מאמינים במזל??
זה לא שרשור צחוק אני באמת רצינית....! לפני שיצאתי מאד האמנתי באסטרולוגיה.וכו...בגרפולוגיה(אמא שלי מנתחת כתבי יד) וכל מיני דברים כאלו. שיצאתי התברר לי שהרבה מהיוצאים ובכלל הרבה אנשים לא מאמינים לזה... זה לא שאני תמימה או נאיבית( אני לא!) פשוט אני מאמינה שהחודש והיום בו נולדתי משפיעים על האופי של החיים... אני מזל אריה...(סתם לידע הכללי) פליז פליז לא לשרשר אחרי שניה.....
)
זה לא שרשור צחוק אני באמת רצינית....! לפני שיצאתי מאד האמנתי באסטרולוגיה.וכו...בגרפולוגיה(אמא שלי מנתחת כתבי יד) וכל מיני דברים כאלו. שיצאתי התברר לי שהרבה מהיוצאים ובכלל הרבה אנשים לא מאמינים לזה... זה לא שאני תמימה או נאיבית( אני לא!) פשוט אני מאמינה שהחודש והיום בו נולדתי משפיעים על האופי של החיים... אני מזל אריה...(סתם לידע הכללי) פליז פליז לא לשרשר אחרי שניה.....