מאמינים במזל??

naty 1

New member
לא הבנת

זו לא היתה פרודיה. אני באמת רואה הילות וקורא בתחת. לא ראית כמה זה היה מדוייק?! זאת לא פעם ראשונה שאנשים מנסים לשכנע אותי שאני באמת רואה הילות באופן חריג ביותר ורק מסתתר מאחורי מעטה של צחוק וציניות מתוך פחד מעוצמת הגילוי ובהירות המחזה. מעתה לא ייאמר עוד הרב-הרנטגן, המקובל-הסי. טי. אלא היוצב"ש-מכונת השיקוף. (נוחי דנקנר אייכה? לא הבנת שרנטגן שייך למאה הקודמת?) ודרך אגב, צבע ההילה שלי בשתן השתנה לחלוטין. יש שם שיקוף של נוכלות, גאונות, ניצוצות של טירוף והתגלגלות נשמתו של משיח בן דוד. נ.ב. לאלו שמפחדות להתחיל עם התחת ניתן להתחיל בהדרגה עם איברים אחרים. סיפור קורות חיים כולל תאריכים מדוייקים על פי הילה, ניתן לאנ"ש בשלב זה תמורת תשלום סימלי בלבד.
 

אבזץ

New member
קריעה בהולה בהילה. דרוש איחוי.

צ'מע, זה בוודאי מסייע לבעילה. מז'נר, "יש לך משהו עצוב בעיניים". אמור מעתה: אני רואה לך בהילה בעילה אסורה בהסכמה. אל בהלה הבעילה עלי.
 

naf86

New member
אתה באמת

קורא בתחת? יש לי איזה שכן זקן בן 90 שבאמת מאמין בדברים האלה. אפשר להפנות אותו אליך?
 

naty 1

New member
אבל האור האנרגטי שלי

עובד רק על בחורות ועד גיל 40. אין לי מושג למה. אולי זה קשור לחיבור בין יסוד לתפארת זיווג העליון דוכרא ונוקבא, בבחינת "ארבעים שנה אקוט בדור" ויש בזה עוד רזים נוראים ונפלאים ביותר, בבחינה הנוראה של "התחת אלוהים אני", וליקוט ניצוצות דקדושה וכח סמאל וכת דיליה מלפנים ומאחור שעדיין לא הגיעה השעה לגילויים הנורא, בטרם צמצום האלוהות במלחמת גוג ומגוג, בסוד "ויאמר ה' אל השטן יגער בך ה' השטן הבוחר בירושלם". כל זאת, עד אשר מרוב צמצום האור והיתוך הכלים הרוחניים, יופיע המפץ הגדול הרוחני אשר זמנו הולך ומתקרב לאחר המפץ הגדול הגשמי שהתרחש בעת הצמצום הראשון, סוד צמצום האור של "חור שחור" דמאחור, לעומת ה"ננס לבן" והוא בבחינת סוד אור וחושך, והוא סוד אור שבעת הימים הגנוז לצדיקים אשר יאיר שבעתיים מאור השמש הפועלת על ידי היתוך אטומי גשמי לה סגדו עוד במצרים הטמאה (הוא סוד האל המצרי "רע" וכשמו כן הוא שורש הרע והטומאה ממנו התגלגלו אלוהי כסף וזהב, הוא תרבות החומר אשר יתגבר במדינת אמריקע מצאצאי אדום תרבות אנשים חטאים, העלוקה בספר משלי הצווחת הב הב), וזהו סוד עולם החומר והאטום, וסוד בריאת המאור הקטן והגדול הוא השמש הפועלת בהיתוך נורא זה (כידוע שלעתיד לבוא השמש תתקטן והלבנה תחזור לתפארתה, והלכה לעתיד לבוא כבית שמאי בסוד גבורה ודין המתגברין על החסד ועל החסידה שעושה חסד רק עם חברותיה בסוד בני ישראל, והוא סוד ליקוי לבנה סימן רע לישראל וליקוי חמה סימן רע לשבעין עממין), וסוד הארץ המקיפה את השמש שנתגלה עם הפצת הטומאה הקרויה בפי הקליפות תקופת "הנאורות", בלשון סגי נהור, והוא מיסוד "קופרניקוס" מלשון "אפיקורסין" ובסוד "אין מפטירין אחר הפסח אפיקומן", כאשר האמת לאמיתה היא הפוכה בתכלית אם מסתכלין מיסוד הרוח ומקום "אבן היסוד", בסוד "האבן האחת" ו"אבן מאסו הבונים היתה לראש פינה" (וראש פינה היא היא צפת והאר"י הקדוש יצא אף הוא כבני ישראל בשעתו ממצרים מקור הטומאה לראש פינה, ככח המשקל לסמאל וקופרניקוס ואפיקורסין שחיק עצמות), הוא מקום קודש הקדשים עליו נאמר ושכנתי בתוכם והוא סוד תורת היחסות, בתוך כל אחד ואחד לפום אור דיליה, וסוד נורא זה נגלה אך לאחרונה בעקבתא דמשיחא וחוצפה יסגא על ידי הניצוצות דטומאה מזרע היהודים שהתערבבו בערב רב במדינת החומר, וסימנך "איין שטיין" ותרגומו "אבן אחת" בשפת העמלקים דאשכנז, היא גרממיא של אדום בה גלו ניצוצות בני ישראל עד לחורבן הגדול והנורא יום שואה ומשואה אשר יקדם לגוג ומגוג, וסוד האבן האחת אשר תברח בעת שואה ומשואה ממקור הטומאה בגרממיא (אטום מלשון צמצום האור ואטימותו המלאה, שבירת האור והאנרגיה מפירוק הגשמיות באבן אחת רמז לחומר האחד, ומציאת נקודת האור האלוהי הנקרא "עאנרגיע" וסביבה אלקטרון והפרוטון המוזכר ביחזקאל מראה החשמל במרכבה), עליה נהרגו שבעים בניו של אלימלך בספר שופטים, הוא האל האדם הקדמון והוא כנגד שבעין עממין ושבעים פנים לתורה ובסוד כל השביעין חביבין, קדושת אומות העולם אשר התערבו מתחת לנ' שערי טומאה, והוא סוד נורא ואיום והוא סוד "האבן האחת" עליו יניח צדיק ראשו, בחלום יעקב הוא ספירת היסוד בבחינת דוכרא המתאחד עם שכינתא בגלותא הקרויה כנסת ישראל בדייקא ודו"ק, ובבחינת מלאכי אלוהים עולים ויורדין בו, בסוד כשהם עולים עולים עד לרקיע וכשיורדים יורדים עד לתהום בבחינת נמשלו לכוכבים ועפר, להבדיל מאומות העולם המשמשין כממוצע, כנשיאי הדור שבכל דור ודור, וכל זאת בסוד "תורה חדשה מאיתי תצא" ועדיין לא ניתנה הרשות לגלותו ולו אף בדרך צחוק ועזות פנים דערב רב ושל שנה ופירש שקשה מכולן. וכידוע סוד החור השחור (בסוד חם ובנו כנען אשר גילה את ערוותו לאחר המבול ובנו כוש) והננס הלבן (בסוד שם ובגדי לבן דיום הכיפורים) והננס האדום (בסוד מלאכו של עשיו הוא אדום יפייפותו של יפת) אשר נתגלו על ידי חכמי אומות העולם עליהם נאמר חכמה בגויים תאמין, אך לא בינה ודעת בסוד חב"ד, וספירת דעת אשר התגלתה אך על ידי תורת החסידות הבעשט והתניא, שעליהן נאמר טוב שם טוב משמן טוב בבחינת אהרן הכהן המשוח בשמן, ו"ישראל" בעל שם טוב גובר על כולנה, וגם על סודות דאתגליא על ידי כח הגאונות דירושלים שבליטא מכח קבלת הרמח"ל בלבד הוא הגאון מוילנא, בבחינת "שרית עם אלוהים ואנשים ותוכל", וזאת דייקא לאחר המלחמה עם שרו של עשיו ולקיטת הקליפות בגיד הנשה והוא צולע על יריכו ועליו צווח הכתוב "ישראל אשר בך אתפאר". והסוד נעלם וחתום עד להתגלות משיחא קדישא בן דוד, הנמצא איתכם למטה מעשרה טפחים בפורום זה ממ"ש, לאחר צחצוח הכפתורים והרוכסן ולאחר ריקון השז"ל בניה של לילית, וכותב ברגע זה ממ"ש סודות טמירין ונוראים ביותר, וכל זה בבחינת "נורא ואיום מי ישיגנו" ובסוד "והיה העקוב למישור והרכסים לבקעה" וסימנך איפכא מסתרא וגומר, שאין לשום בר נש יסוד והבנה בהם, והוא סוד "כי לא יראני האדם וחי". ורק לנשמה חלק אלוה ממעל יכולה להיות השגה חלקית ומטושטשת בהם באינטאיציה בלבד, וגם זאת אך בבחינת "וראית את אחוריי ופני לא ייראו", הנקרא בפי הערב רב בטעות, כקריאה בתחת, והוא בסוד האמיתי נשיקין קדישין עתיקין וגומר. ולפינת ההשכלה הכללית: 1. הידעתם שספר הקבלה הראשון ועל כריכתו ציור עשרת הספירות, הודפס על ידי קהילה נוצרית, שראתה בתורת הקבלה (הלוריאנית בעיקר) הסבר לשילוש הקדוש, בפרט על פי תורת האר"י שמהאל הנעלם ה"אין סוף", הואצלה האלוהות לאלוהות בדמות "אדם קדמון", ולה 10 הספירות אשר נפגמו בשבירת הכלים שלא הצליחו להכיל את האור למרות צמצומו של האל, כאשר האל בדמות אדם קדמון הוא זה שאחראי לבריאת העולם ולזיווג ספירת היסוד (דוכרא) עם ספירת תפארת (נוקבא-השכינה, תפארת ישראל) וממנו הואצלו 10 ספירות ומהן עוד 10 ספירות וכו' וכו', דרך הנשמה המהווה חלק אלוה ממעל, וממנו לנפש רוח ויחידה, עד לגשמיות המוחלטת. 2. הידעתם שעל פי שבתאי צבי, מהאל הנעלם והכללי הואצל אלוהי ישראל? נ.ב. אמרתי לכם שאנשים באמת יפנו אליי. נשבע לכם שקיבלתי כמה פניות בפרטי. ועכשיו במטותא, כל עוד עניין ההילות לא הפך כלכלי, אני צריך גם לדאוג לפרנסה בדרך יותר קונבנציונלית. נא לעמוד בתור ולקחת מספר.
 
ביררתי עם מגלה סודית מקצועי

אל תגזים - הסוד הוא אמנם "איום", אך לא כל "נורא". ומה שחסרת זו כמובן המילה הכי משמעותית בפסיכופתולוגיה של קשקשת הדרשות - "וידוע". מילה שבעצם מונעת כל סוג של הנץ ביקורת אפשרית. כי הרי "ידוע" ואם אינך "יודע" האשם בך ומרכז כובד ההוכחה עובר מן המקשקש אל השומע שמחוייב להפריך אם בכלל עוד בא לו משהו, ומה עוד שהמפורסמות אינן צריכות רעיה, אלא אם כן הן נוטות ליחסים לסביים וכידוע שיש בזה איזה סודות נפלאין מה שאי אפשר לתאר (אולי בכל זאת אפשר לתאר? נו, רבי, אל תהיה כזה...תביא תיאור...תימצות אפילו...)
 

אבזץ

New member
אולי תעשה אצלי פנלים?

יש'ך, אני קורא, המון זמן פנוי. אההה?
 

naty 1

New member
זה הנפש פנויה

הלוואי זה היה הזמן. כבר אמרו חכמינו: וגם הנפש לא תימלא, משל למה הדבר דומה, לעירוני שנשא בת מלכים אם יביא לה כל מה שבעולם, אינן חשובין לה כלום. למה? שהיא בת מלך, כך הנפש אילו הבאת לה כל מעדני עולם, אינם כלום לה. למה? שהיא מן העליונים (מדרש קהלת) האדם מחפש משמעות ותוכן, בעיקר אם הוא איש פחות חומרי באופיו. מכאן נובעים כל הבלי האמונות הטפלות מדת ועד הילה, מחוט אדום על הזרוע ועד שרוך נעל שמאלית תחילה. האם אהבה גדולה למישי תשלים את דמות האב הגדולה שמילאה תוכן חיות ואמונה עד גיל ההתפכחות הכואבת? עושה אולי פנלים לנשמה? מחזיר אהבות קדומות?
 

אבזץ

New member
תחזיר. האהבה היא מהות החיים. נולדנו לאהוב.

אהבה תציל ממוות. אין מוקדמת ומאוחרת, ויפה שעה אחת קודם.
 
אתה לא מחדש כלום

אדמורים עושים את זה כבר מאות שנים. ובהצלחה רבה. מה שמלמד יותר על הרמה האינטלקטואלית של החסידים שלהם, יותר מאשר על הרמה הרוחנית של האדמורים עצמם. מצד אחד. ומצד שני, מלמד על הרמה המוסרית של האדמורים יותר מאשר על תאוות הבצע של משמשיהם.
 
הילות ותקשור

מזכיר לי מקרה מלפני כמה שנים. הצטרפתי לידידה, שעוסקת ברפואה אלטרנטיבית, לביקור בגני התערוכה שם התקיימה תערוכה בנושאי מיסטיקה ורפואה אלטרנטיבית (או משהו דומה). הסתובבנו בין הדוכנים השונים ובאחד מהם נכנס עימי לשיחה האיש שעמד שם. אחרי שיחה קצרצרה אמר לי שרואה אצלי הילה נהדרת
שמלמדת שיש לי יכולת תקשור טבעית גבוהה במיוחד. בהמשך לזה הסביר לי שאת יכולת התקשור כדאי לפתח בקורסים של הילינג שהוא מעביר. שאלתי כמה עולה הקורס הראשון בסדרה ותשובתו הייתה, X,XXX ש"ח. אמרתי לו תודה על השיחה ושאחשוב על כך ונפרדנו. מהסקרנות, נעמדתי לא הרחק מממנו והאזנתי לשיחותיו עם אנשים שבאו אחרי. מתברר שכמעט אצל כולם הוא רואה הילה נהדרת שמלמדת שיש להם יכולת תקשור טבעית גבוהה במיוחד. ושלכל אלו כדאי לפתח את יכולת התקשור שלהם בקורסים של הילינג שהוא מעביר ושמחירם X,XXX ש"ח ... * דווקא היה בנאדם נחמד
 

אומי5

New member
כן ולא

בעיקר לא. קל מאוד לראות אדם ולפי צורת הלבוש וההתנהגות שלו לזרוק לו כמה תכונות אופי ,אם הוא בסיטואציה של קריאה במזל והוא חושב שמי שיושב מולו יודע את זה ולא מנחש ,הוא גם יסכים עם דברים חצי נכונים. יכול להיות שיש אנרגיות מהיקום שמשפיעות על החיים שלנו . יכול להיות גם ששנים של מחקר הצליחו למצוא חלק מהחוקיות של זה. אבל בטח לא מספיק כדי לשכנע אותי שהם יודעים מה יקרה לי . יש לי חבר שנולד באותו לילה כמוני ,אותה שנה אותו תאריך עיברי . וכמו כל החברים שלי ,בחלק הוא דומה ובחלק שונה. יש לי עוד כמה חברים שנולדו באותו חודש ,ושוב חלק דומים חלק שונים כל אחד במשהו אחר.
 

naf86

New member
מישהו פה ראה את התוכנית "הכוח"?

שמשודר בערוץ 10? למי שלא מכיר זה תוכנית על מתמודדים בעלי "כוחות" שונים שנדרשים לעשות כל מיני משימות. חלקם מתייעצים עם מלאכים, רוחות, קלפים וכל מיני שטויות דומות. כמובן שבמשימות חצי מהמשתתפים לא מצליחים לעבור את המשימות ביחד עם הכוחות ה"מיוחדים" שלהם, ובסוף כל תוכנית מעיפים מתמודד. אישתי ואני עקבנו אחרי התכנית ושמתי לב שבהרבה מהמשימות שבו צריך לתאר משהו, הם מתארים באופן כללי שהתיאור מתאים לחצי מהאנשים בעולם. בתוכנית היו שופטים שכל מילה שאחד מבעלי הכוחות אמר הם התפאלו מהיכולת של האדם לדעת את זה. רק נתן זהבי שיחק את הצד המציאותי והעיר על כך שזה פשוט תיאור כללי מידי. ההתרשמות שלי מהתכנית היא שלכל המשתתפים ביחד יש את כמות הכוחות שיש לאורי גלר. הנקודה שלי היא שאמונה היא דבר ייחודי לכל אדם. אם אדם מאמין במזלות או באסטרולוגיה או בכוחות שונים הוא כבר ימצא את הדרך לשכנע את עצמו באמיתות הדברים. אמת זו היא האמת הפנימית של האדם ואין לאף אחד אחר זכות להטיל בה ספק. למי שרוצה להוציא את כספו וזמנו בדברים כאלו שיהיה לו לבריאות. אני אישית לא מתחבר לזה.
 

naf86

New member
ובהקשר לתוכנית "הכוח"

אולי זה כוח עליון שבדיוק כשאני חושב על התוכנית יש פרסומת של אחת מהמשתתפות....
 
קודם כל

אני קצת סקפטי בקשר לזהרציני ... אבל אולי יש בזה משהו ... בתנך מוזכרים חרטומים אבל זה לא נראה ממש מתוחכם בכל זאת אולי ...
 
מזל אחד יש לכל הבני מזל כאן

חיים בריאים וקיימים שותים מטיילים לומדים עובדים ו"עוד".... אז לכל השליימזלים ברוכים הבאים.. ותגידו למזל מקומה 2 שתבוא עליכם במהרה בימינו אמן. מזל טוב!!!!
 
אצלי....

אמרו דברים נכונים וספציפים מאד..כף יד..נמורולגיה אבל הכי נכון זה גרפולוגיה... אמא שלי לא מסכימה לקרוא לנתח את הכתב שלי יותר ...אולי היא מפחדת לראות דברים לא נעימים...
 

קופיפלה

New member
הקטע הוא

שאם זה קרובים או חברים אז תמיד מורידים את מה שרוצים או מוסיפים אני יאמין לזה ברגע שאדם שבכלל לא מכיר אותי יגיד דברים נכונים
 
למעלה