גם וגם... הכי טוב
אחד חמוד, מתחשב, עדין,ששואל אותך, שמציע לך לפני שלוקח,ששואל אם את זקוקה לעזרה... והוא גם אופנוען, חובב ספורט אתגרי, ספונטני ועם הומור מטורף. יש כאלו, בחיי שיש. פעם משיהו שאל אותי למה התאהבתי בזה שהתחתנתי איתו... עניתי לו כי הוא היה שילוב "מהנדס אופנוען". וואלה - זה בדיוק זה. בכלל לא בעד או או מעדיפה אנשים שהם גם וגם יותר שלמים, יותר מורכבים, יותר מעניינים.