ללא מילים (כמעט)

user4576

New member
אז למה שחררו אותה?

הצבא לא חייב לשחרר כל בחורה שמצהירה שהיא דתייה (או לשחרר דתיות בכלל) - הוא בוחר לעשות זאת. לאחר שהיא התחרטה גייסו אותה כי היא רצתה - הצבא עושה לה טובה שהוא מגייס אותה ולא להפך.
 
הצבא עושה לה טובה??

קצת הגזמנו לא?? הצבא בוחר לשחרר בנות דתיות מטעמים שונים , אך אין זה אומר שהוא לא זקוק לאותו כוח אדם. עובדה שכשהיא רצתה לשרת , לא דחו אותה כי הם לא צריכים , ההפך , הם קיבלו אותה . ושוב , אין לי טענה נגד בנות דתיות שמקבלות פטור מהצבא . יש לי טענה נגד בנות חילוניות שמצהירות שהן דתיות כדי לקבל פטור מהצבא . אז עכשיו אתה תגיד שזה פטור חוקי ואם הצבא היה רוצה הוא היה תופס אותן וכו' וכו' , כבר ניהלנו את השיחה הזאת לפחות עשרים פעם . אם אתה לא רואה הבדל בין בחורה דתיה שמקבלת פטור לבין בחורה חילונית שמצהירה שהיא דתיה כדי לקבל פטור , יש לך בעיה .
 

user4576

New member
הצבא בוחר לשחרר אותן

אם הוא היה צריך אותן - הוא לא היה משחרר אותן. הצבא הסכים לקבל אותה מכיוון שהיא רצתה, ועשו לה טובה, בדיוק כמו עם מתנדבים.
 
לא נכון

אני מכיר 2 אנשים לא עלינו , אחד שחלה בסרטן (כבר הבריא תודה לאל) ואחד שיש לו קוצב לב . הצבא שיחרר אותם - לא כי הוא לא צריך אותם!!! , אלא כי לפי הקריטריון שלו אנשים עם בעיות רפואיות כאלה ואחרות משוחררים מהצבא . אך , אותם 2 אנשים רצו לעזור ולתרום ואכן שניהם תרמו תרומה אדירה לצבא . הצבא צריך אנשים , הוא רוצה אנשים , אך יש לו קריטריונים שעל פי הם הוא עובד ומשחרר אנשים שלא חייבים לשרת . עכשיו הבנת? הצבא מנסה לעזור ולתת פטור אמיתי לאנשים שבאמת קשה להם לשרת בצבא . אם הוא היה מקובע לא היה מעניין אותו כלום , והוא היה מחייב את הנכים , העיוורים , חולי הסרטן ושאר האנשים בעלי מגבלויות רפואיות שונות להתגייס . אך לא כך הדבר והצבא כן רוצה לעזור לאנשים והוא נותן את הפטור לפי הקריטריונים כשהחליט . ברגע שבאים אנשים ומרמים את הצבא , זו השתמטות . כמו שלא היית רוצה שמישהו יתחזה לנכה ויגנוב מביטוח לאומי כסף על קצבת נכות , כך גם אתה לא תרצה שמישהו יתחזה לדתי ולא ישרת בצבא , נכון??? הרי לפי הלוגיקה שלך , ביטוח לאומי נותן כסף לנכים נכון? אז אם ככה , הוא גם צריך לתת כסף למישהו שמתחזה לנכה . הוא בחר לתת כסף לנכים , אז זה לא משנה אם מישהו מתחזה או לא , הוא צריך לתת לו את הכסף . זה בדיוק אותו הדבר . אנשים מתחזים למה שהם לא , לכן הם משתמטים ועל זה מדובר פה .
 

user4576

New member
אין כזה דבר להתחזות לדתי

מה זה דתי? מה מגדיר דתי? הדבר היחיד שהופך אדם לדתי זה מה שהוא אומר על עצמו: אדם שאומר שהוא דתי - הוא דתי. אדם שאומר שהוא חילוני - הוא חילוני. אין שום הגדרה "אובייקטיבית" למה זה דתי, זו הגדרה אישית לחלוטין של האדם עצמו.
 
אתה רציני?

יש אנשים שמתחזים לדתיים - כלומר הם חילוניים לכל דבר אך הם מצהירים בפני הצבא שהם דתיים . זה נקרא התחזות , להגיד משהו שאתה לא . עכשיו הבנת?
 

user4576

New member
מה זה דתי?

איך אתה מגדיר אדם דתי? איך אתה קובע האם אדם הוא דתי או חילוני?
 
יש לצבא את הקריטריונים שלו

בכל מקרה זה לא רלוונטי בכלל , ברגע שאנשים מנצלים את העניין הזה כדי להשתמט , זה פסול . זה פשוט מגוחך שאתה לא רואה את זה ושלדעתך זה בסדר שאנשים עושים זאת . הבאתי לך את הדוגמא עם הביטוח לאומי כדי להראות לך עד כמה שזה לא בסדר ועד כמה שזה מקומם . תסלח לי , אבל אם לדעתך להשתמט מהצבא זה בסדר גמור ואף יותר מזה , אני בכל הרצינות חושב שיש לך בעיה .
 

user4576

New member
אתה יודע מה הקריטריונים של הצבא לכך שבחורה

היא דתיה? הקריטריון היחיד הוא שהיא מצהירה על עצמה שהיא דתיה. בחורה שמצהירה על עצמה שהיא דתיה - היא דתיה. ככה הצבא החליט. אם אני מחליט מחר שאני דתי, אז אני דתי. ואני יכול להמשיך לכתוב פה בפורום בשבת ולערבב בשר עם חלב - אני עדיין אהיה דתי, כי ככה אני החלטתי, ורק האדם עצמו יכול לקבוע האם הוא דתי או לא, אין לזה שום הגדרה אובייקטיבית.
 
הצבא לא רוצה ללכת נגד הוא רוצה ללכת בעד

ועל זה אני מדבר כל הזמן . הצבא נותן את האפשרות לבנות דתיות שבאמת דתיות את האפשרות לבוא ולהצהיר שהן דתיות ולתת להן פטור . בדיוק כמו ביטוח לאומי שנותן את האפשרות לנכה לקבל קיצבת נכות . ברגע שמישהו מנצל את זה , כלומר הוא מתחזה לדתי\נכה כדי להשתמט\לקבל כסף , רק ראש עקום יחשוב שזה ישר...
 

user4576

New member
אי-אפשר להתחזות לדתי, זה מה שאתה לא מבין

מכיוון שאין הגדרה למהו אדם דתי - אי-אפשר להתחזות לאדם דתי. ברגע שאדם אומר שהוא דתי - הוא אכן דתי. הדבר היחיד שגורם לאדם להיות דתי זה העובדה שהוא אומר שהוא דתי.
 
אוי אתה נאיבי...

הזמרת המפורסמת התחזתה לדתייה למרות שהיא לא . עכשיו הבנת? היא הצהירה שהיא דתייה למרות שהיא לא קרובה לזה . זה נקרא לרמות ולהשתמט . לפחות היא הבינה שהיא עשתה משהו לא בסדר והתגייסה (למרות שאני לא ממש תופס מהגיוס הזה שלה אבל בכל זאת היא הבינה שעשתה משהו לא בסדר , משהו שאתה משום מה מתעקש לא להבין....)
 
זה לא רלוונטי

ברגע שאדם מצהיר בפני הצבא שהוא דתי הוא מקבל פטור . ברגע שאדם כזה הוא לא באמת דתי אלא מתחזה (בדיוק כמו הנכה מביטוח לאומי) אזי הוא שקרן ומשתמט . באמת שנמאס לי לחזור על עצמי מיליון פעם , אתה לא קולט או מה? יש לך בעיית זיכרון או משהו? או אולי בעיית קריאה??
 

user4576

New member
מה זה דתי?

איך ייתכן שתאמר על אדם שאיננו דתי כשאתה אפילו לא יכול להגיד לי מה זה דתי? ברגע שאדם אומר על עצמו שהוא דתי - אז הוא דתי, זו ההגדרה של דתי. אתה יכול לנסוע בשבת ולאכול חזיר, ברגע שאתה החלטת שאתה דתי -אז אתה דתי (לדוגמא, רפורמים דתיים נוסעים בשבת...).
 
טוב נו אתה סוטה מכל הדיון...

אמרתי לך שזה לא רלוונטי אבל אתה ממשיך בשלך . כמו שאדם שאיננו נכה מקבל קיצבת נכות מביטוח לאומי , כך מישהו שאיננו דתי מקבל פטור על הצהרתו דתי . אז עכשיו שוב תשאל מה זה דתי???? תגוון קצת...
 

user4576

New member
איך זה לא רלוונטי?

מה אתה לא קולט במשפט: "אם אדם אמר שהוא דתי - אז הוא אכן דתי, ולכן לא ניתן להתחזות לדתי" ? ניתן להתחזות לרופא, כי כדי שאדם יהיה רופא צריך להיות לו תואר ברפואה, ולכן אם אין לך תואר ברפואה ואתה טוען שאתה רופא - אתה מתחזה. ניתן להתחזות לנהג, כי כדי שאדם יהיה נהג צריך להיות לו רישיון נהיגה, ולכן אם אין לך רישיון נהיגה ואתה טוען שאתה נהג - אתה מתחזה. לא ניתן להתחזות לדתי - מכיוון שאם אתה טוען שאתה דתי - אז אתה מייד, באופן אוטומטי, על פי הגדרה - באמת דתי!!
 
לא נכון!!!

אדם שהוא מצהיר שהוא דתי , אך לפני הצבא קיים אורח חיים חילוני לגמרי וכן גם אחרי ההצהרה שהוא דתי ממשיך לקיים אורח חילוני לגמרי , אזי הוא לא דתי ! . אתה בטח ובטח לא רציני במה שאתה אומר... אם מישהו אומר שהוא דתי אז הוא דתי??? כלומר לפי שיטתך אין שקרנים בעולם??? כולם דוברי אמת?? כמו שאמרתי , אתה נאיבי...
 
זה לא רלוונטי בפעם האלף...

כשאדם מצהיר על היותו דתי , הצבא מתיר לו להשתחרר מהצבא . אם ניקח לדוגמא (רק דוגמא) את הזמרת המפורסמת שהצהירה שהיא דתייה , אחד מהסממנים של הדת היא צניעות . כשהיא מצטלמת עם בגד ים על עיתונים יש משהו חשוד . אין שום אישה דתייה שהייתה עושה דבר כזה . זה רק לצורך הדוגמא שתבין למה אני מתכוון . אמרתי בעבר , רק ראש עקום יראה שזה ישר...
 
למעלה