ודאי שאני מאמינה באסטרלוגיה
זה הגיוני ביותר וההסבר הוא פשוט מאוד. מכיוון שההשפעה האסטרולוגית לא יכולה להיות ע"י העברה גנטית פשוטה עם התפצלות מנדלית, מכיוון שאז צאצא של אריה ובתולה למשל היה מקבל גנים משניהם והיו בו תכונות אופי מעורבות משני הוריו ללא קשר למזל בו נולד, תוך יצירת אינספור סוגי אופי העולים על ה12 המותרים. מכיוון שאסטרלוגיה היא עובדה מוכחת (הרי טכנופובית והרבה אחרים חוזים בדיוק מפליא את המזל) צריך להיות הסבר אחר. ההסבר הפשוט הוא אפי-גנטיקה, המטען הגנטי אכן לא מושפע מהמזל אבל ההתבטאות שלו מכוונת ע"י הקרינה המתקבלת מכוכבי השמיים בזמן הלידה. הלידה הוא כמובן תהליך המלווה בסטרס גבוהה ולכן המטען הגנטי חשוף יותר לפגיעות של סטרס סביבתי כגון הקרינה הקוסמית, הקרינה הזו לכן משפיעה באופן ישיר על התבטאות הגנום ובהתאם לקרינה אזורים שונים נהפכים להטרוכרומטין, חומר גנטי הדוק סביב הסטונים ומגולגל בחוזקה ולכן פחות משועתק ומתבטא, אזורים אחרים גם כן בהתאם נפתחים לשעתוק. הקרינה הזו בהתאם למזל גם גורמת לאסטילציה, מתילציה ושאר שינויים המשפיעים על התבטאות הגנים, בעקבות כל השינויים האפיגנטיים האלו, התבטאות של תכונות אופי תהיה דומה בין מזלות, מכיוון שהקרינה איה נחשפו עפ"י מיקום הכוכבים בשמיים ובעקבותיה שינויי התבטאות המטען הגנטי היתה דומה. ה15% שטכנופובית הייתה עדה להם שאינם תואמים את המזל שלהם, אינם טעות מדגם או חלילה טעות באבחנה. ה15 אחוז האלו האופי שלהם השתנה בצורה דרמטית בעקבות נשיכתם ע"י ערפדים. כידוע לכולנו ערפדים נושכים אנשים ומדביקים אותם בחלק מתכונות האופי שלהם. בניגוד לאמונה הרווחת תכונות האופי האלו לא כוללות בהכרח שתית דם, אלה יכולים להיות תכונות בולטות פחות. התהליך הזה קורא ע"י וירוס DNA שהערפדים נושאים ברוקם, בזמן הנשיכה הDNA של הוירוס עובר ריקומבנציה עם המטען הגנטי של הקורבן ומתחיל להיות מתורגם. מכיוון שהחומר הגנטי מכיל גם כן פקטורי שיעתוק חזקים, אזורים רבים בחומר הגנטי משתנים, ההטרוכרומטין נפתח, היסטונים נעים, חלבונים חדשים נוצרים והאופי משתנה וכבר אינו דומה לזה שהוטבע בו ע"י הקרינה בזמן לידתו. <זה היה כיף>