אבל האור האנרגטי שלי
עובד רק על בחורות ועד גיל 40. אין לי מושג למה. אולי זה קשור לחיבור בין יסוד לתפארת זיווג העליון דוכרא ונוקבא, בבחינת "ארבעים שנה אקוט בדור" ויש בזה עוד רזים נוראים ונפלאים ביותר, בבחינה הנוראה של "התחת אלוהים אני", וליקוט ניצוצות דקדושה וכח סמאל וכת דיליה מלפנים ומאחור שעדיין לא הגיעה השעה לגילויים הנורא, בטרם צמצום האלוהות במלחמת גוג ומגוג, בסוד "ויאמר ה' אל השטן יגער בך ה' השטן הבוחר בירושלם". כל זאת, עד אשר מרוב צמצום האור והיתוך הכלים הרוחניים, יופיע המפץ הגדול הרוחני אשר זמנו הולך ומתקרב לאחר המפץ הגדול הגשמי שהתרחש בעת הצמצום הראשון, סוד צמצום האור של "חור שחור" דמאחור, לעומת ה"ננס לבן" והוא בבחינת סוד אור וחושך, והוא סוד אור שבעת הימים הגנוז לצדיקים אשר יאיר שבעתיים מאור השמש הפועלת על ידי היתוך אטומי גשמי לה סגדו עוד במצרים הטמאה (הוא סוד האל המצרי "רע" וכשמו כן הוא שורש הרע והטומאה ממנו התגלגלו אלוהי כסף וזהב, הוא תרבות החומר אשר יתגבר במדינת אמריקע מצאצאי אדום תרבות אנשים חטאים, העלוקה בספר משלי הצווחת הב הב), וזהו סוד עולם החומר והאטום, וסוד בריאת המאור הקטן והגדול הוא השמש הפועלת בהיתוך נורא זה (כידוע שלעתיד לבוא השמש תתקטן והלבנה תחזור לתפארתה, והלכה לעתיד לבוא כבית שמאי בסוד גבורה ודין המתגברין על החסד ועל החסידה שעושה חסד רק עם חברותיה בסוד בני ישראל, והוא סוד ליקוי לבנה סימן רע לישראל וליקוי חמה סימן רע לשבעין עממין), וסוד הארץ המקיפה את השמש שנתגלה עם הפצת הטומאה הקרויה בפי הקליפות תקופת "הנאורות", בלשון סגי נהור, והוא מיסוד "קופרניקוס" מלשון "אפיקורסין" ובסוד "אין מפטירין אחר הפסח אפיקומן", כאשר האמת לאמיתה היא הפוכה בתכלית אם מסתכלין מיסוד הרוח ומקום "אבן היסוד", בסוד "האבן האחת" ו"אבן מאסו הבונים היתה לראש פינה" (וראש פינה היא היא צפת והאר"י הקדוש יצא אף הוא כבני ישראל בשעתו ממצרים מקור הטומאה לראש פינה, ככח המשקל לסמאל וקופרניקוס ואפיקורסין שחיק עצמות), הוא מקום קודש הקדשים עליו נאמר ושכנתי בתוכם והוא סוד תורת היחסות, בתוך כל אחד ואחד לפום אור דיליה, וסוד נורא זה נגלה אך לאחרונה בעקבתא דמשיחא וחוצפה יסגא על ידי הניצוצות דטומאה מזרע היהודים שהתערבבו בערב רב במדינת החומר, וסימנך "איין שטיין" ותרגומו "אבן אחת" בשפת העמלקים דאשכנז, היא גרממיא של אדום בה גלו ניצוצות בני ישראל עד לחורבן הגדול והנורא יום שואה ומשואה אשר יקדם לגוג ומגוג, וסוד האבן האחת אשר תברח בעת שואה ומשואה ממקור הטומאה בגרממיא (אטום מלשון צמצום האור ואטימותו המלאה, שבירת האור והאנרגיה מפירוק הגשמיות באבן אחת רמז לחומר האחד, ומציאת נקודת האור האלוהי הנקרא "עאנרגיע" וסביבה אלקטרון והפרוטון המוזכר ביחזקאל מראה החשמל במרכבה), עליה נהרגו שבעים בניו של אלימלך בספר שופטים, הוא האל האדם הקדמון והוא כנגד שבעין עממין ושבעים פנים לתורה ובסוד כל השביעין חביבין, קדושת אומות העולם אשר התערבו מתחת לנ' שערי טומאה, והוא סוד נורא ואיום והוא סוד "האבן האחת" עליו יניח צדיק ראשו, בחלום יעקב הוא ספירת היסוד בבחינת דוכרא המתאחד עם שכינתא בגלותא הקרויה כנסת ישראל בדייקא ודו"ק, ובבחינת מלאכי אלוהים עולים ויורדין בו, בסוד כשהם עולים עולים עד לרקיע וכשיורדים יורדים עד לתהום בבחינת נמשלו לכוכבים ועפר, להבדיל מאומות העולם המשמשין כממוצע, כנשיאי הדור שבכל דור ודור, וכל זאת בסוד "תורה חדשה מאיתי תצא" ועדיין לא ניתנה הרשות לגלותו ולו אף בדרך צחוק ועזות פנים דערב רב ושל שנה ופירש שקשה מכולן. וכידוע סוד החור השחור (בסוד חם ובנו כנען אשר גילה את ערוותו לאחר המבול ובנו כוש) והננס הלבן (בסוד שם ובגדי לבן דיום הכיפורים) והננס האדום (בסוד מלאכו של עשיו הוא אדום יפייפותו של יפת) אשר נתגלו על ידי חכמי אומות העולם עליהם נאמר חכמה בגויים תאמין, אך לא בינה ודעת בסוד חב"ד, וספירת דעת אשר התגלתה אך על ידי תורת החסידות הבעשט והתניא, שעליהן נאמר טוב שם טוב משמן טוב בבחינת אהרן הכהן המשוח בשמן, ו"ישראל" בעל שם טוב גובר על כולנה, וגם על סודות דאתגליא על ידי כח הגאונות דירושלים שבליטא מכח קבלת הרמח"ל בלבד הוא הגאון מוילנא, בבחינת "שרית עם אלוהים ואנשים ותוכל", וזאת דייקא לאחר המלחמה עם שרו של עשיו ולקיטת הקליפות בגיד הנשה והוא צולע על יריכו ועליו צווח הכתוב "ישראל אשר בך אתפאר". והסוד נעלם וחתום עד להתגלות משיחא קדישא בן דוד, הנמצא איתכם למטה מעשרה טפחים בפורום זה ממ"ש, לאחר צחצוח הכפתורים והרוכסן ולאחר ריקון השז"ל בניה של לילית, וכותב ברגע זה ממ"ש סודות טמירין ונוראים ביותר, וכל זה בבחינת "נורא ואיום מי ישיגנו" ובסוד "והיה העקוב למישור והרכסים לבקעה" וסימנך איפכא מסתרא וגומר, שאין לשום בר נש יסוד והבנה בהם, והוא סוד "כי לא יראני האדם וחי". ורק לנשמה חלק אלוה ממעל יכולה להיות השגה חלקית ומטושטשת בהם באינטאיציה בלבד, וגם זאת אך בבחינת "וראית את אחוריי ופני לא ייראו", הנקרא בפי הערב רב בטעות, כקריאה בתחת, והוא בסוד האמיתי נשיקין קדישין עתיקין וגומר. ולפינת ההשכלה הכללית: 1. הידעתם שספר הקבלה הראשון ועל כריכתו ציור עשרת הספירות, הודפס על ידי קהילה נוצרית, שראתה בתורת הקבלה (הלוריאנית בעיקר) הסבר לשילוש הקדוש, בפרט על פי תורת האר"י שמהאל הנעלם ה"אין סוף", הואצלה האלוהות לאלוהות בדמות "אדם קדמון", ולה 10 הספירות אשר נפגמו בשבירת הכלים שלא הצליחו להכיל את האור למרות צמצומו של האל, כאשר האל בדמות אדם קדמון הוא זה שאחראי לבריאת העולם ולזיווג ספירת היסוד (דוכרא) עם ספירת תפארת (נוקבא-השכינה, תפארת ישראל) וממנו הואצלו 10 ספירות ומהן עוד 10 ספירות וכו' וכו', דרך הנשמה המהווה חלק אלוה ממעל, וממנו לנפש רוח ויחידה, עד לגשמיות המוחלטת. 2. הידעתם שעל פי שבתאי צבי, מהאל הנעלם והכללי הואצל אלוהי ישראל? נ.ב. אמרתי לכם שאנשים באמת יפנו אליי. נשבע לכם שקיבלתי כמה פניות בפרטי. ועכשיו במטותא, כל עוד עניין ההילות לא הפך כלכלי, אני צריך גם לדאוג לפרנסה בדרך יותר קונבנציונלית. נא לעמוד בתור ולקחת מספר.