את אלה שיורדים לרוקח. זה עדיין יוצא הרבה אנשים,אבל הרבה פחות ממה שהסטטיסטיקה מראה.
 

droriko

New member
יוצא הרבה אנשים=יוצא הרבה סטודנטים

ברור ברור
רק שהחבר'ה פה התייחסו לעומס של התחנה כאילו כל הצבר שלה הולך ישר לאוניברסיטה, אז אני רק כתבתי שמכל העומס צריך לנכות בנוסף לאלה שזאת תחנת מעבר בשבילם(כמו שציינת) גם את אלה שיורדים לרוקח. זה עדיין יוצא הרבה אנשים,אבל הרבה פחות ממה שהסטטיסטיקה מראה.
יוצא הרבה אנשים=יוצא הרבה סטודנטים
 

down under

New member
להערכתי הזהירה, ביום יום (לא בזמן מופעים)

ברור ברור
רק שהחבר'ה פה התייחסו לעומס של התחנה כאילו כל הצבר שלה הולך ישר לאוניברסיטה, אז אני רק כתבתי שמכל העומס צריך לנכות בנוסף לאלה שזאת תחנת מעבר בשבילם(כמו שציינת) גם את אלה שיורדים לרוקח. זה עדיין יוצא הרבה אנשים,אבל הרבה פחות ממה שהסטטיסטיקה מראה.
להערכתי הזהירה, ביום יום (לא בזמן מופעים)
מבין היורדים מהרכבת ויוצאים לסבסבות היציאה החלוקה היא בערך 50:50 מבין
הפונים ימינה לפונים שמאלה. ימינה אחרי הסבסבות זה לגני התערוכה/פארק הירקון/לונה פארק ושד' רוקח ושמאלה זה למסוף האוטובוסים/האונ'/הנהלת תנובה.

אני אפילו משער שביום יום, שוב, לא יום של מופעים בפארק ולא תערוכה מיוחדת
בגני התערוכה, יש אפילו רוב קל לטובת הפונים ימינה (לאזור רוקח) לעומת שמאלה
(האונ' והמסוף ו"תנובה").
 

felixr

New member
הנהלת תנובה ממש לא נמצאת שם

להערכתי הזהירה, ביום יום (לא בזמן מופעים)
מבין היורדים מהרכבת ויוצאים לסבסבות היציאה החלוקה היא בערך 50:50 מבין
הפונים ימינה לפונים שמאלה. ימינה אחרי הסבסבות זה לגני התערוכה/פארק הירקון/לונה פארק ושד' רוקח ושמאלה זה למסוף האוטובוסים/האונ'/הנהלת תנובה.

אני אפילו משער שביום יום, שוב, לא יום של מופעים בפארק ולא תערוכה מיוחדת
בגני התערוכה, יש אפילו רוב קל לטובת הפונים ימינה (לאזור רוקח) לעומת שמאלה
(האונ' והמסוף ו"תנובה").
הנהלת תנובה ממש לא נמצאת שם
אלא במתחם סינמה סיטי בגלילות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה